Announcement

Collapse
No announcement yet.

Film progamma & andere vraag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Film progamma & andere vraag!

Hi,

Ik heb een laptop met een ingebouwde webcam, alleen wil ik iets testen, en kijken als het lukt.

alleen met welk progamma kan je het filmen opnemen, maar er moet wel geluid zijn!

Mijn 2e vraag is, bij de video hier onder, hoor je als 2e een stem, van: It's a Simple Mix bla bla bla.
    Met welk progamma kun je dat maken, zo'n stem?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Alvast bedankt!

Groetenn,
    Last edited by BCDrivein; Wednesday-29-07-2009, 08:42.

Er zijn best veel programmaatjes wat dat betreft. Hier werd er met een webcam ArcSoft VideoImpression meegeleverd, simpel programmaatje, handig in gebruik. Geen idee of het los gratis is, zou je even naar moeten kijken.

Comment

Ik heb het voor het filmen al gevonden!

Nu de andere vraag nog ;)

Comment

Die dingen kun je zelf inspreken, of je zoekt een kennis die bekend is met radio (en daar ook een goede stem voor heeft + apparatuur), of je zoekt op internet naar samples.

Comment

oke, alleen heb ik nu het probleem dat het film progamma maar 60 sec kan.

Ik gebruik open video capture, iemand een oplossing, of ander progamma?

Comment

probeer eens met magix music maker, daar is ook heel veel mee mogelijk...

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
              probeer eens met magix music maker, daar is ook heel veel mee mogelijk...
              Ik heb het gedownload, alleen moet ik nog weten hoe ik dit kan maken.
              Maar ik kan niet de micro aan de pc aansluiten.

En ik snap er niks van, heb al even geprutst..

heb je msn ofzo?
              Last edited by BCDrivein; Friday-31-07-2009, 18:53.

Comment

Doe de msn-dingetjes wel even per PM, om spam te voorkomen.

Comment

Working...
                X