Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je (mobiele) DJ- en geluidsapparatuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee, ik ben gewend aan de dikke bas van die setje, 120 watt rms sub en 2 X 40 watt rms topjes. misschien wel een hifi merk maar het geluid is super!!!

Ik heb trouwens ook niet genoeg geld ervoor, kijk maar eens naar het lijstje wat ik nog wil hebben. En dan wil ik ook nog met de drive in bezig. Nee, geen monitoren, red me prima hiermee:D

Comment

paar lampjes en 1 stapel boxen
      toemtoem

versterker en pioneer (niet op dat airsoft gun letten ;))
      trlala

pioneer en numark. hoopelijk binnekort dje cdj 1000 mkIII er ook naast.
      pioneer en numark

zij aan zichtje
      zij aan zichtje
      Last edited by Cbaa; Tuesday-04-08-2009, 22:45.

Comment

Zonde zonde zonde! Maak nou eens een leuke booth voor dat spul joh. ;) Het mag gezien worden, zoiets zet je toch niet op een stel kratten? :D

Maak een mooi ontwerp voor een meubeltje, haal wat leuke platen en balkjes hout bij de doe-het-zelf zaak, zorg voor een mooi lakje en zet het in elkaar. Leuk hobby-project en hoeft niet veel te kosten als je efficiënt werkt.
        Succes! ;)

Comment

gaat normaal gebeuren. als ik mijn geld van mijn vakantiejob heb. komen er flightcases en wat meubels bij ;).
          . 1maal het af is laat ik zeker opnieuw wat foto's achter ;p

Comment

Cbaa's setje even mee naar hier genomen, is niet echt drive-in.

Comment

Goed, dit is niet helemaal actueel, ondertussen is vooral licht veranderd. Daarvan binnenkort een foto. het volgende is van afgelope zomer 2009.

Voor apparatuur, ook nog niet helemaal geupdate, hier een link.

Host wordt binnenkort veranderd. kan zijn dat de links dus over een tijdje dood zijn.

Comment

- Je backdrop is te druk, leidt af en zorgt daarom voor afbreuk van de show. En dat is zonde, want opzich ziet het er best netjes uit.
                - Waarom dat ene schot van je meubel schuin gezet? De symmetrie van je show wordt hiermee weggenomen en ook dat is zonde.
                - Waarom 1 logo op je luidsprekers behouden en de andere er af? Liever alleen één van de twee, of met logo's, of zonder.

Comment

Versterker

(Genoeg voor feesten tot ongeveer 500 mensen)

Skytec PA 2250
                  Skytec PA 2500
                  Nee, lariekoek moet je niet op je website vermelden. :)
                  Overdrijven mag, maar je moet het er niet te dik opleggen.

Comment

Evenals de vermelding van je Denon cd speler.
                    Waarom de vergelijking leggen met pioneer?

Comment

Ziet er opzich netjes uit.

Alleen kunnen die scanners wel op de spiegelbol schijnen?

Gebruik je wel safety's?

Comment

Ons meest simpele dj setje. Wordt eigenlijk vooral gebruikt voor de verhuur, maar achtergrond muziekje of spraak kan natuurlijk ook.

Comment

Zie ik daar mijn cortex?

Comment

fout een el cheapo gemini dubbele cd speler

Comment

Aangezien ik niet de enige ben die de site edit, kan het zijn dat er inderdaad een paar fouten opstaan. vanaf de volgende hosting ( +/- december ) wordt alles geupdate, en de goede dingen bij gezet. over dat pioneer vergelijking, die kan ik eerlijk gezegt ook niet volgen. het schot. Inderdaad. gewoon stom om dat te vergeten op de foto, en die logo's geef ik inderdaad ook gelijk. A.s zater dag feest, waarbij ik er aan zal denken, om dan een nieuwe foto te maken. Natuurlijk helemaal up-to-date met de nieuwe lampen er op.

Verder, alvast bedankt voor de kleinigheidjes, die ik zeker zal toepassen
                              Edit: Ik gebruik momenteel geen safety's en de middelste 2 scans kunnen inderdaad op de spiegelbol.
                              Last edited by dj-drace; Tuesday-17-11-2009, 17:38.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                                Verder, alvast bedankt voor de kleinigheidjes, die ik zeker zal toepassen
                                Edit: Ik gebruik momenteel geen safety's.
                                Dan is dat een groot kleinigheidje dat ik als eerste zou toepassen! Het is geen negatief commentaar, absoluut niet! Maar beeld je eens in als een scan op het hoofd van een bezoeker valt, dan kun je je hele leven lang blijven betalen!

Ik raad ook altijd iedereen aan om bij dit soort dingen ALTIJD een goedgekeurde safety te gebruiken!

Comment

Working...
                                X