Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja alles is er om de fx flightcase af te maken:o

Vandaag de art 4x4 pro power distro binnen gekomen.
    Verder een berg gaffa zwart en reserve lampen.
    Ook nog een truss adapter. Na een 3 uur zoeken in het hok was ik er klaar mee dan maar een nieuwe. Zul je zien wat er morgen ligt;).

Verder een hoop wielen voor flightcasejes en weer wat extra xlr.

Comment

• Heb gisteravond gaffa besteld. En heel wat kabelbinders!

Comment

• Vandaag binnen gekregen een nieuwe mixer, de DAP DS-CM-10.
        De flightcase en Pioneer CD speler had ik al een poosje.

Comment

• Vandaag een flightcase ontvangen en daarstraks terug een flightcase besteld om 8 led par 64 long in te steken vakverdeling zit er al in, nu nog een paar andere flightcases vinden voor mijn andere lampen en we kunnen die ook veilig vervoeren.

Comment

• @ mol.

Waren die 10 kistjes misschien toch wel handig voor je geweest ;)

Ik heb er gisteren me wieltjes eindelijk voor gekregen ( gewoon laten hangen en niet besteld ligt niet aan bax hoor waren er in 1 dag )

Maar dan nu. Ook hier weer nieuw speelgoed.
            2x senheiser ew365 g2 draadloze microfoon setjes. :p

Nu even kijken of ik er nog een keer 2 ergens uit de heg kan trekken,
            Verder nog opzoek naar een multiband sound limiter. Al wel een leuke gezien maar dat was nogal prijzig. Dus als er iemand is die voor een leuk prijsje van een:
            Apart Audiolock
            Formula Sound AVC2 begrenzer
            Apex Argos

Dan laat maar weten

Comment

• Ronnie,

Ik had geen plaats voor die 10 kisten maar een koopje was het wel.
              Ik had eerder een grote kist gekocht van 2m lang en 115cm hoog voor mijn lichten maar ik ga die verkopen en er komen kleinere kisten in de plaats.

Comment

• Gisteren het een en ander gehaald en besteld:
                we hebben megenomen:
                -Korg NanoPad 2 (voor lichtsturing)
                -8he Flightcase voor nieuwe effectrack (Effectproc., 2x EQ, Limiter, 2x delay, MD)
                -2x verloop male-male
                -2x verloop female-female
                -2x 2he blindplaat
                Besteld:
                -Behringer BCF-2000 Midicontroller
                -Behringer X1622USB Mixertje voor kleinere showtjes
                -Behringer FBQ1205 EQ voor in nieuw rackje
                -2x beschermingshoes Proel Flash 12A
                Ook is Daslight onderweg naar frankrijk voor upgrade

Comment

• Vrijdag weer een bergje kleurtules en ringen besteldt voor jack en xlr connectoren

Comment

• Ik ga morgen bij een dealer gaan kijken voor 2x cdj 2000 + djm 800 en 2 pioneer studio monitors S-DJ08, in het begin om als setje thuis te gebruiken en ik zal me eens wagen aan digitaal draaien via traktor, ik die altijd tegen digitaal draaien ben wil dat nu eens aanleren en kijken of het wat is voor mij, later zullen de cdj's on the road meegaan.

De monitors heb ik al op mijn huidige set die in mijn garage staat en die bevallen me zo dat ik er nog 2 aankoop voor binnen in huis wat mee te rommelen.

Lukt het niet met traktor dan roep ik wel eens de hulp in van squeeZr die me met plezier zal komen helpen.
                    Last edited by Mol; Sunday-13-05-2012, 20:49.

Comment

• Zo de eerste foto van ons nieuwe fx rack :D.
                      Na een paar avonden flink vloeken en solderen en knutselen zijn alle multi's nu ook klaar.

Nu maar 1 multie tussen de tafel en fx rack en gaan :D

Comment

• Hey, wat doet die 828 in je rack? 24 sporen mee laten lopen tijdens een show?
                        Of doe je galmpjes in/uit ofzo?
                        Vind het namelijk meer een dynamics + eq rack dan een 'echt' fx rack met maar 1 galm.
                        Netjes hoor!

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                          Ik ga morgen bij een dealer gaan kijken voor 2x cdj 2000 + djm 800 en 2 pioneer studio monitors S-DJ08, in het begin om als setje thuis te gebruiken en ik zal me eens wagen aan digitaal draaien via traktor, ik die altijd tegen digitaal draaien ben wil dat nu eens aanleren en kijken of het wat is voor mij, later zullen de cdj's on the road meegaan.

De monitors heb ik al op mijn huidige set die in mijn garage staat en die bevallen me zo dat ik er nog 2 aankoop voor binnen in huis wat mee te rommelen.

Lukt het niet met traktor dan roep ik wel eens de hulp in van squeeZr die me met plezier zal komen helpen.
                          oO Helpen met traktor heb ik geen problemen mee met die pioneers dan weer wel :mrgreen: Wel jammer dat je Numarks verkocht zijn dan want die waren perfect integreerbaar in Traktor. FF snel gekeken ook al was ik vrij zeker op voorhand van wel alles op je lijst zijn op het eerste zicht midi mappings voor te vinden dus de rest word prutsen en instellen en dan gaan met die banaan.

Of het wat voor je zal zijn. Njah het blijft niet the good old real thing maar langs de andere kant ben jij een van de *koop active speakers want dat weegt minder* mensen. Nu draai ik toch vooral op 1 koffertje (60 tal platen) 1 koffertje CD s (100 tal) en 1 koffertje met midi controller en laptop. Wat het gewicht voor de mediabestanden met ongeveer 60 kilo heeft doen verminderen (gooi al je kistjes met platen en cd s maar eens op de weegschaal en meld dan maar ff hoeveel van die kilo s je meesleurt iedere keer). Helemaal alleen digitaal draaien durf ik ook niet aan want stel dat je laptop het begeeft of name it maar ik neem in elk geval enkel nog de must have cd s en vinyls mee om de avond door te komen en het meeste dat gespeeld word is toch dat leuk laptopje met daarop duizenden songs (eigen rips van mijn originele platen/cd s). Nog een voordeel is het feit dat je je originele schijfjes en platen met rust laat dus kan de originele drager van je media bestanden ook minder snel verslijten.

Je roept maar eens alles er is en dan gaan we es de traktor zooi installen enz. :)

Edit: nog eens je bericht nagelezen als je zuiver een paar duizend euro in die Pioneer CDJ en Mengpaneel setup jaagt om eens te proberen digitaal draaien dan raad ik je toch echt iets goedkopers aan zoals bvb. een Traktor S2 (kan je makkelijk aansluiten op je huidig mengpaneel en heb je de software PRO versie er tenminste al bij). Indien het echt je bedoeling is om over te stappen naar Pioneer dan zwijg ik terug.

back ontopic: Niet echt nieuw maar een stel oude JBL s herontdekt die blijkbaar de overstroming overleefd hebben al ben ik er nog niet aan uit wat ik ermee ga doen.

En nog niks nieuws binnen al heb ik wel een tweede synq (en dus blijkbaar een JB systems product dat ik wel goed vind want komt van dezelfde maatschappij) x-trm1 bijbesteld aangezien ik men stanton niet meer ga laten repareren en mijn technics eigenlijk totaal niet meer mis dankzij de eerste synq. Verder zit ik op een leuke offerte voor licht te kijken en zal er binnekort wel een knoop gemaakt worden in een stel betere speakers/amps of actieve speakers.

Oow en een paar oude vinyls weer bijgekocht :)

Nog een edit @ hierboven: Geen idee wat daar allemaal inhangt en waarvoor alles dient maar het ziet er wel enorm vet uit :) feli
                          Last edited by SqueeZr; Sunday-13-05-2012, 23:18.

Comment

• Klopt zit een motu in. Zowel voor eventuele verandering in patch van compressor en gate als de lexicom.

Daarnaast altijd handig om een multitrack op te nemen.
                            Verder heeft het geen functie om extra dingen te doen.

Het idee is om onze live tafel zowel eenvoudig en compact mee te nemen voor een tape act maar met 1 multi en dit rack is een aanvulling om een complete band te doen in no time geregeld. :)

De lexicom is wel een 4 kanaals. Gebruiken 1x stereo galm en 2x mono. Meer dan genoeg voor de bandjes van ons niveau.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                              De lexicom is wel een 4 kanaals. Gebruiken 1x stereo galm en 2x mono. Meer dan genoeg voor de bandjes van ons niveau.
                              Ja oke, maar dan nog vind ik het wel lekker om echt aparte units te hebben van verschillende merken (TC, Lexicon, Yamaha of nog exotischer Bricasti).
                              Dan hoor je echt verschillen tussen de verschillende merken in klankkleur.
                              Dat kan soms ook erg leuk zijn (zo'n lekker vieze Yamaha plate op snare ofzo ;) )

Comment

• Net terug van een locale dealer en met een kleine vangst.

1 DAP kist voor mijn 8 parren. (led par pro 64)
                                2 studio monitors S-DJ05 (de S-DJ08 heb ik ook al in bezit)
                                1 hoofdtelefoon, pioneer hdj 1000 goudkleurig.

Geen tekort aan hoofdtelefoons, ik heb er nu al 4

De 2 zwarte parren worden nog vervangen door zilveren, ze waren niet op stock en ik moet 14 dagen wachten of een dealer vinden die ze wel op stock heeft want ik wil ze graag voor zaterdag want dan komt ronny. Dan heb ik 8 zilveren voor aan de truss en de 2 zwarte zullen gebruikt worden onder mijn podium in combinatie met een rookmachine of om een muur uit te lichten.

De cdj's 2000 en de djm 800 waren ook niet op stock, ook hier moet ik helaas 14 dagen op wachten.

Nu nog kisten vinden voor 4 JB winners II want die waren ook niet op stock.
                                En nog een kist voor de overige lichten.

Last edited by Mol; Monday-14-05-2012, 12:15.

Comment

Working...
                                X