Announcement

Collapse
No announcement yet.

Musikmesse 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musikmesse 2014

Vanaf volgende week woensdag is het weer zover! Op de musikmesse in Frankfurt laten alle grote en kleine fabrikanten weer hun nieuwste producten en technologieën aan het wereldwijde publiek zien. Sommige laten van te voren al weten wat ze nieuw brengen, voor anderen moeten we zelf naar frankfurt reizen... Gelukkig zit daar het bax team al het nieuws op de hoogste snelheid door te sturen naar Nederland, waar de jongens weer volle bak aan de slag gaan om al het nieuws zo snel mogelijk aan heel Nederland te kunnen tonen.
    Dus ik dacht, laat ik even een algemeen musikmesse topic starten...
    Dus als je nieuws hebt, of vragen, kun je ze hier stellen...

Dan zal ik maar de spits afbijten:
    wie gaat er dit jaar allemaal richting frankfurt en wanneer? En wat wil jij zeker zien?

HIGHLITE
    Highlite is de afgelopen dagen al druk bezig geweest op de Messe, en dat laten ze mooi aan ons zien op Facebook!
    image.jpg
    De showroom krijgt al vorm, en ik zie 2 nieuwe headjes, en een strobe? achtig iets?

image.jpg
    Kleine stand dit jaar?
    image.jpg
    Nja, niet echt...

image.jpg
    Wat zien we hier nu weer?
    image.jpg
    Nog meer pallets? Wat is dit?
    Last edited by nijst001; Sunday-09-03-2014, 14:23.

Comment

image.jpg
      Aaah, het zijn de nieuwe boekjes! Ze liggen op ons te wachten in frankfurt!

ROBE
      Robe heeft enige tijd al een hoop informatie weggegeven over hun nieuwe producten.
      image.jpg
      LEDBeam 1000: Een flinke wash head, met 4-60 graden zoom en 37 RGBW Quad leds
      CycFX4: een sunstrip achtig effect, met draaibare balk en 8 tot 67 graden zoom, die beschikt over 4 RGBW Quad leds, oftewel, het kleine broertje van de CycFX8, die 8 leds heeft.
      ParFect 100: een par, ja de naam zegt het al, maar dan met 12x15W quad leds, maar er is ook een witte versie, die een instelbare kleurtemperatuur heeft van 2700-6500K, en binnenkort ook een daglicht versie met 6200K. De parfects zijn standaard uitgevoerd met een 7 graden beam, maar met de optionele diffusie filters kun je hier nog 10, 20 of 45 graden van maken.
      LiteWare: Jup, die zilveren doosjes. Uitgevoerd met een Accu, en wireless DMX. Wie had het nog over kabels? Verkrijgbaar in 2 uitvoeringen: LiteWare HO en LiteWare Satellite. De HO, High Output, de rechter op de foto, is de normale versie, maar de satellite (de linker? Ja uiteraard) heeft een telescopische poot ingebouwd, waarmee je de leds in een paar seconden 2,7m omhoog duwt...

Binnenkort meer over andere fabrikanten!
      Last edited by nijst001; Sunday-09-03-2014, 14:42.

Comment

Ik ga ook, maar dan naar niet zozeer naar de Musikmesse, maar eerder naar de PLS. Dinsdag vertrek ik met de vrachtwagen om 2 standen af te leveren, en ga deze op zaterdag terug halen.
        Ik heb dit jaar niet echt een lijstje gemaakt waar ik langs ga, maar uiteraard moet ik de shows van Robe, Clay Paky, Vari*Lite en dergelijke wel gezien hebben... :)

Comment

Wij gaan donderdag en vrijdag.

Interesse in magic fx, Akg, line 6 ( vooral het draadloze gedeelte ), db technologies, Allen & heath ( q24 ) verder de led wash kopjes van briteq en elation. Verder nog even langs visual productions en de rest zien we wel.

@ boyd. Ze hebben niet alleen daar de boekjes hoor ;) Ik heb ze hier ookal zien liggen. Verder kijk ik er eigenlijk al jaren niet meer in. Heb zoiets magisch al een internetverbinding

Comment

Wij gaan woensdag.
            Eerst langs bij l'acoustics voor een bespreking, en natuurlijk ook naar highlite (eens kijken of ze weer bitterballen hebben?)
            Verder even bij soundcraft wat dingen over de expression serie bespreken/vragen en bij music-groep de nieuwe M32 uitvoerig aan de tand voelen.
            Afhankelijk van de tijd wil ik graag nog even goed bij zowel avolites als chamsys kijken ivm een eventueel nieuwe lichttafel.

Comment

The cool band!! - https://www.facebook.com/xanderandthepeacepiratesYesterdays Vlog - http://youtu.be/Al28o3IC100Smile More Merch -http://www.RomanAtwood.comT...

Op 4:08 zie je de vrachtwaggel van Bax-shop.de
              Video is van Roman Atwood, nummer 2 vlogger van YT en een van de grootste prankers. Die video wordt waarschijnlijk 200.000 keer bekeken binnen een paar dagen. Mooi gratis stukje reclame.

Comment

Working...
              X