DBX 266XL (Compressor / Gate) komt weer mooi in het rackje erbij!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Daarnet via tweede hands.be een aanhanger gekocht van een marktkramer.
Dit lijkt me een ideale aanhanger om mijn drive-in mee de vervoeren, de achterkant en de 2 zijkanten klappen open en er staan pompjes op zodat de panelen open blijven staan.
Onder de vloer zit er een bodem waar de statieven in kunnen alsook de koffers met kabels, cd's enz.. boven de achterlichten klapt er een deurtje open om toegang te krijgen tot de dubbele bodem.
3.55m lang x 1.15m breedt.
Morgen mag ik hem ophalen en maandag kan het opknappen beginnen, nieuw likje verf en dan de stickers laten maken.
Nu nog mijn tops en subs de denons dn 3700s en we zijn klaar om op drive-in te gaan na een aantal jaar stil te hebben gelegen.
Comment
-
Dan zullen ze eerst mijn garage moeten openbreken en na thuiskomst zal de aanhanger altijd leeg zijn, want ik laat nooit iets in de aanhanger zitten. Het lijkt me een handig ding omdat de zijnkanten openklappen, zware en lange stukken zijn gemakkelijker te laden.
Maar we gaan er geen discussie van maken, daar dient dit topic niet voor.
Comment
-
Nieuwe lichteffecten gekocht, ik heb er nog niet genoeg
Maar als ik het zie liggen dan wil ik het hebben.
2x american dj flash shot
4x DMX gestuurde led bol, ik had er al 1 maar om wat effect te krijgen moet je er meerdere gebruiken.
En nu ben ik aan het wachten op mijn booth (flightcase) want die is bijna klaar.
Dan mijn 2 denon dn s3700 en een setje tops + subs van DB technologie, wat truss en klein grut en we zijn klaar om belgië onveilig te maken, een oud dj is terug back in town.Last edited by Mol; Monday-19-09-2011, 15:40.
Comment
-
Tip van flip, monteer die bollen op een trusspilaartje en laat er je eigen logo op zetten (transparant. ;)) Lijkt mij een leuke en stijlvolle reclame, als je logo niet te druk of opvallend is!
Ophangen in je truss en hetzelfde doen, kan natuurlijk ook. ;)
Comment
Comment