Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De cd speler en versterker zitten iets dieper in het meubel om ze toch iets te beschermen. Maar ik zal nog een soort frontdeksel maken om tijdens het vervoeren toch geen brokken te maken, want ook de aansluitingen zijn op die manier rap stuk te krijgen.
    De te grote gaten rond de versterker en cd spelers zijn denk ik zo gemaakt om de warmte uit de kist te krijgen en zoals ik al zei je moet op je hurken gaan zitten om die gaten te zien dus daar maak ik me niet druk om.
    Het enige nadeel is dat je met 2 man moet zijn om de kist ter plaatse te krijgen, maar ik kan altijd wel iemand uit de familie vinden die even wil helpen en in het slechtste geval is er op elke locatie wel iemand te vinden die 5 minuten wil helpen om de kist te dragen.

Comment

• Ik vind het eigenlijk nog best netjes en vooral handig. Okee misschien was de keuze voor stof wat minder, ik zou het gelakt hout of vilt gedaan hebben.
      Maar over het algemeen zit dit er een stuk beter uit dan hoe sommigen alles in een fabriekscase proppen, met de kabels er half buiten, voor de tafel bungelend, witte stekkerblokken die ernaast liggen omdat ze niet in de kist passen etc..

Als je zoveel verschillende apparaten hebt als hier is dit best een mooie oplossing!

Comment

• Ik heb voor stof gekozen omdat dit langer proper blijft dan hout, bij hout heb je vlug veel krassen en dat ziet er niet uit na enige tijd, ik heb al veel van die stoffen kisten gezien die al jaren meegaan en ze zien er allen nog goed uit.
        De één zal mijn oplossing netjes vinden en een ander zal het maar niets vinden.
        Ik ben er tevreden mee en zeker voor de doelgroep waarvoor ik ga draaien.
        Mischien komt er nog iets vooraan, plexi ofzo met ledtube erachter, ik weet het nog niet.

Comment

• ik vind het er heel netjes uit zien.. misschien kan je er nog wieltjes onder maken aan één kant om de kist als trolley te gaan gebruiken bij vervoer?

Comment

• Stof wordt alleen wel goor...
            Druppie cola of bier en weg is je propere stofje.

Comment

• Ik vind het een mooi ontwerp, vooral handig.
              Je zal niet zoals wij elke keer alles moeten aansluiten.
              Ook vind ik idd de stof wat minder.
              Maar het is natuurlijk niet voor niks dat deze stof wordt gebruikt.
              Hier is (denk ik) wel wat denkwerk mee gebruikt en niet gedacht van: 'Oh, doe die maar'.

En zo zal het natuurlijk ook zijn bij de keuze van het inbouwen.
              Er is over nagedacht.
              Het is niet voor niets dat het best lang heeft geduurt voordat Mol z'n meubel klaar was.

Ben benieuwd hoe je totale drive-in eruit komt te zien,
              als je ergens staat te draaien.

Je hebt trouwens al 2 stellingen vol staan met apparatuur, dus dat gaat ook goed!

Succes met de drive-in Mol!

Comment

• 50 euro gespendeerd in itunes:D dus een cadaou bon gekocht van 50 euro.

Comment

• Zie het probleem van de versterker niet... als hij op korte termijn overstapt op actieve speakers hang je er toch gewoon een racklade in.... heel handig voor cd's, kabeltjes, koptelefoon, telefoon, autosleutels, gereedschap, of...........

Verder ben ik het wel met de rest eens... stof was absoluut niet mijn keuze geweest (zelfs niet de laatste). Ik zou echt voor een HPL afwerking gegaan zijn, eventueel met (gecoate) bestickering. Makkelijk schoon te houden en als het beschadigd: paar tientjes later heb je weer een nieuwe laag. Mijn cases hebben het allemaal en de eerste word volgende maand na 5 jaar intensief gebruik voor het eerst opnieuw bestickerd.

Maar goed, ieder zijn eigen smaak... dat is prima (gelukkig doen we niet allemaal hetzelfde) Wat mij met name stoort is de slechte afwerking .. zie veel kromme lijnen in de uitsnedes. Zelf had ik denk ik gekozen voor een deksel aan de kant van de connectoren/ cdspeler/versterker. Nu zijn die cruciale items niet optimaal beschermd.

Overigens ben ik het ook niet eens met de stelling dat je met een trussmeubel niet op zijn plaats bent op een bruiloft. Gebruik er witte doeken in en het sluit juist perfect aan (luxe uitstraling). Ik kom als entertainer op veel bruiloften en zie veel driveinns... de gene die me het beste bij is gebleven had juist een heel mooi trussmeubel, uitgelicht met parretjes en een witte opvulling.

Comment

• Als de versterker eruit gaat als er actieve speakers komen (zeer binnenkort) dan komt er inderdaad een rack dat is toch de bedoeling, handig zoals zassie al melde om wat spullen in op te bergen en dat zal de kist ook 30kg minder zwaar zijn wat ook niet onbelangerijk is, mits een arm verlenging pak ik de kist dan in mijn eentje :-)

Genoeg over mijn kist nu want daar is het topic niet voor bestemd, hoe mooi jullie de kist ook vinden we gaan terug on-topic anders zal Rick boos worden :-)

Comment

• dit heb ik van de week besteld:

1x DAP Audio PL-08S dynamische microfoon deze heb ik besteld om wat te zeggen in mijn drive-in shows.

2 van deze: http://www.highlite.nl/silver.econte...al_foam_case_1 (denk dat het wel mag, omdat je hier niet kan bestellen) Om kabels en microfoon in te doen onderweg naar de plek van de drive-in show

en nog 1 van deze: http://www.btpshop.nl/product_images...75026_zoom.jpg uiteraard voor m'n drive-in show om cd's in te doen :P

gebruiken jullie ook van dit soort cases?
                      Last edited by tjeerdbeer; Monday-24-10-2011, 17:03.

Comment

• Al wie met vinyl en cd werkt gebruikt meestal dit soort koffers, al dan niet van een ander merk, ik heb er 6 voor mijn vinyl (70 platen per koffer) en 8 voor mijn cd's (160 cd's per koffer)
                        En 1 voor gereedschap, spanbandjes, gaffa...)

Lichten en kabels gaan in grote flightcases op wielen (1mx80x50)
                        Last edited by Mol; Monday-24-10-2011, 17:29.

Comment

• Met het oog op een grote productie deze week hebben we maar ineens 36 meter H30V truss bijgekocht... Bespaart ons weer de moeite van bij te huren :D
                          Mocht iemand willen langslopen: Kom maar even langs op het Circustheaterfestival op het provinciaal domein Dommelhof =) (http://www.theateropdemarkt.be/)

Comment

• Vandaag een leuke Mister Kool uit de B-stock mee naar huis genomen. :)

Comment

• Ik heb zojuist een leuk cadeautje voor mezelf gekocht. Met de 60 euro aan cadeaubonnen van bax had deze een erg leuke prijs:

De Showtec Led light bar 8 besteld.
                              Showtec LED Light Bar 8 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

En een kannetje Jem rookvloeistof, eens proberen of het echt schilt in vergelijking tot de goedkopere merken.

Ook twee decotruss haken besteld.

Comment

• 2x trussadapters voor op mijn st-132 wind up's

Hopelijk volgt er snel wat Prolyte X30D driehoek truss als het even meezit.

Comment

Working...
                                X