Announcement

Collapse
No announcement yet.

App's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• App's

Beste forumleden,

Zoals ik weet zijn vele hier op het forum continu bezig om hun website te vernieuwen, compleet nieuwe site's uit de grond te stampen of gewoon kleine verbeteringen aan het doorvoeren. Ikzelf maak websites én apps, vaak allebei tegelijk voor een bedrijfje (kapper bijvoorbeeld). Daardoor is het simpel voor mij om een omleiding te vormen voor mobiele gebruikers, gewoon omdat ik alles bepaal. Nu is mijn vraag; zijn jullie ook bezig om bijvoorbeeld mensen op ipads een betere ervaring te kunnen bieden? Of om voor feesten een app te maken met informatie, foto's en weet ik veel meer?

Ik ben benieuwd
    Dani

Ik maak nieuwe websites meestal responsive zodat ze zichzelf automatisch aanpassen aan het apparaat waarop ze bekeken worden.

Deze website is daar een mooi voorbeeld van. Als je die op een mobiele telefoon in de portrait stand bekijkt krijg je een app achtige website met een bel en mail knop, met daarbij de melding dat je de telefoon in de landscape stand moet draaien om de hele website te bekijken.

Maar ik heb nog wel wat te doen want ik heb nog een hoop websites (o.a. licht-en-geluid.com) die nog responsive gemaakt moeten worden.

Comment

D'r gebeurt alleen niks als je je telefoon in landscape mode draait...

Comment

Apart... wat voor telefoon heb je? Wellicht de site een keer vernieuwen (zou niet nodig moeten zijn maar toch).

Comment

@geluid en licht bij mij werkt hij gelukkig wel gewoon :)

Niemand anders meer die mobiele versies of apps maakt?

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
            Apart... wat voor telefoon heb je? Wellicht de site een keer vernieuwen (zou niet nodig moeten zijn maar toch).
            Ik heb een iPhone 5 met ios 7 (toen beta 6) en gebruik safari. De site reageert bij mij niet op draaien, ook niet als ik al open in landscape mode of als ik de site refresh.

Comment

Vreemd... de site werkt met media queries, als het scherm onder de 460 pixels breed is krijg je de "app" versie te zien en als het scherm breder is krijg je de website te zien (die zich ook automatisch aanpast aan het scherm). De iPhone 5 in landscape modus zou volgens de simulator 568 pixels breed moeten zijn.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Comment

Het scherm van een iphone 5 is 1136 bij 640 pixels, waarom geeft de simulator maar de helft aan? Het iphone scherm zou in portrait mode al de website moeten laten zien, het scherm is groter dan 460 pixels. Of neemt ie hier ook de helft van het aantal pixels?!

Comment

Als ik me niet vergis is de werkelijke resolutie 568 x 320 pixels, maar de retina technologie verdubbelt die resolutie. Ik heb echter ingesteld dat werkelijke resolutie gebruikt moet worden om de afmeting van het scherm te bepalen.

Comment

Working...
                  X