Originally posted by Mol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by full effect View Posthet heeft niet echt iets herkenbaars richting feesten;)
AED,
Martin,
Clay Packy,
Bax,
Het is dat je ze kent, maar dat komt niet doordat de naam verband heeft met wat ze doen/maken. Hoeft toch eigenlijk ook niet per se verband te zijn tussen naam en werkzaamheden (daarvoor heb je een slogan, of sub-titel)
Comment
-
Originally posted by SLGV View PostPurple,
AED,
Martin,
Clay Packy,
Bax,
Het is dat je ze kent, maar dat komt niet doordat de naam verband heeft met wat ze doen/maken. Hoeft toch eigenlijk ook niet per se verband te zijn tussen naam en werkzaamheden (daarvoor heb je een slogan, of sub-titel)
Comment
-
Vandaag ontvangen.
3x American dj led par pro 64 in zilver (ik heb er nu 8 in totaal) http://www.bax-shop.nl/led-par-64/am...t-details.html
8x filter voor de parren.
Telkens ik iets bestel heb ik problemen, ik zal voor het ongeluk geboren zijn.
Op de factuur van bax staat 320.60 euro en tnt vroeg het dubbele 641.20 euro hoe dit komt weet ik niet maar ik liet de factuur zien en hij zei dat hij het ging regelen met tnt, dus netjes de 320.60 euro betaald.
Morgen bij de dealer in mijn buurt 2x een multikabel gaan ophalen voor mijn speakers en 3x metalen platenkoffers voor mijn vinyl die steeds maar groter wordt.
En ik ben al bezig met een nieuw lijstje :-)
En als alles goed is verwacht ik volgende week mijn DB speakers en subs die nu al 3 weken hier moesten staan.Last edited by Mol; Wednesday-29-02-2012, 18:10.
Comment
-
Gisteren een Dap Stack Case 5 voor 2x LightmaXX CLS-2 en 4x Pixelbar 12 gehaald, ook nog een Rol Gaffa mee genomen en een Elation Midicon besteld... Tevens pas geleden met Stichting Waksine (In het cultureel centrum Elsloo) nog eens 2 indigo 4500 besteld en 3 flightcases voor 2 in elke case...
Comment
Comment