Lijkt me enigszins onhandig werken met deze opstelling. Ik zou er in ieder geval niet voor kiezen op deze manier. ;) Misschien een idee om een uitschuifbare lade te maken voor het toetsenbordje?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je (mobiele) DJ- en geluidsapparatuur
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostLijkt me enigszins onhandig werken met deze opstelling. Ik zou er in ieder geval niet voor kiezen op deze manier. ;) Misschien een idee om een uitschuifbare lade te maken voor het toetsenbordje?
Maar we moeten daar nog iets op verzinnen.
Ideeën?
Comment
-
-
Men neme een simpele tabletop, zoals deze. Daar zoek je een passende kleine flightcase voor.
Op locatie, doe je de case open, sluit je de tabletop aan in de plaats van je DVD-speler.
De DVD-speler kan dan weg, en daar kan je dan een lade maken voor je toetsenbordje.
Veel duidelijker dan dit kan ik het niet krijgen hoor..
Comment
-
Originally posted by Rick View PostMen neme een simpele tabletop, zoals deze. Daar zoek je een passende kleine flightcase voor.
Op locatie, doe je de case open, sluit je de tabletop aan in de plaats van je DVD-speler.
De DVD-speler kan dan weg, en daar kan je dan een lade maken voor je toetsenbordje.
Veel duidelijker dan dit kan ik het niet krijgen hoor..
Die Midi-speler.
Comment
-
Ik heb mijn RDJ 2 IE net een paar dagen binnen dus ik dacht, laat ik hem showen aan de andere mensen!!!
Hier een beetje hoe ik aan het dj gebeuren ben gekomen:
Vroeger was ik altijd de geluidsman op mijn basisschool, dat vond ik altijd super! In de jeugt soos keek ik dan ook altijd mee met de dj, die ook met virtual dj draaide, dat vertelde een klasgenoot mij. (die intussen ook al bezig is met het gebeuren maar niet verder komt dan een vriend met een hercules mp3 controller (ofzo))
Een paar jaar later dacht ik er in één keer weer aan en had ik de demo versie van virtual dj geprobeerd, later heb ik ook nog een illegale versie kunnen vinden op internet, daar heb ik nog al veel mee geprutst met toetsenbord en muis.
Toen heb ik me maar eens verdiept op de midi controllers en na lang sparen en veeeeel twijfelen heb ik maar de Reloop Digital Jockey 2 IE gekozen en bestelt, en nu staat ie bij mij thuis, super!!!
Toen ondekte ik dat mijn tafel te klein was, we zijn even naar de doeland geweest, witte plaat gekocht en erop gelijmd, makkelijk maar mooi (vind ik).
wat je ziet staan:
- een muis :D
- een toetsenbord :D
- een plat beeldscherm
- een Reloop Digital jockey 2 Interface edition (RDJ 2 IE)
- twee Logitech z-2300 topjes
wat je (bijna) niet ziet staan:
- een ouwere computer, maar die werk nog prima met windows xp, daar draai ik op en ik internet er ook op, meer doe ik er niet op.
- een Logitech z-2300 sub
wat ik (misschien) nog wil:
- laptop
- externe hardeschijf
- een koptelefoon: reloop rhp 10 (welke kleur?!?!)
- update naar traktor pro
en dan de foto's (let AUB niet op de rommel :D )
foto 1: overzicht
foto 2: van de rechterkant
foto 3: van de linkerkant
foto 4: en nog een overzicht
Wat vinden jullie ervan?
groetjes de 13 jarige Stijn
Comment
Comment