Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reclame maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor de informatie!

Zoals ik dit bovenstaande lees, wacht ik voorlopig nog met reclame erop zetten. Want een boete, zie ik liever niet zitten. In ieder geval, bedankt voor de uitleg.

Comment

Wat een hoop rare reacties hier toch....

ik rij nu al dik 3 jaar met een mooi bestickerde aanhanger (oke, de stickers vielen eraf, maar ze zitten weer:p)

ben nog nooit aangehouden door iemand van de belasting. en zoals in vele topics besproken mag jij gewoon een hobby hebben waar je wat geld voor krijgt om deze hobby te bekostigen. ik neem aan dat je soort van factuurtjes maakt voor je klanten?? zorg in ieder geval dat deze factuurtjes een beetje overeen komen met de data op je website bij je fotos.

ja, je maakt het een eventuele dief erg makkelijk... gelukkig bestaan er wielklemmen, kettingen, neussloten en bovenal erg belangrijk VERZEKERINGEN!!

Waarbij Citybeatz wel gelijk in heeft is dat het wel een visitekaartje voor je bedrijf is... zorg dat hij netjes schoon is.. rij netjes.. parkeer niet associaal...

Het is gewoon een feit dat deze vorm van reclame een van de goedkoopste reclame vormen is...

ik zou zeggen: DOEN!

Comment

Oh, als jij 10 keer met 130 km rijdt over de snelweg, en je word toevallig er nooit tussen uitgepikt. Mag het dan wel? :)

Hier in de buurt komt het regelmatig voor hoor, dan staan de bestel busjes op te wachten bij de winkel boulevards (mediamarkt, karwei, praxis, blokker, meubelwinkels enz.)

Comment

maar je mag geld bijverdienen zolang je dat maar opgeeft aan de belastingdienst.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
            Oh, als jij 10 keer met 130 km rijdt over de snelweg, en je word toevallig er nooit tussen uitgepikt. Mag het dan wel? :)

Hier in de buurt komt het regelmatig voor hoor, dan staan de bestel busjes op te wachten bij de winkel boulevards (mediamarkt, karwei, praxis, blokker, meubelwinkels enz.)
            Waar in mijn vorige bericht vind jij iets wat tegen de wet zou zijn in jouw ogen?? je doet een beetje appels met peren vergelijken nu ;)

Comment

Originally posted by full effect View Post
              Waar in mijn vorige bericht vind jij iets wat tegen de wet zou zijn in jouw ogen?? je doet een beetje appels met peren vergelijken nu ;)
              Zit wat in. En misschien is gewoon netjes 120 rijden op de autobaan een oplossing tegen het aangehouden worden? Hint Hint Hint.

Comment

120 met een aanhanger, dan word je nog steeds aangehouden hoor. :mrgreen:

Heb zelf uiteindelijk maar afgezien van het blacklight-promotiemateriaal en twee spandoeken (50x150 cm) + 500 visitekaartjes laten drukken. Moeten nog binnenkomen, ben benieuwd.

Comment

@ rick mag ik vragen waar je de visite kaartjes heb laten drukken.

Comment

Vistaprint. ;) Spandoeken heb ik bij 123sticker laten drukken.

Wilde gewoon online een mooi overzicht hebben van wat ik aan het bestellen ben, plus alles naar wens aanpassen. Ook kun je je ontwerpen later nog kosteloos gebruiken bij Vistaprint, kan van pas komen in de toekomst.

Comment

Vistaprint is echt top,
                      mooie visitekaartjes,
                      dacht eerst, zo daar doe ik wel even mee.
                      Maar die zijn best snel op.
                      nadeel is bij alle reclames staat overal gratis gratis gratis.
                      Maar je betaalt voor 21 dagen verzendkosten gewoon 6 euro voor 2 kleine doosjes met kaartjes.
                      Ze kunnen wat leren van bax (:

Wil alleen nog een goedkoop spandoek voorop onze tafel.
                      met eigen logo.
                      iets van 100x70 100 horizontaal, 70 verticaal
                      Iemand een goedkoop bedrijfje?

Comment

Mm, als je het goed en slim aanpakt krijg jij visite kaartjes gratis thuis met vista print. En zonder reclame van vista op de achterkant ;)

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
                          Mm, als je het goed en slim aanpakt krijg jij visite kaartjes gratis thuis met vista print.
                          Zonder verzendkosten? Hoe? :O

En zonder reclame van vista op de achterkant ;)
                          Ja, dat kost iets van 2 euro ofz. ook gedaan (:
                          Last edited by DJ Lars; Friday-26-08-2011, 19:09.

Comment

Ik laat bijna alles drukken bij drukwerkdeal.nl
                            spandoeken, stickers, briefpapier, enveloppen, vlaggen, visitekaartjes, enz.

Comment

Originally posted by Deejay View Post
                              Ik laat bijna alles drukken bij drukwerkdeal.nl
                              spandoeken, stickers, briefpapier, enveloppen, vlaggen, visitekaartjes, enz.
                              gehe, hoe voeg ik een plaatje toe aan mijn spandoek :oops:
                              Iemand nog andere site's voor spandoeken met eigen logo?

Comment

Arto buitenreclame in Breda. Hier bestel ik mijn eigen spandoek, en ik laat flightcases ermee bedrukken. Tegen een hele nette prijs.

Comment

Working...
                                X