Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je (mobiele) DJ- en geluidsapparatuur
Collapse
X
-
Comment
-
Jonkie,
Laat het rusten, Jan Petersen heeft onlangs alles uit de doeken gedaan, als je het forum de laatste weken heeft gevolgd dan had je het ook gelezen, je hebt blijkbaar niet alles gevolgd de laatste 14 dagen.
Mischien kunnen we terug bij het topic blijven?
Comment
-
Kijk en nu komt het erop aan of je iemand een 2de of in dit geval zelfs een 3de kans geeft of niet. Als je er geen vertrouwen in hebt dat de persoon bij draait verranderd kun je net zo goed zeggen nee van mij hoeft het niet meer. Denk je van hmm ja misschien heeft die gene er ondertussen iets van geleerd en ik heb er geen bezwaar op tegen als er een herkansing komt is het naar mijn mening ook niet meer dan redelijk dat zolang er geen twijfel wekkende posts zijn deze persoon maar weer te vertrouwen.
De gene die het al een paar keer verknoeid heeft moet dan natuurlijk wel heeeeeeeel erg opletten met wat er gezegt en geraegeerd word. Door zijn verleden zal alles natuurlijk wel al wat sneller in twijfel genomen worden.
Dus ja zoals ik al zei kijk ik het met Jan petersen toch eerst even af voor ik er echt op in zal gaan. Als werkelijk blijkt dat deze keer de boel niet word voorgelogen. Dat het wel werkelijk gaat en is zoals word beweerd heb ik er niet zo veel moeite mee.
Dus nu meteen alles aan nemen voor wat het is. Mwa nee nog niet. Maar tot nu toe geloof ik er al meer van dan eerst.
Dus jonkie. Of je gunt iemand de kans en laat het verleden daar waar het was of je zegt nee je bent klaar voor mij.
Eerst niet reageren dat je het wel vervelent vind en vervolgens terug blijven komen op iets vind ik ook niet helemaal netjes.
Maar goed dit is allemaal mijn mening. Doe wat je vind dat je moet doen. Vind ervan wat je ervan moet vinden. Ik heb mijn plan getrokken en wat de toekomst brengt zullen we dan wel weer zien.
Ik heb namelijk liever een sterke sjouw hulp dan sterke verhalen. Maar iedereen kan fouten maken, zolang je er maar van leert kun je toch nog een heel eind komen.
Om op het topic terug te komen.
Wij nemen voor standaar showtje's voortaan mee:
voor licht.
1x antari fazer
2x eurolite kls 801
2x winner
1x 3m truss of wat anders vooraan ligt
2x fantak wind up
1x backdrop 4x3m
1x Cuelux incl. splitter booster
Aan geluid.
2x senheisser ew 165 g2 setje
1x dateq lpm 7.3
1x bpm studio controller 2001
1x Denon hc 4500
1x stk eq 2x 16 bands met limiter
1x synq cdx 1 dubbele 19 inch cd speler
1x nas smurver 4t voor de muziek ( via utp naar laptop of netwerk voor update's)
1x stanton pro 2000 hoofdtelefoon
2x db technologies dva s09
2x db technologies dvx d10
2x de paaltjes
voor pc's
2x hp probook ( 1x tracktor / bpm studio en 1x cuelux )
Alles zit netjes in flightcase's / tassen / hoezen. De truss en statieven natuurlijk niet.
Kabels die we gebrijken zijn van procab maar er zit nog wel eens een verdwaalde dap mee tussen.
Comment
-
@mol
nee idd ik heb het hele "truth" topic niet gelezen, omdat de mensen met een gezond verstand al eerder door hadden dat JanPetersen niet helemaal was wie hij zij dat hij was!
@ronennie
daarom ook mijn reactie,
in het topic wordt namenlijk niet gesproken over de JBL set
verder ontopic:
@ ronennie
ik had laasts gekeken op jullie site, maar vele links werken er bij mij niet o.a. Verhuur, Prijzen, contact en media,
had graag wel eens een setup van jullie willen zien, ben wel benieuwd!
Comment
-
Ja ik weet het de site is een drama.
Maar om eerlijk te zijn heeft die een hele lage prioriteit. Wij zijn ondertussen al redelijk bekend in onze regio. Mensen kennen ons door wat we doen en zo.
De site was in orde was goed maar toen werd de huisstijl aangepast ( auto, visite kaartje, flyer ) en een kneus heeft perongeluk de nog lang iet af zijnde site die op de achtergrond stond over de oude heen gezet. Doordat we ons er niet zo heel druk over maken duurt dit dus eigenlijk al wel even ( jaartje of zo )
Zoeken eigenlijk nog iemand die een keer de site helemaal af wil maken. Ik heb de verhuurlijsten, heb de foto's die ik erop wil hebben. Die nieuwe teksten zijn af. Het moet alleen even allemaal aangepast en geupload worden.
Comment
-
-
Zullen we dit websitegesprek hervatten in het daar voor bestemde topic
Tegenwoordig nemen wij een lading extra DMX kabels, voedingen en stroomverdelers mee. Liever 10M te veel kabel dan 5CM te weinig.
Comment
-
Hoi all
Vrij nieuw op dit forum en ik moet zeggen dat ik waarschijnlijk langs allerlei kanten reeds miskopen begaan heb. Maar goed na meer dan tien jaar eruit geweest te zijn zie ik het bos niet meer tussen de bomen qua vernieuwingen in dj hardware.
Voorlopig setje
1 x Numark M6 (aan het uitkijken voor een betaalbare maar degelijke 12 inch 4 kanaals vervanger wegens het feit dat ik hem niet zo fijn vind dus als iemand suggesties heeft tot en met 400 euro die regio altijd welkom)
2 x American Audio Radius 1000
1 x American Audio VLP2500
2 x Behringer Eurolive VP2520
1 x Sennheiser HD598 (Koptelefoon die ik nog liggen had en het voorlopig maar zal moeten doen)
1 x Stanton ST-150
Laptop i3 2320/4gb ddr3/500gig (word enkel gebruikt voor windows en muziek)/externe HDD van 2TB
Onderweg:
1 x Road Ready RRCDJCD12W flightcase (tabletops en mixer)
1 x Traktor Audio 2
1 x Vestax Typhoon
1 x tt-case (voor de plaatjesdraaier)
Wishlist (zal ooit erbij komen of veranderen):
- Koptelefoon en dacht atm. aan een Technics RP-DJ 1200 E+K DJ
- Set monitor speakers nog geen enkel idee dus als iemand mij iets kan aanraden dat niet meesterlijk duur hoeft te zijn maar wel nog iets of wat van degelijke geluidskwaliteit levert.
- Ander mengpaneel nog geen idee en is ook niet direkt nodig. Al denk ik atm aan een Reloop rmx 40 usb of jbsystems bpm4-usb alhoewel word eerst maar es rondkijken en reviews lezen voor ik terug een miskoop bega.
Dat was het zowat ik zal het editten met fotos vanaf bax de flightcase geleverd heeft want nu staat het nog ff erg rommelig opgesteld :)
Bedoeling van de set is vooral mijn oude hobby vanuit thuis heropstarten alsook her en der op de familiale feestjes he achja je moet ergens starten.
Comment
-
Originally posted by SqueeZr View PostHoi all
Voorlopig setje
1 x Numark M6 (aan het uitkijken voor een betaalbare maar degelijke 12 inch 4 kanaals vervanger wegens het feit dat ik hem niet zo fijn vind dus als iemand suggesties heeft tot en met 400 euro die regio altijd welkom)
1 x American Audio VLP2500
1 x Sennheiser HD598 (Koptelefoon die ik nog liggen had en het voorlopig maar zal moeten doen)
1 x Stanton ST-150
Laptop i3 2320/4gb ddr3/500gig (word enkel gebruikt voor windows en muziek)/externe HDD van 2TB
Onderweg:
1 x Traktor Audio 2
1 x Vestax Typhoon
1 x tt-case
(voor de plaatjesdraaier)
Mixer en inputs:
1 x Reloop rmx40 usb en 1 x Numark M6 backup
1 x Synq X-TRM1
1 x Vestax Typhoon
1 x Laptopje
1 x Traktor Audio 2
Sound:
1 x Sennheiser HD598 en 1 x Sennheiser HD215 II
1 x American Audio VLP2500 (word wss. binnekort ingezet voor subs)
1 x Set Behringer Truth B3030A monitors
Software:
1 x Traktor Pro
1 x Virtual DJ Pro (word zelden gebruikt)
1 x Ableton
Cases:
1 x tt-case (synq)
1 x reloop controller case (vestax)
Media:
1 x 2TB HDD vol eigen rips
House collectie vinyl goede 4000 stuks (voornamelijk Acid/Trance en wat men nu Retro zou noemen :p )
Collectie vinyl jaren 70 - 80 - 90 stuk of 1000 (meer het familiaal soort muziek alsook wat nederlandstalig en rock enz.)
Collectie CD s 5000 stuks meer gericht op jaren 70 / 80 / 90 / Punk / Grunge / Metal / Rock / Indie / Hardrock maar zitten ook wel wat trance cd s etc. tussen.
Onderweg:
1 x Synq X-TRM1 (ter versterking van de andere)
1 x tt-case (voor de synq)
Word nog beslist maar keuze is al vrij gericht gemaakt en word moeilijk om nog van idee te veranderen maar who knows als een andere set me meer overtuigd:
1 x VLP1500 (toppen)
1 x DB Technologies Arena 10 - 15 systeem
1 x Behringer CX3400 crossover
1 x DAP of Road Ready 6U flightcase voor de versterkers en crossover.
3 x set wieltjes (voor de 6U flightcase en voor de subs)
Boel licht en te lui om allemaal te typen plus dat is niet gebruikt om muziek te draaien he :)
En dan zou de set rond moeten zijn en een hele tijd meegaan zonder grote veranderingen.
Wishlist:
Denon SC3900 setje (enige dat ik naderhand OOIT een keer als de radiusjes sterven vervang voor een stel Denons)
Eens de beslissing genomen is betreffende de Speakerset (alsook de laatste loodjes gearriveerd zijn) maak ik wel foto s op het eerstvolgende feestje en post ik ze erbij.Last edited by SqueeZr; Monday-14-05-2012, 16:03.
Comment
Comment