Announcement

Collapse
No announcement yet.

NAMM 2014 - Geruchten, nieuwe producten en algemeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Erg grappig nieuw setje van ADJ, de Flashback 4:

De American DJ Flashback 4 is een tweedelig LED-lichteffect met 4 groepen van 72 LED\'s met de kleuren groen, blauw, oranje en rood. Doordat u hem als een koffer kunt sluiten is het het ideale lichteffect voor de mobiele DJ.

Geeft echt een Back to the Future gevoel.

Comment

En erg leuk voor verhuurtoepassingen met een setje speakerstands er bij. Plug & play. :)

Deze week gaat de beurs echt van start, woensdag gaan de deuren voor het eerst open. Er komt behoorlijk wat leuks aan en we zijn uiteraard als Bax in Anaheim om de nieuwste producten zelf te checken (nouja, ikzelf dus niet... maar toch ;))

Comment

Midas komt ook met 'iets', zie www.midasconsoles.com -> bovenin

Comment

Op deze zat ik te wachten:
          Pioneer DDJ-SZ.

En deze was een verrassing:
          Pioneer RMX-500.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Op deze zat ik te wachten:
            Pioneer DDJ-SZ.
            Wat een geweldig ding zeg!

En ehh Rick...?, laat die prijsvraag over die Pioneer Platinum set maar zitten, ik weet een betere...,
            Misschien een prijsvraag over deze?: Pioneer DDJ-SZ

Comment

A&H Xone:32

Xone:23 is a high-performance 2+2 channel DJ mixer, harnessing next generation analogue circuitry to deliver exceptional audio fidelity.The mixer is equipped...

Monitor out op RCA... gemiste kans als je het mij vraagt, had daar nou balanced jacks van gemaakt...

Comment

Xone:23 is het. :)

Verder hebben we informatie verkregen over een gigantische hoop nieuwe Alesis, Numark, Akai en M-Audio producten die op de NAMM Show worden gepresenteerd! Eind van de avond staan ze allemaal online en er zit veel leuk spul tussen!

Comment

Verder hebben we informatie verkregen over een gigantische hoop nieuwe Alesis, Numark, Akai en M-Audio producten die op de NAMM Show worden gepresenteerd! Eind van de avond staan ze allemaal online en er zit veel leuk spul tussen!
                  Ook een opvolger voor de N4?

En?, nog over mijn voorstel nagedacht? ;)

Comment

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
                    Voor de rest zou ik het leuk vinden als Pioneer komt met een 4-kanaals midi controller zoals de DDJ-SX maar dan met een effectensectie zoals die rechts onderin op bijv. de DJM-900NXS zit. Maar ja, dat zal nog wel een tijdje duren ;)
                    Volgens mij zat ik aardig in de buurt? ;)

Comment

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
                      Volgens mij zat ik aardig in de buurt? ;)
                      Zeker wel!

Wel een algemene vraag aan iedereen om eens te peilen waar de interesses liggen, want inmiddels hebben we natuurlijk al een enorme reeks nieuwsberichten de wereld in geschoten. Maar waar kijk je zelf het meest naar uit, wat wil je uitproberen bij ons in de winkel en wat zou je mee naar huis nemen als je 1 product mocht kiezen?

Zie ons NAMM overzicht

Comment

Voor mij: de JBL LSR310S
                        Voor zoonlief: de Pio DDJ-SZ

Comment

En daar komt het Midas speelgoed wat eigenlijk niet uit kon blijven:
                          De MIDAS M32 ! Een X32 in een ander jasje en met hier en daar iets betere componenenten.

Comment

Zeker wel!
                            Dat dacht ik dus ook!

Maar waar kijk je zelf het meest naar uit, wat wil je uitproberen bij ons in de winkel en wat zou je mee naar huis nemen als je 1 product mocht kiezen?
                            De Pioneer DDJ-SZ natuurlijk!

EDIT: Eigenlijk hadden jullie een prijsvraag moeten houden, waarbij je kon raden wat er gepresenteerd zou kunnen gaan worden, en dat je dan een leuke prijs (het liefst het product zelf) had kunnen winnen... ;)
                            Last edited by hoimijnnaamis; Saturday-25-01-2014, 17:15.

Comment

Inmiddels in de NAMM afgelopen toch?

Comment

Jep! De ploeg die naar de NAMM geweest is, is weer veilig en wel teruggekeerd. En er komen nog heel veel video's aan, een stuk of 120 in totaal... ;)

Comment

Working...
                                X