Numark N4!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by dj-drace View PostZelfbouw. Heb de opdracht gegeven om ze zo klein mogelijk te houden, dat ze geen flink gewicht hebben, en dat ze als monitor inzetbaar moeten zijn. Heb vandaag de set ingeregeld samen met mijn subs, Klinkt echt geweldig! Heb ook meteen foto's gemaakt van de set. Bij de sub's gaat het stof er af, en word vervangen door Warnex. Ziet er toch een stuk beter uit.
Edit: het systeem word 3-weg aangestuurd, waardoor er nu nog 2 kabels naar elk setje lopen, dit word ook deze vakantie ( hopelijk ) nog opgelost, d.m.v. 8 polige kabels. Tevens zie je nog een Master audio versterker in het rack, deze word ook binnenkort vervangen voor een XLS 5000 van Crown.
Comment
-
Leuk speelgoed.
Ik ben een paar dagen geleden naar bax gereden om cuelux, een spilter en nog wat xlr kabeltjes van 1.50 meter en meteen ook de lichtbrug van american dj mee gedaan die niet geleverd was (lichtbrug was spoorloos, niet meer bij bax en niet meer bij de post)
Van de lichtbrug had ik iets zwaardere truss verwacht maar de prijs is er ook naar en voor een drive in best te doen, ik dacht nog een speakerset van DB mee te doen maar omdat ik niet kon pinnen omdat het geld op de spaarrekening stond en er geen fortis- paris bank bestaat in nederland kreeg ik het setje niet mee, je mag bij bax niet achteraf het geld overmaken, klein nadeel van bax.
De dag erop kreeg ik van ronnennieshow een live spoedcursus van de cuelux software en ik kon ook het gemak en de kwaliteit zien tussen mijn vibes 15 mk2 en het db setje en ik was meteen verkocht aan het db setje.
Comment
-
Als ik mijn laatste 2 orders (waar een dag verschil tussen zat en welken bij elkaar hoorden) samen neem:
4x ADJ Led-par 64, waarvan 2 al geleverd
4x ADJ O-Clamp
4x ADJ Diffusion Filter
4x Procab 1m XLR-kabel
1x procab 3m XLR-kabel
1x procab 5m xlr-kabel
1x 50 jan willempjes
1x JEM Pro Haze Fluid
1x DMX4ALL Dongel
1x Sennheiser HD 201Last edited by RobinH; Tuesday-03-01-2012, 15:42.
Comment
-
-
Originally posted by Rio View PostGeld over ofzo? :D ;)
Waarom een Magic Trackpad? Een Macbook heeft al een trackpad.
Comment
Comment