Announcement

Collapse
No announcement yet.

Introduce Yourself!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou hierbij dan mijn introductie!

Ik ben Sean, de nieuwe stagaire bij Bax-Shop.nl
    Ik volg de opleiding marketing communicatie en ben eigenlijk al heel mijn leven al bezig met muziek. Het begon vroeger al met alle buren te laten horen welke muziek ik luisterde en vervolgens mijn vaders stereo toren op te blazen. Samen met een beetje te hebben gescratched met de ouwe lp's wat ook letterlijk scratchte na een tijdje. Verder dan dat ben ik nooit echt gekomen, afgezien bij vrienden die wel een degelijke set hadden.
    Maar nu ik hier stage loop ben ik er vrij zeker van dat het aanschaffen van een setje niet langer meer uitgesteld gaat worden, aangezien ik alle nieuwe producten van plan ben te gaan uittesten.

Jullie horen van mij,

Greats,

Sean.

Comment

Welkom :D

Kunnen we dan ook van jou uitgebreide reviews op het forum verwachten? ;)

Comment

Danku! :D

Na hoe uitgebreid ze worden weet ik nog niet. De meeste specificaties zeggen me nog niet heel veel, dus ik ga zoveel mogelijk boekjes en dvd'tjes mee jatten zodat ik weet waar ik het over heb.
        En ga ik heel erg opletten of ik geen dingen dubbel post :$ Want dat waren mijn eerste 3 posts allemaal! Haha..

Comment

Hierbij dan mijn introductie, die wel een beetje verlaat is overigens;)

Ik ben Dirk, ook bekend (of niet;)) als LaRoche. Ik ben 2 jaar geleden begonnen samen met een vriend van me met de opzet van een drive-in show. Inmiddels zijn we er na een pauze van een jaar voor aan het zorgen dat we wat groter worden, mede door een verwachte aankoop van professionelere CD spelers. Ik woon zelf in Goes, en doe HAVO aan het Ostrea Lyceum.

Ook ben ik sinds september 2007 werkzaam bij bax-shop.nl als part-timer. Mocht je op de zaterdag bellen, heb je grote kans om mij aan de telefoon te krijgen:D

Comment

Hoi allemaal.

als (oudere) nieuweling zal ik wat vertellen over mezelf.

Ik ben Henk Bakker woonachtig in het mooi Gooi (Huizen), getrouwt met Bianca en hebben 3 katten.

Als jonge jongen altijd veel gedaan met audio, drive-inn shows gehad maar rond me 20 op de homestudio gericht.
            Jarenlang spotjes en jingles gemaakt voor lokale omroepen en als echte hobby me gericht op het mixen van muziek.
            Meerdere jaarmixen gemaakt en het remixen van losse nummers

Een paar jaar geleden de hele handel verkocht omdat er een nieuwe woning kwam, de studio op zolder moest het veld ruimen.

Inmiddels weer een paar jaar verder en toch de draad maar weer opgepakt.
            Inmiddels heb ik een kamer tot mijn beschikking van 3 x 5 om daar weer is lekker te gaan uitpakken.

Inmiddels de eerste bestelling van Bax in huis, 2 Stanton T.90USB draaitafels
            (lees recentie in de shop) die na een paar dagen prima bevallen

Nu ben ik aan het bedenken hoe de opzet gaat worden en wat voor audio er bij moet gaan komen.....

Voor de mensen die er op zitten te wachten: http://www.bakker-online.nl
            Binnenkort zal ik de site aanpassen met het studio gedeelte en oude fotos van studio's en drive-in shows.

tot zover...
            Last edited by targaguy; Sunday-18-01-2009, 15:09.

Comment

Ik ben Bob :D
              en ben door Roderick gedwongen hier lid te worden :p

Ik heb me eigen spulletjes, maar werk vaker voor anderen. Ik kan veel, maar mixen echt niet :razz:

Comment

Welkom Bob ! Wat was de reden dat Roderick je zo graag er bij wilde op dit forum?

Veel plezier in ons midden en we zien je posts wel verschijnen!

Comment

Bob heeft een jaar niet op Bax gekund door een Ziggo probleem. Nu kan het dus het werd maar is tijd dat hij hier kwam. Het is een trouwe medewerker van mij:)

Comment

Daar komt het wel op neer ja :P

Ik kon ook een jaar niet op de site van Roderick, en hij maar zeuren dat ik daar wat aan moest doen. En toen bleek dat ik gewoon van zijn host gebanned was :O

Comment

Mijn naam is Kevin Vink
                      Ben 20 jaar uit
                      Woon in Gorinchem (Zuid-Holland)

Hobby: Fotografie, design en zo snel mogelijk turntablism (moet nog apparatuur aanschaffen.. heb al leuk verlanglijstje hehe)

Ik wou er al heel lang aan beginnen maar kreeg nooit echt de kans wegens financiële redenen voornamelijk. Maar nu flink ervoor sparen en er dan flink veel mee spelen!

Vragen zijn welkom!

Comment

Ola Kevin, welkom!

Comment

Welkom Kevin. ;)

Goed, hier dan een vraag, welke stijl ben je van plan te gaan draaien? En ga je via timecode werken of vinyl? :)

Comment

Ik wil me zoveel mogelijk focussen op scratchen.. maar andere dingen zoals beatmixen enzo ook natuurlijk.
                            Stijl word hiphop en ik wil me voornamelijk gaan focussen op timecode maar wil natuurlijk wel beginnen met het verzamelen van vinyl platen.

Comment

Jeej, een andere hiphopper ! welkom hehe!

Comment

Nou dan zal ik me ook maar eens voorstellen.
                                Ik ben Dennis Bots en woon in Liessel (klein dorpje) in noord-Brabant.
                                Ben werkzaam als metaal bewerker.
                                Ik ben 26 jaar en heb teveel hobby's zoals:
                                Auto"s tunen (geen plastic maar motorisch) (Mercedes 190e 16v en c36)
                                Scooter tunen
                                Nitro RC wagen
                                Luchtbuks schieten
                                Vissen en zo van die dingen.
                                En sinds kort ook wat muziek draaien op lokale verjaardagen etc.
                                Ik draai vanalles wat maar het liefste iets wat hard gaat zoals rock en hardstyle.
                                Hiermee maak ik de herrie:
                                Numark c3 usb (moet nog worden ingebouwd)
                                2x American Audio DLS-15P topkast
                                2x American Audio PXW 18P subwoofer
                                Dit speelt op BPM via laptop die het weer van een harde schijf haalt.

Het is niet 100% prof spul maar voor wat ik ermee doe is het meer als voldoende.
                                (Al ben ik niet helemaal blij met de ruis op de topkasten)
                                Hoop dat dit voldoende is maar als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Groeten Dennis

Comment

Working...
                                X