net een nieuw logo gemaakt met een ontwerper, gelijk een spandoek gedrukt en ook visitekaartjes. foto's komen eraan!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
-
Ik heb zelf de iPhone 4, daarop type ik deze tekst nu��! Ik zelf vind dat 4S nogal overdreven, hij is wat sneller en maakt mooiere foto's. En dan heb je nog siri, wat heb je eraan??? Ik zou gewoon de 4 kopen, de 4S is het geld gewoon niet waard!
Edit: de 4 maakt ook prachtige foto's! Ik kan er nu helaas geen uploaden! Als je een voorbeeld wilt stuur je naar even een pm!Last edited by JanPetersen; Wednesday-04-01-2012, 22:39.
Comment
-
Vorige week na een bezoek aan bax mee genomen.
2x sub kast van db technologies de dva s09.
2x top kast van db technologies de dvx d10.
Alle benodigde hoezen en tussen paaltjes
4x set led parren van eurolite de kls801.
2x led strobo van showtec de ignitor 6
1x een basskick microfoon standaard van k&m
100 penlite's
5x nieuwe lampen voor de winner
2x een reserve spiegel
nog wat kabels en ander klein grut.
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostIk heb zelf de iPhone 4, daarop type ik deze tekst nu��! Ik zelf vind dat 4S nogal overdreven, hij is wat sneller en maakt mooiere foto's. En dan heb je nog siri, wat heb je eraan??? Ik zou gewoon de 4 kopen, de 4S is het geld gewoon niet waard!
Edit: de 4 maakt ook prachtige foto's! Ik kan er nu helaas geen uploaden! Als je een voorbeeld wilt stuur je naar even een pm!
Comment
-
Originally posted by Dj funkey View PostDe Magic trackpad kan by the way meer als de ingebouwde trackpad.
Ik had denk ik eerder een Magic mouse gekozen bij een Macbook.
Ik ben toevallig van plan om morgen even in de iAM store te gaan kijken naar een Magic trackpad. Het lijkt mij wel wat en een aantal vrienden kunnen niet meer zonder, dus ik ga mij daar morgen eens in verdiepen.
Comment
-
Is dat zo? Buiten dat die wat groter is is er naar mijn weten geen verschil. Wat zijn de verschillen dan?
Ik had denk ik eerder een Magic mouse gekozen bij een Macbook.
Comment
-
Die functies heeft het trackpad van je macbook ook, iig de nieuwere MacBooks hebben dit. Is jouw macbook nieuw, of is dit een tweedehandse?
Als dit een nieuwe is, dan kun je onder instellingen en dan 'trackpad' de multitouch instellingen wijzigen.
Mooi lijstje btw!
Comment
-
Met de ingebouwde trackpad kan ik alles wat jij zegt niet te kunnen. Dus het is wel mogelijk. En als je er eenmaal aan gewend bent: dan wil je niks anders meer, die digen zijn echt ideaal, zon externe lijkt me dan ook zeer geschikt voor een "vaste" mac, of natuurlijk als je je scherm wat verder van je af wilt hebben staan. Magic mouse werkt toch net iets minder prettig (al is die ook nog steeds heel goed)
Comment
-
Originally posted by Dj funkey View PostEdit: Heb jij (Rio) een Mac?
Heb jij misschien nog snow leopard op je macbook staan? Die ondersteund niet alle multitouch bewegingen.
Ik ben trouwens uitermate tevreden over mijn Magic Mouse, alleen gaan de batterijen zeer snel leeg. Morgen eh... Vandaag maar eens een Magic trackpad proberen in de winkel.
Comment
Comment