Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omdat ik toch m'n sennheiser HD25-II een beetje zat werd maar een setje in-ear monitors gekocht van Ultimate Ears, Triplefi 10.

Het is even wennen omdat het geluid zeer neutraal is (maar daar ging ik voor), wat je in mijn persoonlijke mening niet vaak hoort. Hoe het performed tijdens een gig weet ik nog niet, ze dempen in ieder geval de omgeving (en op mijn werk de collega's) erg goed.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

• vandaag weer nieuw speelgoed bij de post:
      Acer S5201 Colorboost 3d Ready Beamer ter vervanging mijn oude (acer) beamer.

http://yfrog.com/h3sj3wvj

Mooi ding en door short throw heel groot beeld op zeer kleine afstand (en daar ging ik voor).
      Wel wat groter dan mijn oude (niet erg).
      Helaas valt de vervoertas die erbij zit erg tegen... bij de oude was het helemaal passend en vol padding.. deze zit in een soort van krap uitgevallen messenger bag...

Comment

• Vandaag binnen gehad:
        1 van de 2 American DJ RGB LED par36
        2x American DJ Diffusion led filter

As zaterdag waarschijnlijk de 2 baseplates al binnen!

Comment

• jaaaaahh

hij is er weer, de nieuwe jaar catalogus

Veeg.
          Last edited by Rick; Saturday-10-09-2011, 08:51.

Comment

• [QUOTE=zassie;110116]vandaag weer nieuw speelgoed bij de post:
            Acer S5201 Colorboost 3d Ready Beamer ter vervanging mijn oude (acer) beamer
            QUOTE]

Netjes, waar gebruik je de beamer voor ?

Comment

• een van mijn shows begint met video en heeft voor een deel een soort powerpoint erin verwerkt zitten. Met nieuwe shows wil ik hier nog meer met video gaan doen.

Ook gebruik ik de beamer om ontwerpen vergroot over te zetten op materialen

Comment

• [QUOTE=JONKIE_NL;110148]jaaaaahh

hij is er weer, de nieuwe jaar catalogus

@ Jonkie NL:

Ben je nu echt achterlijk of doe je alsof? Je zit hier op het forum van BAX-Shop, dan ga je toch niet een juichbericht neerzetten over een catalogus van een concurrent?

Comment

• Waar nodig heb ik e.e.a. gecorrigeerd. Back ontopic.

Comment

• mmm ondanks dat er wat PA producten in hun assortiment zitten ben ik niet van mening dat het bedrijf in kwestie echt een concurrent is voor BAX. Neem een kijkje naar de gevoerde producten en je ziet het zelf ook.
                    Hun specialiteit zit hem toch meer in de electronica onderdelen dan in de PA/DJ/licht producten.

Hoewel ik de veeg begrijp vind ik hem toch plausibel

Comment

• Het blijft toch een shop die dezelfde soort producten als ons voert. Zodoende. ;)

Leuke passende quote van de Rijdende Rechter:
                      Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
                      Of iets in die zin.

Comment

• Ja hoor! Het meubel is helemaal geleverd, en in elkaar gezet. Vanavond al meteen inzetten op een feest!

Het doek is tijdelijk. Ik ga van de week even langs een drukker, en laat een zwart doek met mijn logo erop drukken.

Foto's:

Comment

• Zojuist de NI X1 kontrol in ontvangst genomen! In de loop van volgende week word het dus tijd om met de sample banken te gaan spelen. Volledige traktor pro 2 is namelijk nog niet binnen. (de Summer Double Deal van NI). Zolang zal ik het met de LE versie moeten doen (mijn DDJ versie werkt op de een of andere manier niet zoals het hoort)

Ook nog een Volume control knop gekocht, omdat de master van mijn Behringer DJX 700 zo smooth loopt dat ik er wel eens per ongeluk tegen aan kom en gelijk het volume dubbel zo hard heb staan.. Dat is nu ook verleden tijd.

Tot slot heb ik van wat rest hout en ijzeren staven die nog op zolder lagen een statief gemaakt voor mijn laptop, zodat alles weer mooi op mijn bureau past. Is verder niet speciaal of super mooi (ik vind het meer dan goed genoeg voor thuis gebruik). Het is effectief en gratis en daar draaide het vooral om.

Comment

• @dj-scratch waar komen die plates vandaan? En wat waren de kosten?

Comment

• Ik heb deze besteld via een verhuur bedrijf en hun weer via een alminium bedrijf. Kosten waren zo'n 90 euro excl btw per stuk. Met 4 handvaten erin (2 per zijde). 0,5 CM dik, en 60 bij 60 met ronde hoeken.

Comment

• Hoe duur was het hele meubel + blad enz?

Comment

Working...
                                X