Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
geluid
laptop dell latitude
2x lem tourmaster 15.2 toppen
2x jmp 750 toppen
2x jmp subs
1x behringer ultra dyne 9024
1x jbsystems classic 9 mengpaneel
en ben nu bezig met 4x shure slx24 mic systeem
licht
1x american dj led strobe 7w
1x bax alo 019
1x bax dmx led effect
1x ayra dmx rood en groen laser
1x american dj water effect
1x ayra 3000 watt rookmachine
1x ayra lichtbrug.
graag hoor ik jullie menig hierover.
Last edited by ndekker6; Tuesday-23-06-2015, 11:50.
Pioneer Xdj-rx met flightcase
Prodjuser DJ Stand DJ meubel
4x ev zlx 12p
2x ev elx 118p
Met 2 tussen palen en 2 statieven
Licht:
8 showtec led par 56 => zijn vervangen door 8x ayra compar 20
2 bax alo030
2 ayra alo030
1 ayra ita01 mkii. => is vervangen door een Ibiza 1000rgb laser ( opkweekt het niet de beste kwaliteit maar voldoet prima voor mijn gebruik)
1 Eurolite con LED power strobe
1 A-DJ fog fury Fazer
En de JB Systems LB-50 lichtbrug => is een duratruss dt34 geworden2 poten van 2m 2 hoeken en 2 x 1,5m lengtes horizontaal liggend
Dit is mijn setup.
Even update
Foto van een test opstelling van de truss + indeling van de lichten ( zonder kabels of veiligheid kabels die bij een feest altijd aanwezigzijn.)
Een foto van een opstelling op een trouw ( nog met de oude licht brug )
en de topjes op de sub's stonden gemakkelijk een 2M boven de hoofden van de mensen voor de muziek mooi achter in de zaal te krijgen.
en de 2 liggende topjes waren er voor de mensen voor in muziek te geven.
en met die opstelling hadden we over heel de zaal een mooie verdeling van de muziek en was het een super trouwfeest
waarom we niet gewoon de voorste lager hebben gezet en achter in de zaal 2 topjes gezet om zo de zaal te vullen.
wel dan lagen de kabel langs 2 druk bezochte deuren.
en het trouwend koppel vroeg om achter in bij de bar het volume lager te houden
Waarschijnlijk hadden we het zo ook gered.
Maar we hadden de topjes bij, dus we hebben ze maar gebruikt.
We kende de zaal niet, we wisten niet 100% zeker hoeveel volk echt ging opdagen.
En nu hadden we ruim voldoende en moesten we de luidsprekers niet al te luid zetten.
Vandaag heb ik mijn geluid tot op ongekende hoogtes gebracht:
In een kerktoren is een nieuwe beiaard geplaatst, en voor de inhuldiging wilden ze deze ten hore brengen in de kerk. 4x AKG C451 en enkele dikke windkapjes lossen het probleem op. :)
Ik heb 4x lichtmaxx led par 56.
Hiervoor heb ik bij baxshop een showtec dimmer controller 1 gekocht, alleen werkt deze niet met de lichtmaxx parren.
Iemand die weet welke controller wel deze lichtmaxx parren kan aansturen?
Had eerst alle audio in een 12HE case... gevolg: ding was niet te tillen! (en daar kom je eigenlijk pas achter als je over een keienpad via een trap over een hekje moet met het spul :P )
Nu wat verdeeld zodat de cases individueel een stuk lichter zijn :)
Eerste project was leuk, maar onhandig.
Daarna alles in losse cases... leuk, maar wederom niet handig.
Besloten iets meer geld er in te steken en mijn set ziet er nu zo uit:
Comment