Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top 100 DJ Poll weer open!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Top 100 DJ Poll weer open!

Get involved in the most important poll in dance music - DJmag's Top 100 DJs poll. Forget poor imitations, this is THE only poll that matters to DJs and promoters worldwide because it's voted solely by YOU - the foot soldiers on the dancefloor.
    Jawel, DJMag heeft hem weer geopend! Voor de mensen die het nog niet kennen, de Top 100 lijst van DJMag.com is dé grote lijst van de wereld. De afgelopen twee jaar werd de Nederlandse Trance dj Armin van Buuren tot nummer één gekozen, maar zou het hem weer lukken?

Ook Nederlandse dj's Tiësto en Ferry Corsten staan in de top 10, op nummer 2 en 6 respectievelijk.

Mijn lijstje:
    - Dash Berlin (bekend van o.a. Till the Sky falls Down en Man on the Run)
    - Tenishia (bekend van o.a. Burning from the Inside)
    - Arnej (bekend van o.a. Strangers We've Become en People Come People Go)
    - Cosmic Gate (bekend van o.a. The Drums en nog vele andere nummers)
    - Patrick Godshal (ikzelf, bekend van.... ehhh... naja niet bekend dan :p)

Stemmen gaat dit jaar overigens niet via www.djmag.com zoals voorgaande jaren, maar kan op www.top100djs.net

Ook is er voor de dj's onder ons een vette Vote For Me kit verkrijgbaar, onder deze link, met voorgebouwde e-flyers, banners e.d.

Op wie stemmen jullie dit jaar?
    Last edited by Patrick Godschalk; Friday-14-08-2009, 14:33.

De stemmen zijn binnen, de uitslag wordt bekend gemaakt op 28 oktober in een groot feest in Londen. Ik ben benieuwd, zou Armin nog steeds bovenaan staan?

Comment

Vast wel:p

Comment

Working...
      X