paar dagen geleden een mooi album van een epic producer weer uitgekomen :D AFROJACK
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Afrojack - Forget the World X
Collapse
X
-
Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Postwaarom ik dit post is gewoon omdat het kan
Als je een track of een album geweldig vind is daar gewoon een topic voor.
Ik kan ook in me achtertuin gaan zitten scheiten maar dat is ook niet iets wat ik van plan ben.
Dus als je echt zo graag dingen wil leren. Alsjeblieft doe dit niet want nut heeft het niet en is alleen irritant.
Daarnaast. Vergeet niet dat wat je hier op internet zet komt ook naar boven als ik op je platenlabel google. Als ik dus een plaat uit zou willen brengen en een label zoek dan wil ik daar meer over weten voordat ik er wat aan toe vertrouw. Als ik nu op jou naam zoek dan weet ik 1 ding zeker. Die knul moet nog veel leren en doet rare nutteloze dingen. Daar ga ik dus in ieder geval me plaat niet bij uitgeven dat doe ik wel bij 1 van de 10000000 andere. Dat wat je post kan best wel eens langer hier staan dan je denkt. Ook nadeliger voor je werken dan je denkt. Denk daar eens over na.
-
Originally posted by ronennieshow View PostIk vraag me dus echt af waarom? En dan niet de omdat het kan.
Als je een track of een album geweldig vind is daar gewoon een topic voor.
Ik kan ook in me achtertuin gaan zitten scheiten maar dat is ook niet iets wat ik van plan ben.
Dus als je echt zo graag dingen wil leren. Alsjeblieft doe dit niet want nut heeft het niet en is alleen irritant.
Daarnaast. Vergeet niet dat wat je hier op internet zet komt ook naar boven als ik op je platenlabel google. Als ik dus een plaat uit zou willen brengen en een label zoek dan wil ik daar meer over weten voordat ik er wat aan toe vertrouw. Als ik nu op jou naam zoek dan weet ik 1 ding zeker. Die knul moet nog veel leren en doet rare nutteloze dingen. Daar ga ik dus in ieder geval me plaat niet bij uitgeven dat doe ik wel bij 1 van de 10000000 andere. Dat wat je post kan best wel eens langer hier staan dan je denkt. Ook nadeliger voor je werken dan je denkt. Denk daar eens over na.
ik vind dit sinds een lange tijd echt een mooi album :)
Comment
-
Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
waar je het over hebt. Dat kan echt heel gevaarlijk zijn, zoals bij de post over het gebruiken van andermans muziek. Stel je was de enige geweest die
reageerde en de ts had het ook echt gedaan, had hem dat een enorme geldboete kunnen kosten. Terwijl iemand die zegt een platenmaatschappij te zijn
(excuus, maar ik betwijfel of je dat ook echt bent) juist op de hoogte zal moeten zijn van de regels.
Je zegt te willen leren. Dat doe je niet door overal maar op te reageren onder het mom van als ik het fout heb corrigeert iemand ander mij wel.
Als je wilt leren van anderen dan kijk je alleen wat ze doen. Ik heb even wat oudere post doorgelezen en er zijn veel interessante discussies gevoerd
waar veel in is gezegd waarvan ik dacht: oh dat zit dus zo. Even googlen en ik had weer wat geleerd. Zo leer je op een forum, kijken en aanvullende info zelf opzoeken
of naar vragen in een aparte topic. Niet door overal maar lukraak op te reageren.
Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post(CORRECT ME ALS IK FOUT ZIT)
Zoals Ron al zegt, als je serieus met je platenmaatschappij bezig wil.
Denk dan goed aan je reputatie. De berichten van jaren geleden staan hier ook nog gewoon op,
met naam en alles erbij. Dus voor jezelf, je geloofwaardigheid en hoe anderen tegen je aankijken.
Reageer gewoon alleen als je zeker weet dat wat je te zeggen a. relevant is en b. juiste informatie is.
Noem jezelf geen platenmaatschappij als je dat nog niet echt bent en als dat wel zo, dan moet je echt wat aan je marketing gaan doen.
Even wat tips, want al ben ik hier misschien nog niet zo lang en misschien geen recht van spraken, maar ik ben actief geweest op verschillende andere forums
en heb jongens zo als jij zien komen en gaan. Voorkom zoveel mogelijk irritatie, dat doet de sfeer ook ten goede.
Succes, hoop dat je er wat mee doet.Last edited by Groninger; Sunday-18-05-2014, 10:47.
Comment
-
Het is corrigeer.
Je zegt te willen leren. Dat doe je niet door overal maar op te reageren onder het mom van als ik het fout heb corrigeert iemand ander mij wel.
maar bedankt voor de reactie. ik geef toe dat ik niet altijd de slimste ben in het reageren maar zulke posts (die Ronnie ook geeft) zetten me wel langzaam aan het denken. en misschien kan het wat langer duren dan andere mensen maar uiteindelijk komt het goed binnen. (ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen)
ik ging ook letterlijk uit mijn dak toen ik van Ronnie hoorde dat ik een dagje mocht komen :)
Joost (vriend van ronnie) die heeft me ook al uitgenodigd om as zondag mee te gaan naar club Rex in Hilversum :)
Comment
-
Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Postik ben dyslectisch dus dat is meestal de reden waardoor sommige zinnen nogal raar kunnen klinken...... en dat ik soms dingen over het hoofd lees. zelfs na een 2e keer.
Ook geef je aan heel de theorie wel te kennen maar ik haal het niet uit je poosts. Je moet gewoon nog veel leren en dat is echt niet alleen de theorie. Zoals je zelf al aangeeft ook nog heel veel praktijk. Tipje. Praat voor jezelf. Niet voor vrienden of voor andere maar echt eigen ervaringen. Dat scheelt al een hoop halve bak verhalen omdat je wel precies weet waar je het over hebt omdat je het zelf hebt ervaren.
Enne het is Ronny met een Y en niet een IE ;) Klein verschil in naam van ons bedrijfje en mijn naam. Maar heey daar ben je echt niet de eerste mee
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostEnne het is Ronny met een Y en niet een IE ;) Klein verschil in naam van ons bedrijfje en mijn naam. Maar heey daar ben je echt niet de eerste mee
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostAls je dat weet van jezelf ( zoals ik dat ook van mij eigen weet ) lees je het 3x of van mijn part 10x. Om het als excuses te gebruiken is natuurlijk onzin.
Ook geef je aan heel de theorie wel te kennen maar ik haal het niet uit je poosts.
Ik ben oa nu aan het kijken hoe DMX signalen eruit zien en hoe de signalen verwerkt worden in Lampen :) .
Originally posted by ronennieshow View PostEnne het is Ronny met een Y en niet een IE ;) Klein verschil in naam van ons bedrijfje en mijn naam. Maar heey daar ben je echt niet de eerste mee
ps: vinden julie dat ik teveel smileys gebruik :p ik weet ook niet hoe ik het me een beetje af kan leren XD
Edit: OWH het is Ron en Nie :D Ronny en Nie......Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Sunday-18-05-2014, 15:03.
Comment
-
Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Postmaar ik weet ook dat ik nog lang niet alles weet
Ja, dat weet ik zeker? Daarbij, je zegt te willen leren, maar je maakt wel steeds dezelfde fouten, je leert dus ook niet echt.
En ik wil niet heel vervelend zijn, maar alle excuses die je hier gebruikt...
Als jouw dyslexie zo erg is dat je inderdaad 10 minuten voor een tekst moet gaan zitten,
dan moet je dat ook doen. En als je dat niet wilt, ja, wat doe je dan op een forum?
Want jou leesfoutjes zorgen wel voor irritatie.
Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Postik weet ook niet hoe ik het me een beetje af kan leren
Je zegt voor je gevoel wel een hoop te kennen, maar ik heb dat gewoon tot nu nog nergens terug te zien.
Sterker nog, ik zie dat je heel veel basiskennis gewoon mist.
Ga dus, om gewoon irritatie te voorkomen, na of je zeker weet dat je een goed antwoord kan geven op de vraag van een ts'er.
En dan niet alleen van theorie, ervaring van anderen, even googlen, etc. Nee, gewoon vanuit je eigen praktijkervaring.Last edited by Groninger; Sunday-18-05-2014, 15:21.
Comment
Comment