Ja, die freeport dingetjes zijn niks. Ik heb ook 2 van deze setjes liggen, voor muscialtjes enz. zijn het leuke dingen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by JONKIE_NL View Postheb je ook de belt pack?
ik ben namelijk ant twijfelen om er een daspeld en headset bij te pakken voor aerobic en presentaties, waar vrijheid van handen en lichaam erg belangrijk is
Comment
-
Originally posted by zassie View Post:D:D:D wind up statief voor een microfoon? Beetje overdreven niet?
Dus niet voor als setje maar dat kon je er zelf volgens mij ook wel uit opmaken.
Comment
-
Ik moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
Ik ben vandaag naar de dealer geweest die mijn meubel maakt om wat aanpassingen te doen en ik kwam buiten met een nieuw lichteffect, de quad phase van ADJ.
>>> http://www.youtube.com/watch?v=223M8dBomzI
Comment
-
Originally posted by Mol View PostIk moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
Ik ben vandaag naar de dealer geweest die mijn meubel maakt om wat aanpassingen te doen en ik kwam buiten met een nieuw lichteffect, de quad phase van ADJ.
>>> http://www.youtube.com/watch?v=223M8dBomzI
Voor een rustig nummer kan jenhem heel langzaam en mooi laten draaien,
En voor hardstyle ofz heel snel en knipperen enz, gaaf hoor!
Comment
-
Originally posted by Mol View PostIk moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
Comment
-
Daarom gaan wij ook niet te vaak naar bax. Dan ga ik weer allerlei dingen zien en voor ik het weet mag ik weer een paar 1.000 afrekenen.
Maar dan wat is er nieuw binnen gekomen.
1x touchscreen lg ( van een collega die een nieuwe grotere heeft gekocht maar werkt nog prima.
1x cuelux cuecable
1x midicon controller voor cuelux
1x palladium 2000 om nog even een tijdelijk 2de amp rack compleet te maken.
2x een multi kabel van procab ( xlr en 230 )
vracht penn alcom zwenk / rem wieltjes
Nog wat ander klein grut
Comment
Comment