Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi hoor Rick!

Maarre, hij wordt nog steeds 'nieuw' bij een Duitse concurrent verkocht hoor.
    Het begint met een T en eindigt op homann. ;)
    En op de Behringer site lijkt hij ook nog niet discontinued.

Maar dat is wel een mooie aanvulling op je setje!
    Die 2092's doen het wel, zal ik maar zeggen! :)

Comment

• weer wat led parren gekocht en flightcases laten maken voor alle parren. Ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuwe geluidsset en ben bijna zover. Jullie kunnen binnenkort nieuwe foto's gaan verwachten van of een EV RX212 + RX118 set, of een RCF TT22a + TTS18a set!

Comment

• En op de Behringer site lijkt hij ook nog niet discontinued.
        Heb hier nog speciaal de distributeur van Nederland voor gebeld. Die heeft contact opgenomen met Behringer en ze zullen niet meer gemaakt worden. Waarschijnlijk is er nog een of ander rest-partijtje opgekocht ofzo.
        Wel zei hij er als kanttekening bij dat Behringer er over wilde nadenken als we een container wilden afnemen.. ;) Maarja, da's wel behoorlijk veel...

Maar dat is wel een mooie aanvulling op je setje!
        Die 2092's doen het wel, zal ik maar zeggen!
        Het is maar één 2092A he, da's de subwoofer. :) En hij weegt ongeveer 35 kg...

Geeft wel een lekker diep laag, heb direct wat goede film-soundtracks beluisterd en dat klinkt toch wel heel lekker :mrgreen:

Comment

• @ DJ Scratch
          Mooie fiets man ;)
          Erg mooi zo je meubel, niet te opvallend met dat zwarte doek en toch een mooie uitstraling met dat licht, top.

@ Rick
          Die is inderdaad vrij fors, maar ja als je een beetje geluid wil.
          Tijd voor een groter buro denk ik.

Comment

• Originally posted by Marker View Post
            @ DJ Scratch
            Mooie fiets man ;)
            Erg mooi zo je meubel, niet te opvallend met dat zwarte doek en toch een mooie uitstraling met dat licht, top.
            Haha, ik was benieuwd wanneer iemand dat ging zeggen.

Een witte doek was juist weer te opvallend en zwart viel wel mee. En de led bar licht net de letters een beetje op, maar ook de truss. Dus je ziet meteen een leuk effect ervan. Dat was juist de bedoeling, dus ik ben helemaal te vreden.

Comment

• Originally posted by Marker View Post
              @ Rick
              Die is inderdaad vrij fors, maar ja als je een beetje geluid wil.
              Tijd voor een groter buro denk ik.
              Al aan gedacht, studio-meubeltje ofzo... het ziet er allemaal zo verleidelijk uit he, haha. ;) Komt nog wel eens!

Comment

• een nieuwe apple universal dock gekocht. na het uitpakken alles meteen aangesloten maar het werkt nog niet zoals het werken moet. de menu knop werkt niet en het enter klikken lukt nog niet. maar het bereik is wel minstens 3 meter a 4 meter. (morgen terug naar de winkel).

Comment

• Ik had het over 2092's in het algemeen, Rick. ;)
                  Hier in de buurt hebben een paar collega's ze ook staan. :)

Comment

• heb de dock maar terug gebracht en mijn geld terug gekregen.:D jammer van de dock:( maar het wilde maar niet goed werken.

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post
                      Ben benieuwd! :D
                      Sorry lars dat de foto 2 dagen later is gepost dan beloofd, maar ik had het druk met een flightcase in vakken te verdelen waar het licht in moet komen en het opknappen van mijn aanhanger.

Ik plaats geen foto maar een link naar de foto : http://i56.tinypic.com/14250cn.jpg

Vandaag ook mijn meubel/flightcae gaan ophalen en ik ben er erg tevreden mee.
                      Gewoon plug and play, enkel zwaar om te dragen maar met 2 man lukt het wel om de 50kg te dragen. Boven de tt's komen er nog 2 table tops op een mounting plate, de denon zit er infeite in als backup.

Het onderstel klapt in elkaar, lekker compact.
                      De foto's zijn niet zo goed genomen, weinig plaats en weinig licht.

Foto 1 Het bovenblad

Foto 2 cd speler en aanluiting speakon en powerkon.

Foto 3 versterker en aanluiting speakon en en subs.

Foto 3 dubbele cd speler

Foto 3 TT

Foto 3 meubel met deksel
                      Last edited by Mol; Saturday-22-10-2011, 22:49.

Comment

• @ Mol

Ik vind het persoonlijk niet een echt mooi Meubel. Zeker niet omdat het geen stock maar een custom is. Na al de keren dat je het er over had verwachte ik iets spectaculairs.

Waarom de versterker erin? Helemaal als je op korte termijn om wil switchen naar actief.

Comment

• Ik vind het echt een lelijk meubel. Dat komt met name door de afwerking; de gaten voor de dubbele cd speler en verster zijn namelijk veel te groot. Aan de bovenkant vind ik het ook niet mooi zitten. Wat me verder ook nog tegenviel was het uiterlijk, je kan in de shop namelijk precies zo'n meubel in flightcase uitstraling kopen. Dat ziet er (vind ik) een stuk strakker uit als jou stoffen meubel.
                          Last edited by Guest; Sunday-23-10-2011, 09:08.

Comment

• Dit is ook niet mijn smaak.
                            Stoffen/plastice(niet in jouw geval) kisten, BAH!

Comment

• Mooi tja niet echt maar lelijk ah, er zijn er met lelijkere meubels en wat eigenlijk telt is de persoon die erachter staat.
                              De gaten zijn inderdaad iets te groot maar valt bij de versterker niet echt op of je moet op je hurk gaan zitten, de cd speler had ik gevraagd om hem plat erin te verwerken en niet schuin, maar zo is het scherm beter leesbaar dus laat ik het maar zo, mischien maak ik iets in plexi om het voor het publiek te verbergen.
                              Ik zie ook liever een meubel uit truss gemaakt (kan je ook geen meubel noemen) maar op een trouwfeest is dat niet zo gepast om mee af te komen, en met wat licht op het meubel kan het al iets heel anders zijn.
                              Waar het mij om gaat is, je pakt het met 2 man vast, zet het op de plaats, plugt de stroom en speakers in en je kan spelen, ik hoef niet eerst 30 minuten te werken om alles aan te sluiten.

Comment

• Ik ben het met mol eens, niet lelijk maar ook niet echt mooi. En idd het draait om de persoon die erachter staat(; Maar wat ik me afvraag is hoe handig het inbouwen van de versterker was, aangezien je als ik het goed heb begrepen op korte termijn wilt overstappen op actief, en je dan met een leeg gat zit. En als ik het goed zie zit er geen deksel voor de voorkant (correct me if i'm wrong), dit betekend dus dat de cd-lade en de versterker onbeschermd zitten. Ik heb dit ook een tijdje zo gedaan en daarmee mijn eq gesloopt. Maar het is op deze manier idd zeer snel en efficient op te bouwen en af te breken.

Comment

Working...
                                X