Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Heb dat setje eigenlijk nog steeds :oops:
Maar wordt over een x aantal weekjes vervangen door een JB-systems Beat6
:P
Ik had er trouwens wel een probleem mee.
De linker of de rechter cd-speler had kuren en deed het niet goed. No disc zei hij steeds. helaas net buiten de Garantie.
Ik had het setje trouwens nog gekocht voordat er skytec op stond.
Ben blij dat ik nu een Dateqje heb 8)
Heb er zelf nog geen problemen mee gehad...
Maar datzelfde had ik ook eens, en volgens mij is het een bug, als je de cd niet stopt voor je 'm d'r uit haalt en je steekt er een nieuwe in krijg je "No Disc", maar als je hem dan alsnog stopt laadt hij 'm wel gewoon :P
Owkeej, ook ff aan de voorstelling meedoen :)
Peter is de naam (Dj Ntt) en kom uit Belgiรซ (omgeving Brussel)
Draai al een paar jaartjes mee maar door tijdsgebrek niet echt doorgedreven. Hoofdzakelijk draai ik jump & hardstyle maar ik kan wel met de meeste stijlen om, afhankelijk van de crowd :p
Onlangs hier nog een nieuw setje gekocht (S3500, RMX-40 USB) om toch maar weer de hobby wat nieuw leven in te blazen.
Verder ben ik in het dagelijks leven IT-er dus samen met de muziek perfekt te combineren :D
Ik ben Bert Roosen uit Bree (Belgiรซ) en ben nieuw hier op't forum. Het kan dus zijn dat ik nog wat kleine 'fouten' maak, dus laat maar horen als ik iets verkeerd doe... :wink:
Ik ben geboren op 28 februari 1991 (16 jaar oud dus) en ben al een kleine twee jaar bezig met alles wat met licht, geluid en muziek te maken heeft.
Ik draai ondertussen ook al zo'n 10 maanden (sinds ik vorig jaar in augustus 150 km heb afgelegd om naar Bax te gekomen om 2 DN-S1000's te komen halen... :shock: :P ) en het gaat steeds beter. Ik heb ondertussen oa een contest gewonnen, in de Ritz in Hasselt ('tweede discotheek' van de Versuz) gedraaid en sta binnekort ook op de Jong Bree Fuif te draaien.
Ik heb een vrij uitgebreide kennis ivm licht en geluid, en hoop dan ook hier anderen mee van dienst te kunnen zijn. Zo mogen jullie binnenkort (na de examens... ) enkele reviews van mij verwachten.
Ik zit op mijn vierde middelbaar Industriรซle Wetenschappen. Met deze studierichting leer ik ook een heel aantal dingen die erg bruikbaar zijn in de licht en geluidswereld. Hierbij denk ik dan vooral aan mechanica (trussberekeningen!) en elektriciteit.
Ik heb samen met mijn broer en een kameraad een 'zaak', namelijk "GBG Sound, Light & Eventing". We zijn nu een goed jaar bezig, en de zaken gaan vrij goed. Voor meer info over het materiaal waarmee wij werken kan je altijd op onze site ( www.gbgsound.be ) kijken.
Dit was zowat alles wat ik heb te zeggen... :) Als iemand nog vragen heeft hoor ik het graag!
Als moderator zal ik me dan ook maar eens een keer netjes voorstellen.
Mijn Jasper Coolen en ik woon in Delft. Ik ben 28 jaar en ben mijn bedrijf vanuit de hobby sfeer begonnen. Inmiddels doe ik dit full-time en kan ik een aardige boterham verdienen.
Eind van dit jaar/ begin volgend jaar ben ik van plan een huisje te kopen en met mijn vriendin in Den Haag te gaan wonen.
Mijn bedrijf doet nog wel veel bruiloften, maar dit wordt langzamerhand minder, dit omdat wij ons steeds meer bezig gaan houden met grotere feesten, beursen en evenementen. Sinds kort leveren wij ook freelancers aan de grotere bedrijven hier in de regio.
Wij zijn bezig met een nieuwe website: maar de oude staat nog online: www.jcsl.nl
Heb je echt een eigen zaak of is het nog hobby? Je hebt al best wel wat klusjes staan.
Heb het idee dat we wel meer gaan zien van jullie.
Het is en blijft een hobby voor mij, maar van zodra mijn broer zijn diploma heeft (wat waarschijnlijk omwille van herexamens pas eind augustus gaat zijn... :roll: :) ) vragen we een ondernemingsnummer aan aangezien je hiervoor een opleiding bedrijfsbeheer oid nodig hebt welke mijn broer dan dus heeft afgemaakt.
We hebben inderdaad wel al wat klusjes gehad, maar eerlijk gezegd vind ik dat het pas sinds een paar klussen echt professioneel begint te worden qua afwerking enz (vergelijk de foto's van bijvoorbeeld "Surpriseparty Elvira @ Mol" maar eens met de foto's van "18-jarige Lies, Marianne, Lynn @ Kermt").
We zijn nu ook aan het investeren in cases enz, en deze of volgende week komt er ook een nieuwe lichtbrug (12 meter zwarte Prolyte 8) :) ) bij. Vanaf dan gaan we stilaan uitkijken voor wat leuke gasontladingsscanners oid... :)
De website en de hele aankleding ziet er goed uit. Gelukkig zijn er altijd dingen die verbeterd kunnen worden, anders wordt de hobby wel heel snel saai :D Keep up the good work!!
Naam: Dave van Engelen
Leeftijd: 16 (28 sep 17) jaar jong.
Opleiding: MBO TheaterTechniek (richting Geluid).
Intresses: Teveel om op te noemen.
Apparatuur: 2x Dap Audio AX-10, American Audio VLP-1500, Behringer DX-1000 (komt morgen binnen).
Bovenstaande setje is voor mijn Home-PA
Ik ben Roderick Kloesmeijer woon in Den Haag en ben 15jaar oud.
ik heb mijn eigen drive in showtje wat nu aardig begint te groeien. Ik draai nog erg veel voor groep 8 feesten en probeer dit schooljaar een beetje te azen op sportvereniging feestjes. Mijn drive-in show heet RobustSound en beschik nu over aardig wat apparatuur. Ik ga nu tegenwoordig zelfs al met een aanhanger op pad.
Het begon allemaal in groep 7. Mijn eerste bart smith lampjes wie kent ze niet. In groep 8 had ik mijn eerste feestje. Het groep 8 eindfeest. Daar stond ik dan met mijn bij elkaar geraapte zooitje. Stanton mixer ( die ik overigens nog steds heb) numark cd speler. Speakerset van mijn broer overgenomen. Die vroeger ook een drive-in show wou maar er al snel achter kwam dat zijn thuis studiotje meer zijn ding was. En natuurlijk mijn bart smith lampen.
In de eerste klas begon het er al meer op te lijken. Ik kocht mijn eerste lichteffecten en een statief. Ik heb dat jaar een stuk of 5 feestjes gehad.
De tweede klas was niet een heel groot verschil. Het grote verschil was dat ik op internet begon rond te kijken en er steeds meer over te weten kwam. Er kwamen twee Pr moon scans. En de oude versterker maakte plaats voor een fatsoenlijke versterkset.
De derde klas werd het helemaal anders. Ik verzon een drive-in show naam: RobustSound. Mijn eerste parren kwamen. Even later gingen de goedkope tweede hands dimmerpacks aan de kant voor t4's, mijn cd spelers werden verkocht en heb voor weinig cdj 800's kunnen kopen. Ook gingen mijn oude scanners de deur uit voor 2x martin mania scx 500's. En als laatst heb ik vorige maand twee nieuwe speakers gekocht. Db technologies live opera 405. En staat mijn Celestion geluidset nog altijd te koop. Ik heb in het jaar 2007 nu 13 klussen gehad en het gaat de goeie kant op.
Na snel topic door te hebben gelopen heb ik eigenlijk nog niks over me eigen gezegd. Noujaa! Tijd voor verandering!
Ze noemen me Patrick Oreel en volgens mij id heb ik de leeftijd van 16 jaar bereikt, momenteel al misschien een jaar(?) part time werkzaam bij het gezellige team van Bax-shop. Daarnaast heb ik me actief gestort in betaalbaar professionele drive-in shows / entertainment en zijn momenteel een graag geziene gast op voornamelijk bruiloften, jubilea, verjaardagen circa 40 per jaar. Hier ben ik persoonlijk zelf รก 3 jaar mee bezig, dit doe ik voornamelijk als contactpersoon/allround medewerker. Ik draai wel eens, maar laat dit liever over aan mensen die liever elke dag met hart en ziel oefenen (en de tijd daar voor hebben) thuis op het DJ set. goede (allround) DJ's omgeving Zeeland zijn daarom altijd welkom in ons gezellige team!
Naast vrijwel dagelijks in aanraking te staan met het licht & geluidswereldje ga ik gewoon naar school. Ga dit jaar EM HAVO4 doet, simpel gezegd economie & maatschappij, havo 4. Hoop hier me eigen te storten in het economisch wereldje wat mij al lange tijd zeer interesseerd. Daarnaast heb ik ook een lieve vriendin die ook tijd (en geld) kost en daar hou ik me ook graag dagelijks mee bezig :lol:
In de vakantie zegmaar allround bezig, mijn grootste zorg was toen een gedeelte van me vakantie dat alle bestellingen netjes werden ingepakt en op tijd bij klanten kwamen.
Voornamelijkste werk bij Bax is toch wel webshop onderhoud samen met nog een aantal, dan niet het technische of grafische gedeelte maar de producten onderhouden (afbl, juiste prijs, nette informatie erbij etc).
Voor 16 jarige behoorlijk bezig, ben het ondertussen verleerd om stil te zitten :P
Comment