Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verzekeringen etc.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat is raar. het dak van mn zwager heeft het vorige week begegeven en het was een waterval aan dooiwater bij mn neefje op zn slaap kamer... alles wordt tot de laatste cent vergoed door verzekering.. zelfs alle arbeiduren!!

misschien toch niet zo een goee verzekering dan in jouw geval??

Comment

tja dat zou wel het geval zijn...

Comment

Even een update: offertes aangevraagd bij Interpolis (via Rabobank), Nationale Nederlanden (via ING) en een aantal online aanbieders.

Meest opvallende reactie van verzekeringen-online.nl: 'Op dit moment hebben wij helaas nog geen aanbieder(s) kunnen vinden die u een concurrerend aanbod kunnen doen. '
        Blijkbaar niet interessant genoeg.

Nu dus even de verzekeringsvoorwaarden doorploegen om te kijken welke het gunstigste is.

Comment

Ik heb toen ik mijn vorige auto wilde verzekeren het volgende te horen gekregen van een verzekeraar:
          Wij kunnen je niet verzekeren, de auto heeft teveel vermogen voor iemand van jouw leeftijd. Dat het hier om een grote stationwagen (ford mondeo) ging die dat vermogen nodig had om uberhaubt vooruit te komen en dus geen klein racemonster met teveel powerrrrr maakte niks uit.
          Last edited by zassie; Tuesday-28-12-2010, 23:53.

Comment

Originally posted by zassie View Post
            Ik heb toen ik mijn vorige auto wilde verzekeren het volgende te horen gekregen van een verzekeraar:
            Wij kunnen je niet verzekeren, de auto heeft teveel vermogen voor iemand van jouw leeftijd. Dat het hier om een grote stationwagen (ford mondeo) ging die dat vermogen nodig had om uberhaubt vooruit te komen en geen klein racemonster maakte niks uit.
            dat hoor je wel vaker hoor! oplossing is door de auto op je ouders hun naam te zetten..

Comment

Originally posted by full effect View Post
              dat hoor je wel vaker hoor! oplossing is door de auto op je ouders hun naam te zetten..
              -dat werkt niet als je hem zakelijk wilt aanschaffen/gebruiken
              - mijn ouders hadden op dat moment al 4 wagens op hun naam staan en wilde er vanaf
              - heb hem toen erg voordelig verzekerd bij een ander tegen gunstige voorwaarde.

Comment

4 autos... :| :| :| aso :p

Comment

Ma's auto, Pa's auto, en de autos van mn twee broertjes die toen net hun waggie hadden. Ik had mijn afgetrapte mazda 323 al een tijdje op mn eigen naam staan toen ik ging kijken voor mn mondeo.... maar goed.. back on topic

Comment

Working...
                  X