Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morgen komt mijn Dateq XTC binnen, jeej!

Comment

• Vorige week 2 Electro voice RX118 subs opgehaald. Zagen er van buiten minder mooi uit, deze heb ik gisteren onder handen genomen. Rooster en de kist zijn opnieuw geschilderd. Alleen het foam is zelfde gebleven, dit lijkt op de foto's erg vies maar valt amper op in het licht. Laat staan in donker, dan zie je er niks van.

Ik hoop binnenkort hier 2x EV ZX5 of EV RX115/75 op te zetten. Nu staan m'n peavey toppen nog even op te blazen.

Ook heb ik er de Electro voice p1201 met RX118 kaart bijgekocht om de baskasten te versterken.

Foto's:

Comment

• Goed bezig allemaal hoor!
        Ik heb een beetje een off topic aanwinst, maar vind het wel tof genoeg om hier te plaatsen.

Heb de afgelopen 3 dagen op een middelbare school doorgebracht, omdat mijn zusje met haar klas een toneelstuk geheel moest produceren (inclusief het schrijven van het script).

Ik werd dus gevraagd om als vrijwilliger de techniek te bedienen, als dank kreeg ik vanavond:

- 3 dozen chocolade
        - een bedankt kaart
        - een bos bloemen

Bovendien een paar zeer gezellige dagen/avonden beleefd. (schooltheater met een "d&b audio" geluidsset en 30 dimmerkringen in het grid)

Comment

• zojuist besteld:

2x DAP k-112
          3x 10 meter speakon kabel
          2x american DJ led tube

Wordt hopelijk morgen geleverd.
          Ben vooral benieuwd naar die led tubes. Als ze bevallen bestel ik er misschien meer voor een leuk projectje. Maar eerst maar eens zo proberen :)

Comment

• 3x Showtec Pixelbar 12 besteld, jammer van die lange levertijd :(

Comment

• vanwaar de keuze voor drie stuks? want dit soort sunstrip achtige effecten lijken mj handiger bruikbaar in grotere aantallen.

Comment

• Paps weer eigenwijs, we lenen nu steeds 3 active sunstrips van onze stichting voor belichting op vaste locatie. Zijn inderdaad super in grotere aantallen, maar matrix software zoals Madrix is mij dan weer een pré. En ons budget licht ook niet hoog he ;) Maar we beginnen eens met 3, dan kijken voor front-setje en dan zoals in ander topic eens kijken voor wat washertjes:p Ben benieuwd wat de Tri-white techniek van Elation gaat doen...

Comment

• Net weer 2 showtec ledparren ontvangen.
                  maar ben ik nu gek of zijn deze anders dan die ik een aantal weken geleden heb aangekocht?
                  Ook 4 parren statieven gekocht (te lui om ze zelf te maken)
                  En een white frost filter.

Comment

• Wat voor verschil zit er dan in?

Comment

• Volgens mij:

- Plastic voor de ledjes loopt niet helemaal door
                      - logo van showtec zit erop
                      - dipswitches zijn rood en de aanduidingen van kanalen staat eronder
                      - kabel is een stuk korter

Comment

• Ik weet dat er ooit een versie is aangepast. Dat je nu zeg maar de oude en de nieuwe hebt. Maar of het zo is, weet ik niet zeker.

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
                          Wat voor verschil zit er dan in?
                          Ik heb dat ook, 2 van mijn 8 led parren geven een andere kleur blauwe leds, en 1 heeft sinds de aanschaf geen macro, blijft continue "wit" maarja wat wil je voor 39€ voor een led par daar lever je natuurlijk een hoop voor in!
                          Last edited by JONKIE_NL; Sunday-25-09-2011, 13:54.

Comment

• Shure PGX voor Vocals en school presentaties

eerste foto om een indicatie van de mic size te geven

Comment

• Jammer dat je een PG kop hebt gekozen!

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                                Jammer dat je een PG kop hebt gekozen!
                                kan er altijd nog een SM 58 bij kopen,
                                ben sowieso van plan binnen kort een 2de set te kopen want voor 285€ is dit echt een nette set, zeker als je de klank en kwaliteit vergelijkt met een sennheiser freeport(hebben ze op een basisschool waar ik werk)

Comment

Working...
                                X