Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb je topic even mee naar hier genomen, kunnen we mooi alles centraal houden, anders gaan we een hoop crossposts krijgen denk ik. ;)

Comment

• Ik heb helaas de tijd niet gehad om iets aan te schaffen. ^,^ Die telefoon stond hier roodgloeiend!

Comment

• Ach, maar voor ons is het theoretisch gezien elke dag koopavond. ;)

Comment

• Ik vind het wel zielig voor die mensen van bax die tot 3 uur hebben gewerkt om alle pakketjes op tijd bij TNT afteleveren.
          Lukt het TNT niet om ze te bezorgen vandaag...

Comment

• Inderdaad. Denk dat TNT zich ook wat beter had kunnen voorbereiden op deze actie.
            Mijn pakket is in ieder geval nog niet binnen.

Comment

• Mijne prodjuser kistje kwam ook pas vandaag binnen. Zou het er niet mee te maken hebben dat bax-shop het te laat heeft aangeboden aan de tnt, waardoor het hele sorteerproces pas een dagje later kwam?

Comment

• Ik ga er vanuit dat aan TNT is gemeld dat er een grote lading pakketjes aan zat te komen. Zoals in het topic al verteld was, kwamen zij aan met een te kleine vrachtwagen.

Quotje van Robert uit een ander topic;
                pfffffffieeuw wat een avond! Er zijn maarliefst meer dan 1200 pakketten verzonden gisteren, we hebben met 15 man tot 03.15 in het magazijn pakketjes in staan pakken. Helaas had de TNT post een vééél te kleine vrachtwagen gestuurd dus hebben wij zelf nog vrachtwagens moeten regelen!

Het meerendeel zal vandaag worden aangeboden door TNT post, het kan ook zijn dat het product wat je hebt besteld morgen of zelfs maandag aangeboden wordt. Daar bieden wij alvast onze excuses voor aan, echter ligt dit aan de TNT post en niet bij ons...wij hebben alles aan ze aangeleverd in ieder geval
                Kortom, Bax heeft er zo'n beetje alles aan gedaan om toch nog al die pakketjes de deur uit te krijgen en op tijd te kunnen leveren. Maar op het moment dat TNT daar te weinig mankracht voor inzet (ik neem aan dat dit vooraf besproken is) kan Bax hier niet veel meer aan doen.

Comment

• Ik denk ook niet dat je kan verwachten dat een pakket die om kwart over 3 wordt aangeboden de volgende dag in Friesland bezorgt kan worden.

Daarnaast kiest Bax ervoor om de TNT in te huren voor de bezorging, dus indirect is het wel een beetje Bax schuld. Dit is ongetwijfeld niet het eerste steekje dat de TNT laat vallen. Ik heb regelmatig klachten over deze jongens.

Comment

• TNT is inderdaad gemeld dat er een hoop pakketten aan zaten te komen, echter is het grote succes van de actie zowel door TNT als door ons niet helemaal goed ingeschat, waardoor TNT te weinig vrachtwagens heeft gestuurd. 1275 pakketten passen nou eenmaal niet in één vrachtwagen! Hierdoor hebben we extra vrachtwagens ingehuurd (wat best lastig is om half 12 's avonds!) om alsnog naar TNT te rijden. Echter, er waren ook pakketten bij die TNT na sluitingstijd binnen heeft gehad en dus niet in behandeling genomen werden. Deze zijn vrijdag alsnog in behandeling genomen, en zullen dus vandaag bij iedereen binnenkomen.

We hebben er met zijn allen hard aan gewerkt de pakketten allemaal bij TNT te krijgen, mensen die vrijdag om 9 uur weer moesten beginnen werkten door met inpakken tot kwart over 3. Het spijt ons zelf ook dat het niet helemaal gelukt is zoals het eigenlijk gelukt had moeten zijn, en daarvoor ook excuses. Ik hoop dat de 10% korting genoeg troost is Roderickk, in ieder geval nogmaals onze excuses!

Dirk
                    Medewerker Bax-shop.nl
                    Last edited by LaRoche; Saturday-28-11-2009, 15:47.

Comment

• Het zal mij een zorg zijn dat het een dag later aan is gekomen. Het was niet nodig voor een last minute boeking.

Overigens tot hoelaat is het TNT open?

Comment

• Dat ligt aan het filiaal, er wordt wel tot 20.00 uur vanavond (zaterdag) geleverd. Welk filiaal tot hoelaat open is kun je hoogstwaarschijnlijk vinden op www.tnt.nl

Comment

• Ik heb wel de pech dat ik vandaag dus online kreeg te lezen.

27.11.2009:
                          Zending gesorteerd in sorteercentrum
                          28.11.2009:
                          Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Maar goed dat ik geen belangrijke pakketten heb besteld..

Comment

• Mijn laatste aankopen:

-Showtec multidim MKII (kerstlampjes op DMX ;))
                            -4 DMX kabel 15 meter
                            -3 pakjes kabelbinders (totaal 30 stuks)
                            -XLR male male verloopje
                            -XLR female female verloopje
                            -2 DAP tulp kabels
                            -Jack - XLR kabel

zo, dat was het wel weer...
                            en dat was ook weer 150 euro...:(

Comment

• Mijn bestelde spullen op de koopavond;

- 2x speaker statieven met tas,
                              - 1x behringer microfoon,
                              - 2x xlr kabel 1,5 meter,
                              - 1x clamp van american dj, (hij past niet eens op mijn truss :( )
                              - 1x trusshaak american dj.

dit was het zo'n beetje, en ik krijg binnenkort mijn par set met flightcase binnen!

Comment

• Heb nog een livemixertje gister erbij gehaald, Xenyx 1002B

Comment

Working...
                                X