Announcement

Collapse
No announcement yet.

Promotie Video | Welke Muziek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Over de BUMA en auteursrechten kunnen we hier verder.

Comment

2.42 dat is wel heel erg lang, ik zou als ik jou was een wat korter filmpje maken van zo'n 1 minuut met professionele beelden erin en niet te veel laten zien, dit wekt de nieuwschierigheid bij mensen op.
      Laat gewoon het nodige zien, waarvoor je staat, wat je doet etc, en spreek eventueel een tekst in waar bij je vertelt wat je doet etc. (welkom bij B&C drive in blalba)

Comment

Mijn vraag is zou jij deze suffe versie van relight my fire ook echt draaien?

Vind het zo,n suf kunstmatig nummer voor een promo video.

Comment

In welke categorie moet je het dan zoeken Dick?
          Het is geen aanval ofzo, maar op het moment dat je zegt dat iets verkeerd is, kun je misschien ook vertellen hoe het wel moet. :) Ik kan momenteel even geen nummers bedenken die je voor zo'n promotievideo kunt gebruiken, weet jij er wel?

Comment

Dit is een ruk-versie waarom niet het origineel deze klinkt zo fruity-loops beginner achtig.

Neem iets wat je zou draaien , waarvan jij denkt als ik draai vind iedereen dit een lekker nummer.

Een lekker nummertje zou ik vinden "cooldowncafe - hey baby" swingend vrolijk en herkenbaar.
            Of als je het strakker wilt infinity of een zomers nummer als bomba?
            Of de goede versie van relight my fire van dan hartman en doe er een dansje bij http://www.youtube.com/watch?v=g9NG7...eature=related

Comment

De tekst vind ik wat onproffesioneel en kinderlijk overkomen, maar dat is mijn mening

Comment

Working...
              X