Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl forumspel! V3

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jazeker, die is goed.

Dat betekent dus dat ik de winnaars van harte mag feliciteren met hun prijzen, de eindstand van de top 3:
    1. Pannick (20 punten)
    2. Sammieee122 (11 punten)
    3. Horeca-Duinhoeve (7 punten)
    En uiteraard:

Vind het nog steeds erg knap hoe sommige afbeeldingen in een mum van tijd geraden werden.

Aan bovenstaande winnaars, stuur mij even een PM met je volledige naam en adresgegevens, dan zorg ik dat de prijzen jullie kant op komen. Later vandaag maak ik de winnaar van het random pakket bekend. :)

Comment

• Gefeliciteerd met de eerste prijs Pannick, je hebt het verdiend! Horeca-Duinhoeve ook gefeliciteerd! En sorry dat ik er toch met de 2e prijs vandoor ben gegaan. :p Je maakte 't wel nog even spannend voor me. :p

Comment

• Pannick en Sammieee122 Gefeliciteerd, jullie waren duidelijk de beste. Ik ben blij dat ik ook op het podium mag staan.

Rick, bedankt voor het leuke spel, en ik hoop dat je er snel nog één doet. ik kijk er al naar uit :)

Gr. Leo

Comment

• Bedankt! Ook jullie gefeliciteerd met jullie prijs! Vond het knap dat het toch nog spannend werd tussen jullie twee!
          Het was zeker een leuk spel!

Comment

• Jullie hadden de winnaar van de random prijs nog tegoed... Uit de hoge hoed is een winnaar gekomen. :)
            5. larsholm (2 punten)
            Gefeliciteerd!
            Stuur mij ook even een PM met je volledige naam en adresgegeven, dan komen de shooters jouw kant op.

Comment

• Gefeliciteerd! En dan nu tijd voor v4!

Comment

• Ik heb helaas niet voor de volle 100% mee kunnen doen, maar het was inderdaad een zeer leuk spel! Ook leuk dat ik er nog een prijsje aan overhoud :) Alle winnaars nog gefeliciteerd!

Comment

• Hey Rick!!

wanneer gaat het volgende forumspel weer van start? is al weer even geleden

Comment

• De vraag is, hoeveel animo is er voor? ;) Dan kan ik het wel weer eens voorstellen.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      De vraag is, hoeveel animo is er voor? ;) .
                      Genoeg!, alhoewel..., er moet dan wel een DDJ-SZ te winnen zijn ;)

Comment

• Dat gaat sowieso niet gebeuren. Uiteraard wel weer een vergelijkbaar prijzenpakket als vorige keer. ;) Maar laat maar weten wie er zoal op een nieuwe versie wacht.

Comment

• Hier is zeker interesse! :)

Comment

• Hier ook hoor :)

Comment

• Ik ook :)

Comment

• Ik zit ook wel te wachten!

Comment

Working...
                                X