Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je (mobiele) DJ- en geluidsapparatuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hier is mijn setje
    wordt de komende maanden nog uitbereid
    met onderanderen dubbele cd speler met mp3
    versterker eq en compressor
    evt een sd media player en cd brander

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Originally posted by djbrucie View Post
      Doe ik morgen moet dalijk werken en daarna gelijk draaien. Komt morgen erop
      Apparatuur lijstje??

Comment

• Als je dat soort foto's nu eens op je site zet komt dat al een stuk beter over dan wat je er nu op hebt staan!

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          Als je dat soort foto's nu eens op je site zet komt dat al een stuk beter over dan wat je er nu op hebt staan!
          okee dus niet wat er nu staat lose delen ?
          heb die nu veranderd in de goede maat

Comment

• Mijn mobiele DJ- en geluidsapparatuur heb ik daarstraks in de aanhanger geladen, morgen om 11u ga ik het opslaan en zaterdag gebruik ik het op een bruiloft, voor de eerste keer zet ik mijn spiegelbollen in, 2 van 50cm en 2 van 30cm.

Comment

• Tip: koop om de spiegelbollen flightcases! Die dingen gaan echt heel snel kapot!

Comment

• Wij hebben ze nu een 2 jaar ( 4x 50 cm ) en zien er nog netjes uit. Altijd in de gewone doos vervoerd. Niks geen flightcase. Voor het geld van 1 case kan ik er nog 3 kopen. Tegen die tijd hebben ze toch wel de beste tijd gehad.

Dus beetje voorzichtig en gewoon in de originele doos en klaar. Zijn ze wat meer beschadigd vies weet ik wat. Weg gooien en nieuwe kopen.

Comment

• Die kisten zijn alleen maar plaatsinnemend... de bolletjes prop je er wel ergens tussen...

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                    Die kisten zijn alleen maar plaatsinnemend... de bolletjes prop je er wel ergens tussen...
                    50 cm doorsnede en prop je wel ergens even tussen

Dan laat ik jou onze wagen dus echt niet laden ;).

Als ik hem laad kun je aan de binnenkant eigenlijk niet meer zien welke kleur dat de aanhanger heeft. Dus dan is het echt niet van ik prop er nog een spiegelbol tussen ( of 4 ) van een 50 cm doorsnede. Verder is een flightcase net zo groot als de doos waar ze standaard in zitten.

Comment

• Ik heb een
                      -Hercules dj control air
                      -pioneer Hdj 500
                      -2 logitech computer boxjes
                      -laptop

ben 13
                      nog suggesties voor beter hele goedkope boxen?
                      en eventueel heel goedkoop lichtset voor op feestjes voor in de toekomst??

Comment

• Ik zou het niet te goedkoop nemen. Betaal een klein beetje meer. Kijk alvast een klein beetje naar de toekomst. Dan hoef je niet naar een vrij korte tijd al weer iets nieuws te kopen omdat het toch niet voldoet.

Mag het niet verdreven veel kosten maar wel voor het geld leuk en redelijk degelijk spul.

De behringer b212 topjes
                        De behringer b1800 of b1500 subjes.

Voor het geld is het een vrij degelijk en ik ben eigenlijk aangenaam verrast door de kwaliteit die je krijgt voor het geld. Er zijn wel stukken betere sets maar dan betaal je ook al vrij snel 2 3 of 4x zoveel voor een setje dus dan mag het ook wel wat beter zijn.

Comment

• dus de passieve en de actieve of hoe moet ik dit zien?? kun je miss met link doen snap van die boxen dus geen bal
                          en wow die zijn duur maarja ben binnekort jarig dus zal maar geld vragen :D
                          en voor lichtsetje onder 150,-?
                          Ook nog een vraagje is mijn setje van nu goed genoeg voor 13 jarige beginner zijn er nog op/aan merkingen?

Comment

• Een leuke lichtset voor onder de 150? Eh eh. Dat gaat hem niet worden. Je wilt iets voor op een feestje neem ik aan? Dan wil je namelijk basislicht. En LED parren, want daar kun je meer mee doen (ze hebben immers meer kleuren). En de goedkoopste LED parren zijn als het goed is 35 euro. Maar die zijn van Showtec en die kan je beter niet nemen. Willen nog wel eens verschillende kleuren blauw hebben, en de LEDjes gaan snel stuk (heb ik van anderen gehoord, betrouwbare bronnen ;) ). Die wil je dus niet. Kan je dus beter naar American DJ kijken, kost een paar euro per stuk meer. Maar goed, dan zit je al op zo'n 160 euro. Statiefje erbij, iets om het in te vervoeren (of niet), paar DMX snoeren voor master slave...
                            Trek er maar zo'n 200-250 euro voor uit. Anders wil je zo weer iets nieuws

Comment

• Ok bedankt zal een kijken wat ik voor mijn verjaardag krijg haha
                              en qua boxen kan het dan wel onder de 200 blijven of is dat de zoveelste beginners fout van mij ?
                              nog 1 vraag dan tips voor de hercules dj control air qua mixen??

Comment

• Ik weet niet wat je precies wilt met je speakers. Maar voor 200,- krijg je niet hele leuke speakers voor on thé road.

Comment

Working...
                                X