Announcement

Collapse
No announcement yet.

vergeten jullie soms dingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vergeten jullie soms dingen?

wat ik me afvroeg, als jullie ergens moeten gaan draaien of iets opbouwen komt het dan voor dat jullie iets vergeten zijn?

ik zelf heb al eens de oplader van mijn laptop vergeten dat was balen.
    want de zoekfunctie op de ipod touch was er nog niet en was het lekker door 3000 liedjes heen scrollen :(

Ik heb ooit een statief voor mijn stroboscoop vergeten. Stond normaal op een apart klein statief achter me, maar ik heb hem toen maar aan de poot van m'n lichtbrug bevestigd. Beetje improvisatie.

Comment

Ooit eens mij rookvloeistof vergeten :D, mijn rookmachine gaat altijd leeg mee (om verstoppingen te voorkomen)
      Verder nog wel eens mijn tussen paaltjes voor mijn boxen vergeten maar kwam daardoor erachter dat het veel mooier stond als de top op de sub staat...dit gebeurd dan ook tegenwoordig bij de kleine feesten...

Maar ik leerde van alles en nu vergeet ik niks meer...(hoop ik..)

Comment

In het begin vergeet je alles; probeer maar eens alles op een pakbon te zetten en op pad te gaan. Vervolgens kun je de helft van je accessoires de volgende dag erbij kalken. Maar dan heb je wel een 99% complete pakbon!

Wij vergeten soms wel eens batterijen voor draadloze mics; daarom neem ik in mijn tas standaard een draadgebonden microfoon mee. Ben ook wel's het mini jack - jack plugje vergeten voor mijn hoofdtelfoon; ja dan maar ff niet in de mix.

Comment

Ik gebruik tegenwoordig ook een pakbon, weet ik wat er mee gaat en wat er terug komt...

Comment

Ik was zaterdag een IEC/euro kabel kwijt, waardoor ik mijn mengpaneel dus niet aan kon sluiten. Heel erg jammer, zeker doordat ik vaker bij die klant sta en hij verwacht inmiddels best veel van ons. Uiteindelijk toch opgelost, wel een beetje omslachtig maar het is allemaal in orde gekomen!

Comment

het doek wat ik over de tafel leg, voor de rest ben ik nog nooit wat vergeten.

trouwens misschien ook wel leuk om te zeggen.
              Ik ging een keer met iemand mee die ook het geluid moest verzorgen.
              Op de terugweg viel er een truss statief uit de aanhangwagen
              (gelukkig waren we net van de snelweg af)
              maar we reden met 2 (aanhang)wagens, en de voorste wagen hoorde het niet, toen hebben wij hem maar opgeraapt van de weg :-)
              Last edited by --Djdave--; Friday-17-07-2009, 11:46.

Comment

Mazzel dat de truss niet uit de voorste aanhanger valt anders waren jullie er misschien op geklapt...

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                  Mazzel dat de truss niet uit de voorste aanhanger valt anders waren jullie er misschien op geklapt...
                  Dat deed hij dus wel;), maar gelukkig trapte hij gelijk de rem vol in.

Comment

Lekker geladen dan!
                    Gister nog een 2 meter trussje vergeten, wel jammer want nou konde we het carretje niet in mekaar tikken. Gelukkig was het in de buurt dus verder geen ramp ofzo ;)

Comment

Working...
                    X