Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl forumspel! V3 [Feedback topic]

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

QSC KLA line-array luidspreker systeem sorry

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Hoe je het zo snel voor elkaar krijgt weet ik niet... maar ik moet hem toch goedkeuren. ;)
      Haha, sorry. :p Ik wilde al bijna naar de vorige categorie gaan toen ik op de een na laatste pagina zat van de DJ & Studio monitors. Ik heb er geen spijt van dat ik toch nog even 1 pagina heb doorgeklikt. :p

Comment

Hey Rick. komt er niets meer? Gisteren niets en tot op heden ook nog niets. we hebben weer zin in een uitdaging :-)

Comment

Excuus voor de late respons. Lag gisteren ziek in bed helaasen het is er een beetje bij ingeschoten om een afbeelding te laten plaatsen door een collega. Daarom post ik er vandaag gewoon twee. :)

Comment

Ja dat is overmacht he? ik hoop dat je weer snel beter bent. beterschap en het is maar een spelletje he, haha

Comment

Iemand heeft duidelijk tijd te veel. Alle respect dat ze steeds zo snel worden gevonden hoor, maar zo is er voor de rest (mensen die gewoon moeten werken of naar school gaan) eerlijk gezegd echt niets meer aan.

Comment

Tja, enige oplossing die ik kan bedenken is om net zo gedreven te werk te gaan en hopen dat je dan nog op plaats 2 of 3 kunt komen. :)

Comment

En daar komt de school en werk kwestie om de hoek kijken. ;)

Misschien niet helemaal eerlijk om het op dit moment in te voeren, maar in latere editie's mag de regel dat je er max 1 of 2 achter elkaar mag raden er gerust in zitten. Dat houd het voor iedereen leuk en zie iedereen het assortiment (das natuurlijk het uiteindelijk doel) ipv steeds maar 1 enkele user.

Comment

Dat valt wellicht te overwegen. Moeten we even zien na deze editie.

Comment

Originally posted by Rio View Post
                      En daar komt de school en werk kwestie om de hoek kijken. ;)

Misschien niet helemaal eerlijk om het op dit moment in te voeren, maar in latere editie's mag de regel dat je er max 1 of 2 achter elkaar mag raden er gerust in zitten. Dat houd het voor iedereen leuk en zie iedereen het assortiment (das natuurlijk het uiteindelijk doel) ipv steeds maar 1 enkele user.
                      Ook van mijn kant respect uit voor onze top-speler, maar ik moet ook toegeven dat ik sinds hij actief is, nooit meer gezocht heb, gewoon omdat het steeds al gevonden was.

Comment

hey Rick geen reactie meer? en zo weinig foto's ook de laatste dagen. toch niet weer ziek :?

Comment

Helaas, gisteren veel te druk gehad in de winkel, heb dus tussendoor geen nieuwe kunnen posten. Zometeen komt er weer eentje aan en morgen gewoon weer twee! Probeer het zoveel mogelijk bij te houden en de te variëren met tijdstippen, maar dat wil helaas niet altijd even succesvol verlopen. Excuus hiervoor.

Comment

ESI Gigaport HD+ USB audio interface

Comment

lekker duur

Comment

Hey Rick. Wat nou als twee spelers op de tweede plaats eindigen? zoals Sammiee en ik, gaan we dan door? want de kans is groot dat Pannick de 20 punten haalt.
                                Ben wel benieuwd hoe je dit gaat oplossen

Comment

Working...
                                X