Morgen komt mijn Dateq XTC binnen, jeej!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Vorige week 2 Electro voice RX118 subs opgehaald. Zagen er van buiten minder mooi uit, deze heb ik gisteren onder handen genomen. Rooster en de kist zijn opnieuw geschilderd. Alleen het foam is zelfde gebleven, dit lijkt op de foto's erg vies maar valt amper op in het licht. Laat staan in donker, dan zie je er niks van.
Ik hoop binnenkort hier 2x EV ZX5 of EV RX115/75 op te zetten. Nu staan m'n peavey toppen nog even op te blazen.
Ook heb ik er de Electro voice p1201 met RX118 kaart bijgekocht om de baskasten te versterken.
Foto's:
Comment
-
Goed bezig allemaal hoor!
Ik heb een beetje een off topic aanwinst, maar vind het wel tof genoeg om hier te plaatsen.
Heb de afgelopen 3 dagen op een middelbare school doorgebracht, omdat mijn zusje met haar klas een toneelstuk geheel moest produceren (inclusief het schrijven van het script).
Ik werd dus gevraagd om als vrijwilliger de techniek te bedienen, als dank kreeg ik vanavond:
- 3 dozen chocolade
- een bedankt kaart
- een bos bloemen
Bovendien een paar zeer gezellige dagen/avonden beleefd. (schooltheater met een "d&b audio" geluidsset en 30 dimmerkringen in het grid)
Comment
-
zojuist besteld:
2x DAP k-112
3x 10 meter speakon kabel
2x american DJ led tube
Wordt hopelijk morgen geleverd.
Ben vooral benieuwd naar die led tubes. Als ze bevallen bestel ik er misschien meer voor een leuk projectje. Maar eerst maar eens zo proberen :)
Comment
-
Paps weer eigenwijs, we lenen nu steeds 3 active sunstrips van onze stichting voor belichting op vaste locatie. Zijn inderdaad super in grotere aantallen, maar matrix software zoals Madrix is mij dan weer een pré. En ons budget licht ook niet hoog he ;) Maar we beginnen eens met 3, dan kijken voor front-setje en dan zoals in ander topic eens kijken voor wat washertjes:p Ben benieuwd wat de Tri-white techniek van Elation gaat doen...
Comment
-
Originally posted by waltervanpeene View PostWat voor verschil zit er dan in?Last edited by JONKIE_NL; Sunday-25-09-2011, 13:54.
Comment
-
Originally posted by Citybeatz View PostJammer dat je een PG kop hebt gekozen!
ben sowieso van plan binnen kort een 2de set te kopen want voor 285€ is dit echt een nette set, zeker als je de klank en kwaliteit vergelijkt met een sennheiser freeport(hebben ze op een basisschool waar ik werk)
Comment
Comment