Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwinkje voor de "drive-in" dj's enz.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
    Ik neem aan dat die regel ook in je contract of algemene voorwaarden (die uiteraard bijgevoegd worden bij het contract) staat?
    Uiteraard. ;)

Geen idee wat er allemaal precies in staat. Ik ben geen jurist of zoiets. Maar we hebben een prima kantoortje hier in het dorp die onze verzekeringen en andere bijzondere administratie netjes regelt. Hebben dat toen samen met ons opgesteld en uitgewerkt.

Als het dan toch gebeurt. Zorg dan dat het in ieder geval zo geregeld is dat je er zelf niet ook het schip mee ingaat. Vervelend voor de organisator maar helaas is het soms wel nodig. Ondanks dat je zo je best doet.

Comment

Tja belachelijk dat spullen worden gestolen.
      Je moet met je tengels van andermans spullen afblijven, zelf heb ik nog nooit gedraaid en voorlopig gebeurd dat ook niet dus ook niets van mij gestolen gelukkig! (:

Comment

Originally posted by DJ Viem View Post
        zelf heb ik nog nooit gedraaid en voorlopig gebeurd dat ook niet dus ook niets van mij gestolen gelukkig! (:
        En dan toch jezelf DJ noemen?

Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook niet echt is voor gekomen. Ben wel eens een paar bouwlampjes kwijt geraakt.
        Serieus spul is nog nooit gemist, hou ik in mij gezichtsveld...

Comment

Originally posted by Groninger View Post
          En dan toch jezelf DJ noemen?
          Ik ben nu wel al flink bezig met oefenen en producen, anderen bij mij uit de klas zijn er vrij over te spreken..
          Maar ik krijg hier geen (nog) geen feedback dus hè, kan niet echt een beeld vormen.

Comment

Working...
          X