Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl bedrijfsuitje 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ho, fout. Er zijn horeca (de wat duurdere) die waarde hecht een een team. Die sluiten een week en gaan teambuilding activiteiten doen in Spanje en staan daar ook openlijk mee te koop.

Comment

Ik zou het als klant juist leuk vinden om eens te kunnen zien wie die mensen zijn die achter de telefoon, e-mail en chat zijn. Geeft een gevoel van echtheid en vertrouwen.
      Desalniettemin is Bax-shop.nl nog een van de goedkopere webshops in Nederland... zou je je dan niet afvragen wat er met loon van andere webshops gebeurt? Bax-shop komt er gewoon eerlijk voor uit en wil ook laten zien waar een stukje van jouw geld (en dat zal denk ik rond de 0.01% liggen... waar praten we over...) naartoe gaat.

Comment

Of dat Bax-shop investeert in haar medewerkers, en blije medewerkers helpen mee aan een goed bedrijfsresultaat / service.

Kortom er zijn zoveel manier te verzinnen waarom wel. :D

Comment

Leve bedrijfsuitjes beter lekker uit met je personeel dan die gasten van de belasting spekken!! Ideaal!

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
            Of dat Bax-shop investeert in haar medewerkers, en blije medewerkers helpen mee aan een goed bedrijfsresultaat / service.

Kortom er zijn zoveel manier te verzinnen waarom wel. :D
            Precies, en eigenlijk maar weinig waarom niet :).

Comment

Onbeperkt Spareribs eten was het leukst ghagha(H)

Comment

Ja, in die hoek bij jullie konden ze bijna een extra bottenschaaltje bijzetten, pfff. ;) Hadden jullie een hele week honger opgespaard ofzo? :D

Comment

Dus de baas is weer bankroet jongens? We hebben het weer voor elkaar, net als vorig jaar? Dat wordt weer een prijsstijging hahaha!

btw, dit is volledig een grap, dus de Pioneerprijzen zijn niet omhoog gegaan door ons bedrijfsuitje!

Comment

Originally posted by Rafya View Post
                    Onbeperkt Spareribs eten was het leukst ghagha(H)
                    En dan maar net de pech hebben dat je spareribs niet te eten vindt :p Maar die bak(ken) patat in mijn hoek was om één of andere reden snel leeg?

Comment

Ik ben onschuldig. :D

Comment

Ik ook, maar dat komt gewoon omdat ik simpelweg nooit iets doe :D

Comment

Kampioeneeee!!!

Comment

Originally posted by rick View Post
                            ja, in die hoek bij jullie konden ze bijna een extra bottenschaaltje bijzetten, pfff. ;) hadden jullie een hele week honger opgespaard ofzo? :d
                            yeaaaaa

Comment

Working...
                            X