Het wordt of of. Dus of muziekcomputer op klus of lichtcomputer.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by Paradise View PostJa maar beide bestanden staan dus wel op je computer....
Indien je dit niet doet zal ik je moeten aanraden om ongeveer elke twee weken een schone installatie van je Windows OS te doen om hem schoon te houden, waardoor je je Office bestanden op een USB stick zal moeten bewaren.
Comment
-
Originally posted by Patrick View PostWaarom Windows met alle overbodige functies als je net zogoed minimalistisch Xubuntu OS kan draaien? Is overigens veel stabieler naar mijn mening dus beter geschikt voor pro audio toepassingen.
Just my €0,02.
Comment
-
Originally posted by marc View Postveel van dat onnodige in windows kun je uitzetten. Ik draai al heel lang xp sp2 in mijn studio, ook op mijn nieuwe computer staat gewoon XP. Draait als een zonnetje
Comment
-
Ook iets nieuws gekocht, waterdichte stickers met opdruk voor op alle apparatuur
Reden:
-Toekomstige klanten kunnen adres gegevens en bedrijfs naam zien als ze bijvoorbeeld naast een wind-up staan
-Apparatuur die word verhuurd kan ook extra klanten trekken door stickers
-Stickers zijn moeilijk verwijderbaar, fijn bij diefstal en geniaal tijdens een klus met meerdere bedrijven (die iedere stekkerblok in hun flightcases gooien zonder te kijken van wie die is )
Comment
-
Aa stickers. Iets dat wij ook nog moeten doen in de verhuur, maar het gewoon domweg elke keer vergeten.
Waar heb jij ze besteld?
Overigens hebben wij ook weer wat inkopen moeten doen:
Toolcase met inhoud
Verend 19'' flightcase rack.
Maatbouw 19'' kistje
Comment
Comment