Announcement

Collapse
No announcement yet.

Middelburg Streetparade ga jij? TICKETS VOOR ONZE TRUCK!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Middelburg Streetparade ga jij? TICKETS VOOR ONZE TRUCK!

22 juli is het weer zover! De weet ik veel hoeveelste editie van de Middelburg Streetparade. Vorig jaar met 60.000 bezoekers het grootste outdoor dance-festival in Zeeland.

Jaja, Bax-Shop rijdt mee met een eigen truck gesponsord door de welbekende DJ merken Denon, UDG & Reloop. DJ's: Funky Ro vs. Dj Hardwell & Dj Jows.

Op deze editie van de danceparade draaien o.a.: Dj Chuckie, Mental Theo, Erick E, Funky Ro, Gregor Salto, Dj Jows, Ricky Rivaro, Dj Reza, Benny Rodriguez, Attila, Laidback Luke etc etc.

Wil jij 2 kaartjes winnen om deze spectaculaire dag mee te maken vanaf onze truck!? Bestel bij bax-shop.nl en geef bij opmerkingen aan waarom jij op onze truck zou moeten komen + mee zou moeten gaan feesten met onze crew op de City Party!

meer info:

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Het gaat hier dus om een geheel verzorgde dag + 2 gratis kaarten voor het eindfeest!!! Bestel dus snel en maak kans op deze kaarten.

Comment

Nog maar 2 plaatsen beschikbaar!!!

Comment

oeps heb een bestelling lopen kan ik nog een pm suren waarom ik mee wil?? 8)

Comment

Jep, dat kan!

Comment

oke heb ik al gedaan ben benieuwd :lol:

Comment

Heb het gezien. We hebben al erg veel inzendingen gehad de winnaar wordt begin juli bekend gemaakt!

Comment

dan maar hopen op een leuk bericht in me mail box of niet natuurlijk :wink:

Comment

Hoe oud ben je eigenlijk?

Comment

even oud als hardwell :lol:

Comment

Haha, vrij jong dus. Overigens petje af voor hardwell, denk dat zon carriere sprint maar voor weinig mensen is weggelegd.

Comment

dat cker even beetje offorum zaterdag bij eclectic sounds geweest van dj vato en dj jd-k was zwaar los gaan daar!!!
                        Die nieuwe samen met hardwell rockt hem ook zwaar uhhm

Vato Gonzalez & Hardwell - Muevete (Latin House)

die dus leuke track!!

Comment

Ik was gaan zeilen en was zelf op die dag in de haven van middelburg maar uiteindelijk toch niet gegaan want we waren van plan om weer verder te gaan maar er waren motor problemen en toen was de parade volgens mij al voorbij...
                          Maar ben benieuwd naar de foto's!!

Comment

Ik heb het topic toch nog even open gehaald, omdat ik geen reden zag om het te sluiten.

Voor de liefhebbers zijn hier en hier de foto`s te bekijken.

Comment

Working...
                            X