Nog geen idee :-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Ik hou het in gedachten, voorlopig zal ik één podium gebruiken, als de zaal en het feest het toelaat gebruik ik er één om de dj booth op te plaatsen, rookdoos en een paar parren eronder, de andere 2 weet ik nog niet, maar ik heb ze alle 3 gekocht omdat het een koopje was.
Comment
-
Alle berichtgeving betreffende de el cheapo china meuk vlammenwerpers(en helaas ook diegenen waar degelijk veiligadvies in werd meegenomen) onherroepelijk verwijderd en wens ik ook niet meer terug te zien!!!
Dit soort materiaal is ongelofelijk gevaarlijk en dient niet in onze entertainmentbranche gebruikt te worden vanwege de afwezigheid van diverse veiligheidsmaatregelen en onbetrouwbare constructie, wat ook niet anders kan voor de opgegeven prijs. Daarnaast ontbreken waarschijnlijk de CE keurmerken. Hiernaast hebben die apparaten een ongelukkige constructie omdat ze langwerpig opgesteld zijn in verticale modus, waardoor omvallen veel sneller gebeurt dan je zou willen. En er zijn geen elektronische tilt-sensoren aanwezig die de positie van de apparatuur nauwkeurig in de gaten houden en de output tegenhouden wanneer iets niet in de haak is. (Iets dat toevallig wél aanwezig is op de apparaten die wij verkopen van MagicFX...)
Aanschaffen van dit soort producten buiten ons om is op geheel eigen risico en ik spreek namens Bax-shop.nl dat wij absoluut niet willen meewerken aan een georganiseerde distributie van dit soort apparaten via onze aangeboden (communicatie)middelen.
Iedere vorm van verdere berichtgeving of reclame betreffende de units waar eerder over gesproken is zal met onmiddelijke ingang en zonder waarschuwing verwijderd worden, al dan niet in combinatie met de nodige sancties.
Comment
-
Originally posted by Dj funkey View PostMijn MacBook is van voor Lion, kan het daarom zo zijn dat niet alle multitouch bewegingen werken?
Heeft overiges alles met licht/geluid te maken want hier mee wordt gedraait, is dus imo net zo veel recht op hulp als iemand met een mixer of un cd speler.
@mol, dat zijn nogal wat kisten: ook overal al een bestemming voor of gewoon op goed geluk een aantal aangeschaft ?
Comment
-
De verkoper vroeg 250 euro voor alle kisten dus heb ik ze maar allemaal gekocht omdat ik nog wat kisten nodig heb, maar ik had niet gedacht aan de opslag, ik denk dat ik plaats te kort zal hebben, over de kisten moet ik nog even nadenken dus of ik koop enkel de kisten die ik kan gebruiken.
Comment
-
Originally posted by SLGV View PostJe hebt een "normale" macbook, uitgebreid trackpad zit alleen op de pro's.
Heeft overiges alles met licht/geluid te maken want hier mee wordt gedraait, is dus imo net zo veel recht op hulp als iemand met een mixer of un cd speler.
Comment
Comment