Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: webdesigner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En van die h1 tags weet ik dat ik dat kan aanpassen.

SEO is niet alleen keywords en description, het gaat ook om de opbouw van de code en vele andere factoren.

Comment

Uiteraard, Google let op meer dan 200 verschillende factoren bij de ranking waarvan er maar een aantal over de site zelf gaan. Maar dingen als valide code, title, description, h1, h2 en alt tags zijn toch wel erg belangrijke elementen hoor...

Comment

Originally posted by ChielDJ View Post
        Heb nog een klein foutje gevonden Mol, op de welkom pagina:
        Geen enkel feest is hetzelfde, ook niet qua muziek, bij een geslaagd feest luistert het publiek naar de DJ, maar ook luistert de Dj naar het publiek! verzoekjes zijn dan ook van harte welkom.

Hoofdlettertje ;)
        Inderdaad, verzoekjes moest met een hoofdletter, bedankt. ;)

Comment

Oei heb ik toch iets over het hoofd gezien ;)

En toch blijf ik er vinden!
          Pagina techniek. Pioneer CDJ 2000 --> CDJ met hoofdletter.
          Je tekst na de klsjes tussen de haakjes staat niet schuin.
          Last edited by nijst001; Tuesday-19-03-2013, 12:32.

Comment

Aangepast, bedankt om het te melden.
            Dat zijn van die kleine dingen waar je vaak over kijkt.

Comment

Haha nu staat de tekst wel schuin maar de haakjes niet ;) de zeer kleine details Haha :)

Comment

lol zo blijven we bzeig hé

Comment

Daarom is het ook altijd verstandig bij het ontwikkelen van een website om vooraf je content te schrijven en te controleren en voordat je je site publiceert nog een controleronde te doen door diverse personen.

Veranderingen doorvoeren en fouten oplossen wanneer iets live staat moet je zoveel mogelijk voorkomen.

Comment

Fouten zullen er altijd zijn, ook op de site van bax staan er heel wat fouten.

Comment

Dat klopt. Daarom zeg ik; 'zoveel mogelijk'. Als je met pakweg 20 man content verzorgt is het altijd mogelijk dat her en der een foutje ontstaat. Maak je je eigen website en je eigen content in eigen beheer dan heb je hier iets meer grip op.

En daarnaast hebben wij op het forum een topic waar fouten gemeld mogen worden zodat we ze kunnen fixen.

Comment

Langs de andere kant kan je grote websites als bax niet vergelijken met een simpele website zoals mijn site en vele andere, maar foutjes zal je achteraf altijd wel vinden, je zal 30x een tekst lezen en de 31ste keer zal je de fout zien :)

Comment

Working...
                        X