Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor zo'n soort meubel moet je ongeveer 630 á 700 euro rekenen.

Comment

• nieuwe ipod dopjes gekocht:D

Comment

• Mijn 200 kartonnen hoezen + papieren binnenhoezen voor maxi singels (vinyl) zijn vandaag geleverd vanuit la douce france, het opkuisen kan verder gaan.

Comment

• (offtopic)
          Ik heb vandaag m'n rijbewijs opgehaald!

Comment

• Gefeliciteerd rob!

Comment

• ook gefeliciteerd.:D

Comment

• Ik denk dat De base plates bij remote rental uit oss vandaan komen heb ik het goed??

Comment

• Gaan we chatten of nieuw spul posten?

Comment

• Jbl eon hoezen op maat gemaakt

Comment

• icon istage voor lichtsturing

Comment

• De afgelopen twee weken spullen gekocht voor een nieuwe, kleine set. Idee was dat dit een set moet zijn die eenvoudig op te slaan, te vervoeren en op te zetten is. Bedoeld voor feestjes van ongeveer 50 personen.
                        Hiervoor het volgende besteld:

- 2 x QSC K10 + hoezen
                        - Adj VMS4 + accu-case
                        - Showtec compacte lichtset, met statief en voetcontroller

Dinsdag en woensdag hier mee gedraaid, geholpen op het schoolkamp van een bevriende school. Ik zal de bevindingen in een ander topic opschrijven....ik kan wel vast vertellen dat erg tevreden ben over het materiaal!

Bax weer bedankt voor de snelle leveringen, alles was steeds de volgende dag in huis!

Comment

• Deze moeten we binnen krijgen. (1500w LED moving head met rookmachine ingebouwd)
                          3w * 27
                          Weet niet of het uniek / nieuw is, maar had ze nog nooit gezien.

Comment

• VMS4 VDJ editie, heb al een BCD3000 en TSP2, dus dat wordt de volle 10 decks gebruiken!
                            Hiernaast nog een American Audio HP-700, als back-up voor de Sennheiser.

Comment

• Heb vandaag 1 sub helemaal opgeknapt..

Comment

• Vandaag 2 Crown XLS 602 opgehaald. Waren de laatste 2. Voor een mooi prijsje meegenomen ;)

Comment

Working...
                                X