Announcement

Collapse
No announcement yet.

X-factor zoekt dj's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• X-factor zoekt dj's

Ik moest net toch wel even lachen toen ik dit berichtje in mijn mailbox kreeg :mrgreen:

Geachte heer/mevrouw,

Alle keren dat jij als DJ niet mee kon doen met talentenshows is nu voorbij!

X FACTOR is een jaar weg geweest en komt terug met een knal, zo gaan wij nu ook DJ's in combinatie met zang de kans geven om mee te doen aan X FACTOR. Er is nog geen 1 talentenshow in de wereld geweest die deze kans aan DJ's biedt!

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen X FACTOR zijn al in volle gang! En naast dat DJ's de kans krijgen dit jaar gaat er nog meer veranderen. Zo ligt de focus meer dan ooit bij de authenticiteit van de kandidaten zelf en kunnen mensen voor het eerst ook meedoen met eigen geschreven nummers. Ook nieuw in Nederland dit jaar zijn de rap acts die mee mogen doen.

Wij mailen u omdat wij graag zoveel mogelijk dj talent willen bereiken. Het zou geweldig zijn als u onderstaand bericht met zoveel mogelijk getalenteerde dj' s in combinatie met zang in uw omgeving kan delen. Alvast hartelijk dank voor uw hulp.

Graag zien wij jullie reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Het X Factor Team

Mailen kan naar xfactor@bluecircle.tv.

Oh jee... Dat gaan leuke voorrondes worden.
    Allemaal kindertjes die dan net tijdens de auditie hun desktop met virtual dj niet aangesloten kijgen

Comment

+1 voor SLGV, zeker als er (ook nog is!) een X-Factor (Child edition) komt!

Comment

en wat moet een dj dan precies laten zien in die 1,5 minuut de je krijgt.... zeker als er ook bij gezongen moet worden.... (want dan lijkt een stukje turntable-ism zoals C2C doet me uit de boze)

Comment

Die staat dan zeker een beetje leuk te doen achter een niet aangesloten setje cdj's + djm...

Comment

Pre recorded mix op zetten alla Guetta haha :P

Comment

Ik wil dit daar ook wel gaan doen:

Comment

Mag hopen dat ze Hennie Huisman vragen om het geheel te presenteren als het een mini playbackshow wordt, maar ben benieuwd. ;)

Hoop echt dat ze wat fatsoenlijk talent binnenhalen die werken met samples, hotcues en loops en draaitafels en er echt wat creatiefs van maken, in plaats van acteurs die achter een tafeltje staan te hengsten.

Comment

Working...
                X