Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DVA S10 dB Technologies !

Comment

• 2x CDJ850 k + DJM 700 k en een zomo case.

Comment

• Gister na 19:00 een dubble kick pendaal besteld in germanyland,

en nu net binnen gekregen!
        over een uurtje ff lekker drummen en testen

Comment

• Ik heb net een iPad 2 gehaald bij de Apple Store Amsterdam. Leuk ''winkeltje''

Comment

• Waarom niet gewacht tot de nieuwe Ipad uitkomt?

Comment

• Die is al uit, in Nederland ligt hij op 23 maart in de winkels. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk ga ik die kopen.

Comment

• Ik zie het nut er niet van in om die te kopen en dan dat hij wat sneller is. Ik vind deze al snel genoeg!

Comment

• De nieuwe heeft een retina display, de oude niet. Zo zijn er natuurlijk wat meer kleine verschillen die mij de €80 verschil wel waard zouden zijn.

Comment

• Daarnaast is het natuurlijk zo dat een ipad 3 2de hands ook een stuk meer op zal leveren dan een ipad 2. Ook zal de ipad 2 binnen nu en een paar maanden flink in prijs dalen omdat de ipad 3 er is.

Dit is teminste heel vaak het geval als er iets nieuws komt. Dan is de vorige versie opeens een stuk minder waard.

Comment

• Mijn rackje is af! Net voorzien van wat connectoren, dan hoeft de achterkant nooit meer open. En de Shure PG4 is netjes ingebouwd.

Comment

• Vanmiddag de Elation midicon gaan ophalen. Valt erg tegen: de playback faders blijven hangen op de bank als ze geactiveerd zijn, dus als je schuif 1 open zet op bank 1, en je gaat naar een andere bank, zul je eerst die schuif dicht moeten schuiven voordat je schuif 1 op de andere bank kan bedienen... Dus als je er een dimmer op zet zul je eerst de lamp uit moeten dimmen... Dus deze gaat terug...

Comment

• Ik heb vandaag 2 extra showtec ledparren ontvangen. Kwamen uit een set van 4, de andere 2 zijn voor Dj Lars.

Comment

• Gisteren mijn langverwachte speakers ontvangen.
                            topjes: 2x DB technologie dvx D10
                            Subs: 2x DB technologie dva S09
                            4x hoezen + 2 tussenpaaltje.
                            Tussenpaaltjes zijn al terug retour richting bax want het waren de verkeerde, ze weten mij altijd te vinden, maar bax heeft het goed opgelost door mij nieuwe paaltjes op te sturen en die heb ik vandaag ontvangen.

En mijn volgend lijstje ligt al klaar, ja ja centen moeten rollen zegt men. :mrgreen:

Comment

• Ik wil wel de foto's van de volledige opstelling zien :D

Comment

• Hier nog een liefhebber :D

Comment

Working...
                                X