Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je (mobiele) DJ- en geluidsapparatuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijkt me enigszins onhandig werken met deze opstelling. Ik zou er in ieder geval niet voor kiezen op deze manier. ;) Misschien een idee om een uitschuifbare lade te maken voor het toetsenbordje?

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Lijkt me enigszins onhandig werken met deze opstelling. Ik zou er in ieder geval niet voor kiezen op deze manier. ;) Misschien een idee om een uitschuifbare lade te maken voor het toetsenbordje?
      Heb je totaal gelijk in, Maar onder kon een laadje gemaakt worden, alleen hebben we nu de DVD Speler staan voor cd's. (zie 1e foto)

Maar we moeten daar nog iets op verzinnen.

Ideeën?

Comment

Simpel tabletop spelertje in een kistje er naast?

Comment

Simpel tabletop spelertje in een kistje er naast?
          Hij is voor de HD2500.

Hoe bedoel je, kun je er een foto van opzoeken, of iets?

Comment

Ik neem aan dat je die DVD-speler er nu aan hebt hangen middels tulp? Als je die vervangt door een tabletop cd-spelertje in een flightcase er naast, kun je het toetsenbord in het laatje steken. Simpel toch?

Comment

Ik neem aan dat je die DVD-speler er nu aan hebt hangen middels tulp? Als je die vervangt door een tabletop cd-spelertje in een flightcase er naast, kun je het toetsenbord in het laatje steken. Simpel toch?
              Sorry, snap er niks van..

Comment

Men neme een simpele tabletop, zoals deze. Daar zoek je een passende kleine flightcase voor.
                Op locatie, doe je de case open, sluit je de tabletop aan in de plaats van je DVD-speler.
                De DVD-speler kan dan weg, en daar kan je dan een lade maken voor je toetsenbordje.

Veel duidelijker dan dit kan ik het niet krijgen hoor..

Comment

Men neme een simpele tabletop, zoals deze. Daar zoek je een passende kleine flightcase voor.
                  Op locatie, doe je de case open, sluit je de tabletop aan in de plaats van je DVD-speler.
                  De DVD-speler kan dan weg, en daar kan je dan een lade maken voor je toetsenbordje.

Veel duidelijker dan dit kan ik het niet krijgen hoor..
                  Ik snap het, maar waar moet je dan die Tabletop doen dan?
                  Die Midi-speler.

Comment

tabletop CD-speler. nikste MIDI.
                    En die zet je gewoon naast je Denon kistje in een aparte case.

Comment

tabletop CD-speler. nikste MIDI.
                      En die zet je gewoon naast je Denon kistje in een aparte case.
                      Zou kunnen, maar dat kost ook weer geld, en dat de DVD Speler het prima doet.

Comment

Dat wel, maar het is wel een erg sjieke oplossing. Ook erg leuk om loops te maken die je er tussendoor gooit, kun je hem nog multifunctioneel gebruiken ook. En gezien je DJ-gear zal het wel meevallen met het geldprobleem volgens mij. ;)

Comment

Nog meer mensen die hun apparatuur willen laten zien?

Comment

De laatst post was maar 2 dagen geleden, geen reden voor een topickick. Niet iedereen is dagelijks op het forum te vinden en wanneer er mensen voorbij dit nieuwe topic scrollen zullen zij vast wel een fotootje en wat tekst plaatsen.

Comment

Ik heb mijn RDJ 2 IE net een paar dagen binnen dus ik dacht, laat ik hem showen aan de andere mensen!!!

Hier een beetje hoe ik aan het dj gebeuren ben gekomen:
                              Vroeger was ik altijd de geluidsman op mijn basisschool, dat vond ik altijd super! In de jeugt soos keek ik dan ook altijd mee met de dj, die ook met virtual dj draaide, dat vertelde een klasgenoot mij. (die intussen ook al bezig is met het gebeuren maar niet verder komt dan een vriend met een hercules mp3 controller (ofzo))
                              Een paar jaar later dacht ik er in één keer weer aan en had ik de demo versie van virtual dj geprobeerd, later heb ik ook nog een illegale versie kunnen vinden op internet, daar heb ik nog al veel mee geprutst met toetsenbord en muis.
                              Toen heb ik me maar eens verdiept op de midi controllers en na lang sparen en veeeeel twijfelen heb ik maar de Reloop Digital Jockey 2 IE gekozen en bestelt, en nu staat ie bij mij thuis, super!!!
                              Toen ondekte ik dat mijn tafel te klein was, we zijn even naar de doeland geweest, witte plaat gekocht en erop gelijmd, makkelijk maar mooi (vind ik).

wat je ziet staan:
                              - een muis :D
                              - een toetsenbord :D
                              - een plat beeldscherm
                              - een Reloop Digital jockey 2 Interface edition (RDJ 2 IE)
                              - twee Logitech z-2300 topjes

wat je (bijna) niet ziet staan:
                              - een ouwere computer, maar die werk nog prima met windows xp, daar draai ik op en ik internet er ook op, meer doe ik er niet op.
                              - een Logitech z-2300 sub

wat ik (misschien) nog wil:
                              - laptop
                              - externe hardeschijf
                              - een koptelefoon: reloop rhp 10 (welke kleur?!?!)
                              - update naar traktor pro

en dan de foto's (let AUB niet op de rommel :D )

foto 1: overzicht

foto 2: van de rechterkant

foto 3: van de linkerkant

foto 4: en nog een overzicht

Wat vinden jullie ervan?

groetjes de 13 jarige Stijn

Comment

Ziet er netjes uit hoor. Misschien nu gaan kijken naar een setje leuke monitoren op een klein statiefje/buisje? AM-50 van JB Systems o.i.d.? ;)

Comment

Working...
                                X