Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl bedrijfsuitje 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl bedrijfsuitje 2009

Yesss, afgelopen zondag zijn we met een groep á 21 man en 1 dame weggeweest.
    Het verzamelen was voor het beruchte pand in Goes, waar we voordat we vertrokken nog even een balletje trapten en enige scooters daar de dupe van werden.
    Toen auto's indelen en on the way naar De Uithof in Den Haag! Eenmaal aangekomen, waren we nogal vroeg, dus moesten we nog een flink uur wachten. En wat doe je dan in zo'n uur? Tuurlijk, een flinke schaal bitterballen leegeten.

Het plan voor de dag was om een lekker potje te gaan ijskarten. Zelf had ik er nog nooit van gehoord, maar het is de combinatie van een schaatsbaan en go-karts. Nu denk je vast, dat komt nooit goed.... moet ik je deels gelijk in geven. :D De karts waren wel voorzien van bandjes met een flink reliëf en spikes, maar desondanks moest je echt door de bochten driften om hier redelijk vlot door te kunnen gaan. Er waren dan ook om de haverklap slippartijen en botsingen, wat er voor zorgde dat de ijsbaan-staff vrijwel continu bezig was met rondrennen en karts terug op de baan helpen.
    Het was ook echt een wedstrijdrace. We werden ingedeeld in groepen van 10 á 11 man. De eerste heat was een kwalificatie voor elke groep. Na deze kwalificatieronde werd je op tijd gezet bij de start, waarbij de snelste dus op plek 1 mocht starten. Dit was dan de eerste echte race voor elke groep.
    De snelste 5 van elke groep mochten door naar de finaleronde, waar gestreden werd om de eerste, tweede en derde plaats waar een flinke beker voor was uitgetrokken. De nummer één kreeg dan ook nog een fles champagne.

Ik heb hier zelfs de uitslagen van de eerste groep liggen, als iemand de uitslagen van groep 2 heeft, zet ik ze er wel bij.;
    Kwalificatie groep 1:
    1. Martijn
    2. Rick
    3. Rafael
    4. Nathanael
    5. Michel
    6. Marijn
    7. Hylke
    8. Sjoerd
    9. Jenny
    10. Marciano
    11. Patrick

Race-ronde groep 1:
    1. Rick
    2. Jenny
    3. Martijn
    4. Marijn
    5. Patrick
    6. Sjoerd
    7. Hylke
    8. Nathanael
    9. Michel
    10. Marciano
    11. Rafael

Finale-ronde (waar ik in de eerste bocht al gruwelijk slipte en de rest voorbij moest laten gaan. ;)):
    1. Matthijs
    2. Jochanan
    3. Martijn
    4. Arno
    5. Marijn
    6. Chris
    7. Rick
    8. Edwin
    9. Jenny
    10. Patrick

Na de finaleronde kwam de prijsuitreiking, die je ook op de foto's ziet staan. De champagne vloeide dan ook rijkelijk en voornamelijk in de gewonnen bekers. ;)
    Hierna konden de verliezers, ook wel liefkozend de 'losers' genoemd :D nog een rondje rijden omdat zij er nog eentje achterliepen. Dat Nathanael zijn verlies op een creatieve manier moest verwerken werd wel duidelijk, omdat hij iedere ronde net voor de bocht waar wij stonden vol op z'n rem trapte, in een flinke slip geraakte en met een smak tegen de stootkussens vloog. :D
    Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat één van de pakken hooi die als stootkussen fungeerde enigszins uit elkaar viel.

Na de heats stond er voor ons een spare-ribs buffet klaar, welke direct werd aangevallen en ook in redelijk korte tijd leeg was en moest worden bijgevuld. :D
    Was een zeer gezellige en leuke dag en ook ik heb eindelijk eens bijna alle gezichten van Bax-shop bij elkaar kunnen zien en wat volk leren kennen. Terug op de thuisbasis in Goes ook nog even staan kijken bij mijn rijdende drive-in show-auto. :D En toen maar huiswaarts gekeerd.

Oh, en natuurlijk beeldmateriaal:
    Foto's

Als ik naar de negende foto kijk krijg ik toch een hoop medelijden met jullie :D

42ste foto is natuurlijk ook super, weet hij daarna nog geraakt?

46ste foto gaat er een de verkeerde kant op..

62ste foto, tja....het is ook ze moeilijk he?

Ziet er leuk uit, welke kartbaan was het? (Heb je een naam?)

Comment

Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar anyway, leuke photo's :D.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
        Als ik naar de negende foto kijk krijg ik toch een hoop medelijden met jullie :D

42ste foto is natuurlijk ook super, weet hij daarna nog geraakt?

46ste foto gaat er een de verkeerde kant op..

62ste foto, tja....het is ook ze moeilijk he?
        Och, er werd wel het een en ander geraakt, maar het voordeel is dat alles meeglijdt, dus je eigenlijk nooit hard kan worden geraakt. ;)
        Ziet er leuk uit, welke kartbaan was het? (Heb je een naam?)
        Het bedrijf heet De Uithof

Comment

Originally posted by Rick View Post
          en enige scooters daar de dupe van werden.
          Dat heeft de verantwoordelijke geweten ja :D

Dat Nathanael zijn verlies op een creatieve manier moest verwerken werd wel duidelijk, omdat hij iedere ronde net voor de bocht waar wij stonden vol op z'n rem trapte, in een flinke slip geraakte en met een smak tegen de stootkussens vloog. :D
          Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat één van de pakken hooi die als stootkussen fungeerde enigszins uit elkaar viel.
          Ik denk dat ze heel die baan opnieuw hebben kunnen gaan leggen na dat natuurgeweld :P
          Last edited by Patrick Godschalk; Thursday-25-06-2009, 12:11.

Comment

Originally posted by Jasper View Post
            Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar anyway, leuke photo's :D.
            Ook ik baal dat ik er niet bij kon zijn

Comment

En het was met mooi weer buiten? Dan moeten ze wel goede koeling hebben.

Ziet er trouwens wel vet uit!!!

Comment

Originally posted by stijn View Post
                En het was met mooi weer buiten? Dan moeten ze wel goede koeling hebben.

Ziet er trouwens wel vet uit!!!
                Da's meestal bij een buiten schaatsbaan ;).

Comment

Ik heb hier zelfs de uitslagen van de eerste groep liggen, als iemand de uitslagen van groep 2 heeft, zet ik ze er wel bij.
                  Ik heb de papieren nog wel ergens in de auto liggen geloof ik, ik zal even gaan zoeken vanavond.

Comment

Het was inderdaad erg gezellig en lekker gegeten en gedronken :-D

Ik zat in groep 2 en was 11de van de 10 ;)

Comment

Maar dat is niet slecht;)

Comment

Ik raad jullie wel af het op de site te publiceren.

Je berijkt wel een open indruk bij klanten, maar waarschijnlijk zullen veel mensen toch hun bedenkingen erbij hebben.
                        Omdat je laat zien wat jullie van de "winst" nog kunnen doen.

Vaste klanten zullen hier minder snel een verkeerde indruk van krijgen, maar nieuwe klanten kunnen hierdoor een verkeerde indruk krijgen.

Comment

Originally posted by Robert View Post
                          Het was inderdaad erg gezellig en lekker gegeten en gedronken :-D

Ik zat in groep 2 en was 11de van de 10 ;)
                          En David moest terugrijden toch? :D

Comment

Originally posted by Muchunl View Post
                            Ik raad jullie wel af het op de site te publiceren.

Je berijkt wel een open indruk bij klanten, maar waarschijnlijk zullen veel mensen toch hun bedenkingen erbij hebben.
                            Omdat je laat zien wat jullie van de "winst" nog kunnen doen.
                            Is het niet zo dat elk commerciëel bedrijf winst wil maken?
                            Vaste klanten zullen hier minder snel een verkeerde indruk van krijgen, maar nieuwe klanten kunnen hierdoor een verkeerde indruk krijgen.
                            Omdat het personeel een uitje houdt, doet aan teambuilding en ook eens lekker gezellig kan klessebessen met elkaar over iets anders dan alleen Bax-shop?
                            Lijkt mij alleen maar beter voor de werknemers, leuke motivatie en je schept een 'band'. Klinkt heel psychisch, maar het is wel zo. Ik heb veel mensen op één dag leren kennen (okee, ik ben dan ook wel een van de buitenbeentjes die thuis werkt) en dat was een zeer leuke ervaring.

Comment

Een bedrijfsuitje is ook zeker niet verkeerd. Maar door het op de website te publiceren.
                              Iets wat normaal gesproken niet de gewoonte is voor bedrijven, om dit zo aan hun klanten te presenteren, kun je wel een verkeerde indruk wekken.

Comment

Working...
                              X