Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mol View Post
    waarvoor ga je dat gebruiken lars?
    Als het voor visitekaartjes is dan zou ik wat meer info erop zetten en zeker je gegevens zoals mail, website enz...
    Het wordt gewoon een logo voor op de social media, gewoon mijn naam, met een soundcloud linkje. Visitekaartjes ga ik niet voor dit maken, dit is gewoon voor heel soms, en voor de 'mixjes'. Voor mijn drive-in hebben we natuurlijk wel visitekaartjes.

Comment

• @dynaspan: erg strak logo! netjes..

Enige wat ik me af vraag wat de oorsprong van je bedrijfsnaam is? het heeft niet echt iets herkenbaars richting feesten;)

Comment

• Afgeleid van Dynamic Span, oftewel: Dynamisch bereik, en daarmee bedoel ik, klein of groot (dynamic), het kan allemaal (bereik)

Comment

• Originally posted by full effect View Post
          het heeft niet echt iets herkenbaars richting feesten;)
          Purple,
          AED,
          Martin,
          Clay Packy,
          Bax,

Het is dat je ze kent, maar dat komt niet doordat de naam verband heeft met wat ze doen/maken. Hoeft toch eigenlijk ook niet per se verband te zijn tussen naam en werkzaamheden (daarvoor heb je een slogan, of sub-titel)

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
            Purple,
            AED,
            Martin,
            Clay Packy,
            Bax,

Het is dat je ze kent, maar dat komt niet doordat de naam verband heeft met wat ze doen/maken. Hoeft toch eigenlijk ook niet per se verband te zijn tussen naam en werkzaamheden (daarvoor heb je een slogan, of sub-titel)
            Daar heb je een punt!

Comment

• Vandaag binnen gekomen:

20meter procab 405 microfoon kabel
              6 neutrik connectoren(zwarte bag reeks)
              2 zwarte verdeeldozen met 1.5m snoer
              1 zwarte verdeeldoos zondersnoer
              paar verloopstukje

Comment

• Jeeeejj.... CDJ-2000's! :D Nu mag het plaatjesdraaiende volk zich weer even gelukkig prijzen :D

Comment

• Gaaf man!!
                  Heb je foto's ervan?

Comment

• Vandaag ontvangen.

3x American dj led par pro 64 in zilver (ik heb er nu 8 in totaal) http://www.bax-shop.nl/led-par-64/am...t-details.html
                    8x filter voor de parren.

Telkens ik iets bestel heb ik problemen, ik zal voor het ongeluk geboren zijn.
                    Op de factuur van bax staat 320.60 euro en tnt vroeg het dubbele 641.20 euro hoe dit komt weet ik niet maar ik liet de factuur zien en hij zei dat hij het ging regelen met tnt, dus netjes de 320.60 euro betaald.

Morgen bij de dealer in mijn buurt 2x een multikabel gaan ophalen voor mijn speakers en 3x metalen platenkoffers voor mijn vinyl die steeds maar groter wordt.

En ik ben al bezig met een nieuw lijstje :-)
                    En als alles goed is verwacht ik volgende week mijn DB speakers en subs die nu al 3 weken hier moesten staan.
                    Last edited by Mol; Wednesday-29-02-2012, 18:10.

Comment

• En net op mn stage de Chauvet Xpress 512 meegenomen. DMX via de pc werkt zooo veel makkelijker!

Comment

• Een aantal kaartjes voor de PA-beurs.

Comment

• Ik heb een nieuw pand gehuurd :-P

Comment

• Toenet een Shure PG24 - PG 58 microfoon besteld!

Comment

• Gisteren een Dap Stack Case 5 voor 2x LightmaXX CLS-2 en 4x Pixelbar 12 gehaald, ook nog een Rol Gaffa mee genomen en een Elation Midicon besteld... Tevens pas geleden met Stichting Waksine (In het cultureel centrum Elsloo) nog eens 2 indigo 4500 besteld en 3 flightcases voor 2 in elke case...

Comment

• Lading 0,5M DMX kabels nieuw voor €2,30 per stuk.

Comment

Working...
                                X