Volgende week woensdag gaat het weer tekeer in Anaheim, Californië - De NAMM Show 2014. Ook wel bekend als de grootste muziekinstrument-beurs ter wereld waar allerlei nieuwtjes op het gebied van muziek maken, versterken, creëren, bewerken en complementeren worden aangekondigd aan het grote publiek.
Inmiddels begint de grote geruchtenmolen al aardig te draaien en hebben we al e.e.a. voorbij zien komen.
Wat we verder weten:
- Behringer komt met allerlei nieuwe producten, o.a. in de X32 lijn.
- QSC komt met een nieuw product (iets wat ze nog niet eerder gedaan hebben)
- Line6 komt met iets nieuws
- Akai komt met iets nieuws
- M-Audio komt met iets nieuws (naast haar BX monitoren van vorige week).
Bax-shop is met een videoploeg aanwezig in Anaheim en we doen vrijwel live verslag van alles wat te horen en te zien is in dit muzikanten-Walhalla. ;) Dagelijks zullen jullie nieuwe video's voorbij zien komen.
Uiteraard draaien ook de copywriters weer aardig wat overuren, om al het nieuws in onze webshop te kunnen verwerken en iedereen zo de nieuwste producten voor te kunnen schotelen. Dan weet je alvast waar je voor moet gaan sparen... :mrgreen: Helaas behoor ik zelf ook tot die laatste categorie en ga ik niet zelf naar de NAMM Show, maar dat mag de pret niet drukken. ;)
Maar waar het natuurlijk om draait zijn de nieuwe producten die gepresenteerd worden. Wat weten jullie al? Wat verwacht je? Waar hoop je op?
Inmiddels begint de grote geruchtenmolen al aardig te draaien en hebben we al e.e.a. voorbij zien komen.
Wat we verder weten:
- Behringer komt met allerlei nieuwe producten, o.a. in de X32 lijn.
- QSC komt met een nieuw product (iets wat ze nog niet eerder gedaan hebben)
- Line6 komt met iets nieuws
- Akai komt met iets nieuws
- M-Audio komt met iets nieuws (naast haar BX monitoren van vorige week).
Bax-shop is met een videoploeg aanwezig in Anaheim en we doen vrijwel live verslag van alles wat te horen en te zien is in dit muzikanten-Walhalla. ;) Dagelijks zullen jullie nieuwe video's voorbij zien komen.
Uiteraard draaien ook de copywriters weer aardig wat overuren, om al het nieuws in onze webshop te kunnen verwerken en iedereen zo de nieuwste producten voor te kunnen schotelen. Dan weet je alvast waar je voor moet gaan sparen... :mrgreen: Helaas behoor ik zelf ook tot die laatste categorie en ga ik niet zelf naar de NAMM Show, maar dat mag de pret niet drukken. ;)
Maar waar het natuurlijk om draait zijn de nieuwe producten die gepresenteerd worden. Wat weten jullie al? Wat verwacht je? Waar hoop je op?
Comment