Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag mijn 2 base plates opgehaald bij de spuiter, ze zijn super.

2x base plate laten maken bij een vriend, kostprijs 50 euro voor de 2 stuks.
    Ik heb ze allebei laten poederlakken bij een bedrijf, koste mij 75 euro voor de 2.
    Ik heb dus 2 goede base plates aan een spotprijs als je weet dat dit nieuw per plaat tussen de 200 en 300 euro kost.

Ik zal er nog 2 laten maken ;-)

Comment

• Das dan wel een koopie! Ik heb 2 aluminium platen laten maken, 60x60x0,5 cm en ronde hoeken + handvatten erin. Met korting 90 p/s excl btw. Maar alles staat wel als een huis nu !

Je hebt een aardig assortiment dadelijk qua apparatuur!

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
        Das dan wel een koopie! Ik heb 2 aluminium platen laten maken, 60x60x0,5 cm en ronde hoeken + handvatten erin. Met korting 90 p/s excl btw. Maar alles staat wel als een huis nu !

En jij bent er wel de uitvinder van???

Voor zover ik weet zijn er al baseplate's zolang er truss is. Dus kopie???
        Er zijn altijd wel mensen die de gedachte hey dat is handig kan ik ook hebben.

Verder hier ook wat nieuws. Namelijk 2 witte usb stick in aantocht voor bij het pioneer setje.

Comment

• Hij bedoeld koopje, niet kopie

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
            Das dan wel een koopie! Ik heb 2 aluminium platen laten maken, 60x60x0,5 cm en ronde hoeken + handvatten erin. Met korting 90 p/s excl btw. Maar alles staat wel als een huis nu !

Inderdaad een koopje, de afmetingen zijn 70x70 en wegen rond de 50kg.
            Ik post wel eens een foto.

Apparatuur begint aardig op te lopen, heb zelfs een 2de opslag moeten huren :D maar ik ben er nog niet.
            Ik werk nu samen met 2 grote drive-in shows, dit wil zeggen dat we dubbele boekingen naar elkaar doorsturen dus het begint ook vlot te lopen, volgend jaar waarschijnlijk ook wat kermisfeesten tot 800 man en om dat aan te kunnen koop ik binnenkort een 2de db set.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
              En jij bent er wel de uitvinder van???

Voor zover ik weet zijn er al baseplate's zolang er truss is. Dus kopie???
              Er zijn altijd wel mensen die de gedachte hey dat is handig kan ik ook hebben.

Verder hier ook wat nieuws. Namelijk 2 witte usb stick in aantocht voor bij het pioneer setje.
              Inderdaad.. Koopje, en wij noemen dat meestal een koopie, van niet super duur. ;)

Comment

• Ik zat te denken aan discolexie ;)

Vandaar. Dus ja dan is copie al snel wat anders.

Als je een beetje de weg weet in metaal land valt het allemaal wel mee. Weet je dat niet dan is het kassa. Wij hebben de onze zelf met een plasma snijder gemaakt en daarna eerst gespoten maar al snel laten poeder coate. De kosten? Maak maar weer een cd voor in me auto. Bedankt pa tot zaterdag als we gaan bbqen.

Comment

• :)

Comment

• Ons verhuur assortiment verder aangevuld met:

- 8x Briteq Led stagebeamer (nu 24!)
                    - 16x Showtec mini studiobeam
                    - 20x Showtec spiegelbol 40 cm
                    - 4x Showtec spiegelbol 30 cm
                    - Div spiegelbol motoren

Comment

• Zojuist ook nog binnen gekomen:

2x ShowTec Dynamic LED lichteffect
                      2x DAP Scanmaster kistje en 2x DAP Foam kistje
                      1x Slakkehuis ventilator
                      Last edited by Ultrasound Productions; Thursday-12-07-2012, 16:44.

Comment

• In de loop van de week volgend materiaal binnen gekregen
                        - 2x Alto TS-112a luidsprekers
                        - 6x Martin Mania SCX-500 scanners
                        - 2x JB Systems LED rainbow

Comment

• Oude laptop is de voeding van gesneuveld, dus er komt er nu eentje van de mediamarkt (asus=6 jaar oud)
                          Ook komt er een nieuwe voor studie elektrotechniek en ook natuurlijk geluidsdoeleinden.
                          6gb ram, 640 HDD, I5 processor, Nvidia 520M 1gb grafische kaart, 15,6"

Comment

• Wat ik nieuw heb:

- DPA ST2006C Ultra compacte omni microfoons
                            - Manfrotto statief (tot 3,6 meter)
                            - berg kabel

Zo even al aan het testen geweest en dat belooft veel goeds!
                            Het setje zal voornamelijk gebruikt worden voor klassieke opnames op locatie, ideaal!

Comment

• Ok hier toch maar weer iets nieuws. Niet echt schokkend maar goed wel nieuw.

vracht bouwlampen van 500 watt
                              hele hoop rubberen stekkers en contra stekkers.
                              hoop stekkerdoosjes zwart 3 en 6 weg.
                              ti ta tyrips.

Comment

• Radio en groene LEDstrips. Morgen als het goed is een simpel mini jack-mini jack kabeltje en 4 bax-pennen. Tja, voor die 40 cent en als je pennen op zijn ;) hahahahaha

Comment

Working...
                                X