Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DBX 266XL (Compressor / Gate) komt weer mooi in het rackje erbij!

Comment

• Daarnet via tweede hands.be een aanhanger gekocht van een marktkramer.
      Dit lijkt me een ideale aanhanger om mijn drive-in mee de vervoeren, de achterkant en de 2 zijkanten klappen open en er staan pompjes op zodat de panelen open blijven staan.
      Onder de vloer zit er een bodem waar de statieven in kunnen alsook de koffers met kabels, cd's enz.. boven de achterlichten klapt er een deurtje open om toegang te krijgen tot de dubbele bodem.
      3.55m lang x 1.15m breedt.
      Morgen mag ik hem ophalen en maandag kan het opknappen beginnen, nieuw likje verf en dan de stickers laten maken.
      Nu nog mijn tops en subs de denons dn 3700s en we zijn klaar om op drive-in te gaan na een aantal jaar stil te hebben gelegen.

Comment

• Ik ben echt heel benieuwd wat je er nou mee wil gaan doen. Mij lijkt deze aanhanger juist niet geschikt voor Drive In Shows? Ook omdat je zulke aanhangers sneller open hebt qua inbreken..

Comment

• Ook een normale dichte aanhanger is zo open te breken, maar bij die is het wel makkelijker.

Comment

• Dan zullen ze eerst mijn garage moeten openbreken en na thuiskomst zal de aanhanger altijd leeg zijn, want ik laat nooit iets in de aanhanger zitten. Het lijkt me een handig ding omdat de zijnkanten openklappen, zware en lange stukken zijn gemakkelijker te laden.

Maar we gaan er geen discussie van maken, daar dient dit topic niet voor.

Comment

• Zware stukken zijn juist niet makkelijker in te laden, gezien deze hoger is dan een gewone gesloten aanhanger.

Comment

• maar aan de andere kant juist wel omdat je er vanaf elke kant bij kan.. dat zorgt zeker wel voor wat tijdvoordeel

Comment

• Een zwaar metalen opbergrek, waar ik erg blij mee ben.
                  Vanavond even opgezet:

Comment

• heh? Waar dient die helm voor? grapje..

Comment

• je hoofd al eens tegen een par gestoten ? dan weet je waar die helm voor is ;)

Comment

• WOW wat een goed plan! heb het nu even opgestelt om uit te proberen, maar door die helm ziet het publiek het licht niet meer... bovendien vind ik het zeer nutteloos om acht parlampen in die krappe helmconstructie te werken.

Comment

• Beetje meer ontopic a.u.b.

Comment

• Nieuwe lichteffecten gekocht, ik heb er nog niet genoeg
                            Maar als ik het zie liggen dan wil ik het hebben.

2x american dj flash shot

4x DMX gestuurde led bol, ik had er al 1 maar om wat effect te krijgen moet je er meerdere gebruiken.

En nu ben ik aan het wachten op mijn booth (flightcase) want die is bijna klaar.
                            Dan mijn 2 denon dn s3700 en een setje tops + subs van DB technologie, wat truss en klein grut en we zijn klaar om belgië onveilig te maken, een oud dj is terug back in town.
                            Last edited by Mol; Monday-19-09-2011, 15:40.

Comment

• Tip van flip, monteer die bollen op een trusspilaartje en laat er je eigen logo op zetten (transparant. ;)) Lijkt mij een leuke en stijlvolle reclame, als je logo niet te druk of opvallend is!

Ophangen in je truss en hetzelfde doen, kan natuurlijk ook. ;)

Comment

• Dat is geen slecht idee Rick, ik zal ze ook niet dmx sturen maar het programma laten lopen zodat ze rustig en niet te rap van kleur veranderen, ik heb ze in 2 verschillende formaten gekocht

Comment

Working...
                                X