Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oostburg in het mooie Zeeland

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oostburg in het mooie Zeeland

Ik zoek iemand die Oostburg als zijn broekzak kent, de plaats, de straten en de mensen.

ivm opsporing marktplaatsoplichter.

Wat is je uiteindelijke doel? (Je geld terugkrijgen, dat snap ik... maar wat ga je met de verkregen info doen?)

Comment

1: ik heb het vermoeden op basis van ervaring, dat die mensen van dat adres in Oostburg helemaal van niets weten, maar straks wel met de boze mensen om de deur zitten. Voor hun goed te weten waarom en voor mij een bewijs meer dat meneer echt een oplichter is.

2:ik wil weten met wie ik te maken heb, de politie weet het, mijn bank, zijn bank, iedereen behalve ik weet wie het is. En als je dat meemaakt Rick, dat houd je 's nachts echt bezig en dus wakker. Het is vreselijk frustrerend dat je niet weet wie je te grazen heeft genomen terwijl anderen dat wel weten maar jou niet willen/mogen vertellen.

3: ik kan dan beginnen met hem te grazen te nemen, je kent het wel, Bax zal het vast ook meerdere malen hebben moeten doen, herinnering, nog een herinnering, aanmaning, in gebreke stelling, deurwaarder.

Comment

Ik weet niet voor welk bedrag je het schip in bent gegaan. Maar ik denk dat je het beste een manier moet zoeken om er mee te leren leven.

Gaan we over duuzendjes spreken, raadpleeg eventueel een deurwaarder. Zij kunnen bij de gemeente navragen waar persoon X is gevestigd of naar toe is verhuisd.

Ik ben diverse keren het schip in gegaan, op den duur ken je de signalen wel. Maar het loont echt niet om achteraf nog een poging te doen, hoe oneerlijk het ook is ...

Comment

Citybeatz, ik ben een fries, rechtstreekse afstammeling van de vikingen, dat zit helaas niet in ons karakter beslagen. Wij zijn strijders, vechters, liever dood dan slaaf. Als de politie zijn werk niet doet dan kunnen ze hun borst nat gaan maken. En al zal ik bij elke deur aan moeten bellen, vinden doe ik hem. Daar is 2 jaar geleden een andere oplichter ook achter gekomen. En die staat nog onder curatele.

Feitelijk, als ik eerlijk moet zijn, vind ik jou houding laf. Dit is precies waar dat soort lieden op zitten te wachten.
          Last edited by JPSholland; Sunday-28-04-2013, 02:42.

Comment

Helaas is het zo dat mr de politie vaak niet veel wil / mag doen of dat een deurwaarder oid zich niet loont. Wat city beat zegt heeft hij eigenlijk gelijk ik, helaas moet het zo zijn omdat het systeem nou eenmaal te goed is voor de "kleine" oplichter / crimineel.
            Persoonlijk ben ik het wel met jou eens: wij hebben hard gewerkt voor onze centjes en daar blijft een ander van af, doet ie dat niet dan gaat ie tegen de vlakte, onder de zode, of in dit geval naar de zeebodem... helaas is dat niet toegestaan maar je kunt kunt um wel netjes dusdanig onder druk zetten dat je mischien toch nog je eigendommen retour krijgt.

Comment

Originally posted by JPSholland View Post
              Feitelijk, als ik eerlijk moet zijn, vind ik jou houding laf. Dit is precies waar dat soort lieden op zitten te wachten.
              Ik bekijk het zakelijk, wat kost het <-> wat levert het op. Onder de duizend euro heeft het geen zin om een externe partij (als een deurwaarder) in te schakelen, men vraagt immers een voorschot (ook als men hem / haar niet kan vinden). Dus wil je nog eens 500 euro kwijt raken, of accepteer je je verlies.

Maar je kunt je Vikingboot afmeren in de haven van Breskens en de aanval inzetten. Zonde van tijd, moeite en brandstof als je niet weet waar hij zit of inmiddels al is verhuist.

Gratis tip, op www.mijnpolitie.nl kun je checken of telefoon/bank/emailadres bekend is bij de politie.

Comment

Heb wat vrienden zitten in Oostburg.
                PM me je probleem anders even.

Maar denk maar niet dat ik langs de deur ga of wat dan ook.
                Dat zul je toch zelf moeten doen.
                Wil best op dat moment m'n mobieltje erbij houden ;)

Comment

Als ik dat hier lees dan zouden een paar mensen beter stoppen met hun drive-in en een knokploeg beginnen, man man man

Comment

Ik denk niet dat het verstandig is om dit topic op deze wijze voort te zetten.

Comment

Working...
                    X