Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pro Light & Sound 2013 / Musikmesse 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In 1 woord: wow! http://www.youtube.com/watch?v=ZoJvv...e_gdata_player

Comment

Die is wel vet!

Comment

zijn jullie alle dagen op de musikmesse?

Comment

Een gedeelte van de Bax-shop.nl crew die aanwezig is blijft tot zaterdag (voornamelijk voor het maken van foto- en videomateriaal).

Comment

Gisteren in Frankfurt geweest... Rick ik moet je teleurstellen maar de output van de XS-2 en de XS-6 is toch echt niet genoeg om door een leuk kls setje heen te prikken. Verder was CueluxPro echt een mooie software! Verder hebben we nog besloten om te gaan kijken voor 2 Wash-beam movingheads, met 7 Quad leds in. Zoiets als de Elation Rayzor Q7, de American DJ Inno Color Beam Quad, de Briteq BT-W07L12, de Showtec Tracker Q4 of misschien wel de Martin Rush MH2! De prijs wat ik via google gevonden had ligt gek genoeg ook in die categorie. Ik ga waarschijnlijk met de lokale dealer regelen dat ik ze alle 5 ga vergelijken...

Comment

Voor mij is het ook een interessante beursdag geweest.
              Ik heb indrukwekkende demo's gekregen bij Rentman en Robe. De nieuwe Pointe mag in ieder geval deze kant uit komen! :-)

Comment

En heeft iemand ook de Ladylicious Lasershow (Kvant) gezien, evenals de band Compressorhead? ;)

Comment

Erg mooie, euhm... lichtshow.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen View Post
                    Ik ga misschien dit jaar wel voor het eerst ben wel benieuwd waar Martin mee komt als vervanging van de mac 250.
                    Heb nog erg weinig vertrouwen in de led moving heads. Dus hopelijk dat we wat moois tegenkomen met een normale lamp erin.

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk erg luxe met het vliegtuig, tenminste een kleintje dan.
                    Waarom zou je nog investeren in ouderwetste spots? Kijk eens naar de DTS Jack, hele mooie LED movinghead. Spot/Wash/Beam in 1.

Wij zijn woensdag naar de beurs geweest.

Comment

Working...
                    X