Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [QUOTE=BDB lasershows;118773]Kleine bestelling geplaats:
    2x Audio MetalZ 25300 inbouwplaat
    1x Penn Elcom tapijt voor boxen
    1x Neutrik powercon kabeldeel
    1x Neutrik powercon chassisdeel grijs
    1x Neutrik powercon chassisdeel blauw
    4x Penn Elcom rubber voet
    1x HQ haakse euro powerkabel 2m
    1x Bax cadeaubon 10,-[/quote/]

Mag ik vragen wat je gaat bouwen/inbouwen?

Comment

• Ik heb os x 10.7.2 (lion) op m'n MacBook white staan, ik weet dus niet waarom ik het met de ingebouwde trackpad niet kan. Kan het zo zijn dat het aan de MacBook White ligt aangezien Apple deze niet meer verkoopt? Dat de trackpad niet geschikt is?

Comment

• Volgens mij ben ik toe aan een nieuwe bril. Of een nieuwe computer.

Ik volg het in ieder geval niet. Volgens mij is dit het ik heb iets nieuws topic. Niet het grote gele m topic.

Ik heb nu de afgelopen 20 posts gelezen en het gaat meer over een grote gele m dan dat het gaat over nieuwe spullen.

Als je dingen over de grote gele m wil weten zou je eventueel hier een nieuw topic over willen maken in plaats van deze hier ermee vol te typen?

Ik heb namelijk wel intresse in wat mensen aanschaffen en wat hun nieuwe spullen zijn. Maar helemaal niet ( echt niets ) in mac.

Zoals ik al vaker heb gezegt als het om mac gaat doe mij maar de big mac of een mac flurrie.

Aangezien diet niets met zowel licht als geluid te maken hebben vind ik het vreemd dat het er hier dan toch al bijna 2 volle pagina's over gaat.

Comment

• Ik heb nog even in de instellingen gekeken en in kan echt niet naar links of rechts slepen om mijn volgende of vorige pagina te openen. Zoomen kan ik met indrukken van Command wel.

Mijn MacBook is van voor Lion, kan het daarom zo zijn dat niet alle multitouch bewegingen werken?

Comment

• En tot zover het Apple verhaal, back ontopic.

Comment

• !KLIK HIER NIET!!

Nieuwe verloopjes, stekkers en plugjes XLR, Speakon, Jack, HDMI, Tulp en Banaan

Comment

• [QUOTE=JanPetersen;118796]
                Originally posted by BDB lasershows View Post
                Kleine bestelling geplaats:
                2x Audio MetalZ 25300 inbouwplaat
                1x Penn Elcom tapijt voor boxen
                1x Neutrik powercon kabeldeel
                1x Neutrik powercon chassisdeel grijs
                1x Neutrik powercon chassisdeel blauw
                4x Penn Elcom rubber voet
                1x HQ haakse euro powerkabel 2m
                1x Bax cadeaubon 10,-[/quote/]

Mag ik vragen wat je gaat bouwen/inbouwen?
                Bart gaat een Aircone zelfbouwen. (scheelt toch aardig wat euro's, dan een kant en klare..)

Comment

• Net een 2e pc monitor erbij, altijd makkelijk om je setje mee aan te sturen:D

Comment

• De buit is nog niet binnen maar ze zijn gereserveerd voor mij.
                    Maandag krijg ik mijn nieuwe bestelwagen (ze zijn nu de opties aan het monteren) en dan kan ik de bestelwagen testen met een rit richting tilburg (heen en terug 450km), daar mag ik mijn buit gaan ophalen.

3 podium delen rondom in truss gemaakt, in het midden zit er nog een stuk truss dus de podiumdelen zijn goed te gebruiken las danspodium, rookdoos en wat parren eronder plaatsen en je hebt een mooie effect (1 deel is 2x2m) 300 euro voor de 3 podiums
                    en een lot van 10 kisten voor 250 euro.

Last edited by Mol; Thursday-05-01-2012, 19:20.

Comment

• Ik zag al dat je via het andere forum hier mee bezig was. Ik ben benieuwd wat je met die poduimdelen gaat doen.

Comment

• [QUOTE=Dj-scratch;118824]
                        Originally posted by JanPetersen View Post

Bart gaat een Aircone zelfbouwen. (scheelt toch aardig wat euro's, dan een kant en klare..)
                        Dat klopt. Op het andere forum zie je hoe ik mijn aircone ga maken. Ik begin er met 1tje en snel daarna komt de 2e.

Comment

• Welk van de 5 actieve forums?

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                            De buit is nog niet binnen maar ze zijn gereserveerd voor mij.
                            Maandag krijg ik mijn nieuwe bestelwagen (ze zijn nu de opties aan het monteren) en dan kan ik de bestelwagen testen met een rit richting tilburg (heen en terug 450km), daar mag ik mijn buit gaan ophalen.

3 podium delen rondom in truss gemaakt, in het midden zit er nog een stuk truss dus de podiumdelen zijn goed te gebruiken las danspodium, rookdoos en wat parren eronder plaatsen en je hebt een mooie effect (1 deel is 2x2m) 300 euro voor de 3 podiums
                            en een lot van 10 kisten voor 250 euro.

Bij welk bedrijf is het? Prijzen klinken goed, wil ik ook wel eens rondkijken!

Comment

• Het is een particulier en alles staat aan de kant voor mij.

Comment

• @Mol,

Maare, wat ga je precies met de poduimdelen uiteindelijk doen? Ben daar wel erg nieuwsgierig naar..

Comment

Working...
                                X