Announcement

Collapse
No announcement yet.

Marketing van jou drive in show

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Marketing van jou drive in show

Hallo Bax shoppers!

Marketing is een belangrijk aspect voor je onderneming, zoals mischien sommige weten betekend marketing niets meer dan "getting to the market"
    Nu is mijn vraag hoe komen jullie op de markt.

Vele zullen het natuurlijk hebben van mond tot mond reclame, maar hoe pak je deze zaken aan als je huidige netwerk even is uitgeput en je hard op zoek moet naar nieuwe klanten?

Zijn er bijvoorbeeld bedrijven die bijvoorbeeld van onderstaande voorbeelden gebruik maken.

- Print media (kranten, magazine's en vakbladen)
    - Google adwords
    - Beurzen

Wat zijn jullie ervaringen zowel negatieve en possitieve ervaringen zijn welkom als we het maar netjes houden :D

Ik heb betaalde reclame lopen op het stratenplan dat iedereen in onze stad en deelgemeente's gratis in de bus krijgt. (geen resultaat geboekt)

Ik heb ook betaalde reclame lopen op de grootste en veel bezochte website voor trouwers, http://www.wijtrouwen.com (hier krijg ik regelmatig een klant mee)

Mijn bus en aanhanger is bestikerd (hierdoor heb ik al klanten gekregen)

Ik leg in winkels soms een deel kaartjes (3 klanten opgeleverd)

Ik werk samen met 3 andere drive in shows, met een fotograaf en een mobiele frituur, die af en toe een klant doorstuurd en ik klanten naar hun doorstuur.

Facebook is voor mij ook heel goed om klanten te krijgen.

Comment

ik heb me website (met redelijk goede seo) , en ik deel van die vistaprint kaartje uit aan mensen die ik ken (bedrijven en vrienden/kennisen) en als ik ga draaien hang ik altijd me spandoek op.
      ik heb ook me eingen facebook pagina (alhoewel ik daardoor nog geen klant heb gekregen) .
      mensen uit de buurt en familie weet ook dat ik dit doe dus als zij of iemand die zij kennen een dj nodig hebben wordt ik ook snel gevraagd.
      en ik heb me marktplaas advertenties (werkt het beste)

Comment

De beste manier voor mij om nieuwe klanten te werven is te werken.
        Als ik ergens aan het werk ben zien menen wat ik doe en meer dan eens vragen mensen mijn kaartje. Hoe meer ik werk, des te meer werk krijg ik.

Daarnaast doet ook mijn website het niet onaardig en krijg ik veel aanvragen via collega's en bureaus binnen.

Marktplaats doe ik niks meer mee, daar zitten (wat ik gemerkt heb) veel mensen die van alles willen, maar geen (reeel) budget budget ervoor hebben.

Ik heb nog nooit een beurs geprobeerd. Kan me voorstellen dat de vele "love & marriage" beurzen voor Dj's een goede plek kunnen zijn. Dat lijken wel de beurzen te zijn die nog wel goed draaien. De artiestenbeurs in eindhoven ben ik pas nog geweest, maar daar was het toch wel heel erg stil te noemen.

Comment

Ik vond zelf de bruidsbeurs (dit geval rotterdam) erg tegen vallen ik denk dat me dit in het verleden 2 a 3 klanten heeft opgeleverd qau tijd en investering wat mij betreft niet rendabel. Al hoor ik ook genoeg collega's die er veel werk uithalen.

Zoals ik al lees wordt er veel gedaan aan netwerken.
          Doen jullie ook wel eens wat met nieuwsbrieven naar jullie huidige klanten?

Comment

Working...
          X