Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pro Light & Sound 2013 / Musikmesse 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pro Light & Sound 2013 / Musikmesse 2013

Het duurt niet lang meer voordat in Duitsland en op het Bax-shop.nl kantoor grote drukte ontstaat om de nieuwste producten te onderscheppen en zo snel mogelijk aan het publiek bekend te maken.

Traditioneel gezien is de Musikmesse / Pro Light & Sound beurs in Frankfurt een mooie gelegenheid voor veel Nederlandse klanten van Bax-shop.nl om de allernieuwste producten eens hoogstpersoonlijk aan de tand te voelen, evenals de producten die vaak al op de NAMM Show geïntroduceerd zijn.

Ook wij zullen weer met een ploeg aanwezig zijn doordeweeks om wat videoreportages te maken en eveneens is het copywriting-kantoor weer een doldwaze boel om jullie weer op de hoogte te houden van de nieuwste product releases en de diverse geruchten van de diverse merken die aanwezig zijn.

Zo weet ik onder andere dat Roland ons 4 april alvast warm gaat maken met een reeks nieuwe producten, waaronder wederom iets met een stel toetsen. ;)

Verder verwacht ik van de wat meer Europees gerichte merken nieuwe producten en een hoop fabrikanten die heisa maken om producten die we allang op de NAMM gezien hebben. :mrgreen:

Wie gaat er op de zaterdag fysiek heen?

Wij gaan dit jaar op de Vrijdag! Ik ga eigenlijk speciaal voor een Nederlands product welke wordt gelanceerd in Frankfurt: CueluxPro! Ben er zeer benieuwd naar wat er allemaal nieuw in zit, en of het een geschikt systeem voor ons gaat zijn. Zo niet? Genoeg andere mogelijkheden om eens te bekijken aanwezig daar :mrgreen:

Comment

Ik ga op zaterdag. Hopelijk sta ik dit jaar bij het heen gaan niet nog eens 3 uur in de file.

Comment

Ik wil dit jaar voor de eerste keer gaan. Maar vraag me nog wat dingen af:
        - Wat kan je verwachten?
        - Wie gaat er van het forum? En wanneer?
        - Wat voor soort kaarten hebben jullie? Want kom er met de kaarten niet uit.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
          Ik wil dit jaar voor de eerste keer gaan. Maar vraag me nog wat dingen af:
          - Wat kan je verwachten?
          Véél, véél, héél véél lampjes :p Geloof me: als je alle stands wilt bekijken kom je met 2 dagen niet toe. ;)
          Zowat elke fabrikant van licht of geluidgerelateerd materiaal is aanwezig op die beurs. Daarnaast is er ook de Musikmesse waar zowat elke fabrikant van muziekinstrumenten en aanverwanten staat. Verder kun je je verwachten aan worst met curryketchup...
          Neem in ieder geval goede wandelschoenen mee ;)

Comment

Ook hier zeer serieuze plannen om naar de messe te gaan. Willen graag op de vrijdag avond die kant op gaan. Lekker wat relaxe en dan de zaterdag plankgas kijken op de messe. Eventueel zondag nog even maar anders gewoon terug.

Staan een aantal merken die we al wat beter kennen en ook even met een bezoek willen vereren.

Comment

Zondag is ie toch dicht?

Comment

Wij gaan op de zaterdag.Leuke tip voor degene die in de buurt van Frankfurt blijven slapen:
                'savonds in Idstein het monkey-jump festival.Allerlei live muziek in diverse cafe's.

Comment

Kan er zelf helaas niet heen. Wel een vd technici.
                  Bij een aantal merken wat informatie inwinnen, en nieuwtjes en bekijken.
                  Verder gewoon wat leuk rondneuzen en weer bitterballen en bier op de higlite stand (dat neem ik aan toch?)

Comment

Ik ga misschien dit jaar wel voor het eerst ben wel benieuwd waar Martin mee komt als vervanging van de mac 250.
                    Heb nog erg weinig vertrouwen in de led moving heads. Dus hopelijk dat we wat moois tegenkomen met een normale lamp erin.

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk erg luxe met het vliegtuig, tenminste een kleintje dan.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen View Post
                      Wij gaan hoogstwaarschijnlijk erg luxe met het vliegtuig, tenminste een kleintje dan.
                      Wat een luxe! :eek: Ik ga met de vrachtwagen...:neutral:

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                        Kan er zelf helaas niet heen. Wel een vd technici.
                        Bij een aantal merken wat informatie inwinnen, en nieuwtjes en bekijken.
                        Verder gewoon wat leuk rondneuzen en weer bitterballen en bier op de higlite stand (dat neem ik aan toch?)
                        Mag wel aannemen dat de Vetbak er weer staat ja. :mrgreen:

Overigens heeft de ADJ group al een energiezuinig gasontladingslamp-armatuur ontwikkeld op basis van een Philips Platinum 2R lamp. American DJ VIZI Hybrid Beam Platinum 2R en de American DJ VIZI Roller Beam Platinum 2R

Comment

Highlite (Showtec/DAP) komt met een stel nieuwe producten. Heb een sneak peak voorbij zien komen die ik nu helaas niet meer terug kan vinden. Er komen onder meer wat PAR-achtige armaturen met COB techniek (á la Eurolite/Briteq).

DAP gaat wat meer doen met draadloze techniek. Ik vermoed iets van een mixer met Bluetooth zodat je draadloos verzoekjes etc. kunt streamen, zoals Alesis ook heeft getoond op de NAMM.

Comment

Welke merken staan er bij jullie allemaal op het todo lijstje?
                            Bij mij:
                            - Robe: Lanceert hun nieuwe The Pointe en MiniMe speelgoedjes
                            - Lab Gruppen in de lobby van hal 4.2: Belooft ook iets spectaculairs te zijn
                            - Avolites: Eens horen achter Titan v7 (En vorig jaar hadden ze goede koffie op hun stand)

Dat zijn de 3 die ik echt gezien moet hebben, voor de rest ga ik overal wel eens kijken.

Comment

- ten eerste sowieso cuelux pro. Ik heb wel interesse in dit product... Ik wil er misschien mijn eerst volgende project
                              - robe wil ik wel graag zien, hebben mooie producten.
                              - martin, eens kijken waar ze mee komen als vervanger van de 250 spots
                              -american dj heeft wat leuke producten
                              - briteq, goeie ervaringen met dat spul.
                              - Highlite, want die hebben bitterballs uit de vetbak :mrgreen:
                              - als cuelux pro het toch niet blijkt te zijn voor ons eens een kijkje nemen bij andere software...
                              Last edited by nijst001; Saturday-30-03-2013, 21:01.

Comment

Working...
                              X