Originally posted by SLGV
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by BCDrivein View PostWat vind je hiervan? Ik heb hem zelf ook, maar ik moet constant weer de CD opnieuw installeren voor geluid...
Heb de Cubase LE-versie overigens nog niet geïnstalleerd, binnenkort eens een beetje mee rommelen. Wil sowieso meer gaan leren op studiogebied.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostVanochtend laptop aangezet en daarna de interface ingeplugd. Wordt automatisch omgezet naar de hoofd-geluidskaart, probleemloos. :)
Heb de Cubase LE-versie overigens nog niet geïnstalleerd, binnenkort eens een beetje mee rommelen. Wil sowieso meer gaan leren op studiogebied.
Comment
-
Whoow, wat een ding. Zeer mooie vooruitgang!
Nu nog een foto van de complete nieuwe show.
Dus met nieuwe leds, en subs!
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de case voor de 2 dj led bar's. Zeer mooi maar wel lang. Hoe wil je die ooit meenemen? aanhangwagen misschien. Of lijkt hij maar zo lang. ??
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostToestraks maar even een Quiklok WS-540 besteld. Vorig weekend is het keyboard statief ineens ingezakt, vandaar :)
Comment
-
Nah, na mijn bestelling te hebben gehad op het pallet uitpakken maar!
2x HK audio Pro 12 inch toppen
1x American Audio VX2500
waarvan mij het verbaasde dat het tape wat de doos dicht houdt al open was. Ik verder kijken, krijg ik een versterker die onder het stof zit. En waarvan het zegeltje ook al is gebroken (dus de kap is van de versterker af geweest) Overigens zat hij niet in plastic, dat was er aan de zijkant beetje tussen gestoken. Kabel zat vast met een slordig tyrapje. Aangesloten, en hij deed het wel. Maar heb toch een veel liever een nieuwe, wil er geen waar in gerommeld is. Mag ook wel voor 400 euro.
Afijn, nieuwe is bij bax bestelt. Nu de klussen die geplant staan op woensdag, donderdag en vrijdag avond met deze versterker draaien. Al ben ik hoogst waarschijnlijk van plan om er 1 te huren. Stel je voor dat er toch wat mis is en hij op de helft van de avond uitvalt....
Comment
Comment