Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Twee Behringer B210D
Twee Samson luidsprekerstatieven
Een Yamaha MG124cx Live mixer
Een American Audio 'audio genie pro' audio interface
Een setje Behringer C-2's
Een microfoonstatief
En tot slot hele pestbende aan kabels ;)
Waarom geen Tiger Touch? Het prijsverschil is (relatief gezien...) minimaal, maar het verschil in features is enorm.
even op inspringen hoor,
de tiger touch is inderdaad een leuk speeltje, maar de nieuwe software van avolites, die ze voor de nieuwe touch serie hebben geschreven is niet heel stabiel. er zitten veel te veel bugs in, waardoor ik er in iedergeval nog geen grote show op durf te draaien. dan maar gewoon de pearl 2008 hoor, dat werkt zeker. ;)
Hmm, ik draai hier al enkele jaren op Titan (op de Pearl Expert), en ik heb er nooit ernstige bugs of crashes in meegemaakt.
Uitzondering is de laatste Titan v6 software, die verschrikkelijk traag werkt. Maar dat is niet te verwonderen op een Expert van de allereerste reeks met een te trage CPU. Als we die upgraden naar een nieuw moederbord draait Titan6 daar ook stabiel...
Zo oz, leuk speelgoed (dat vind ik dan weer leuk, de DJ gear ;) ) zeg! WFF33, welke mixer heb je erbij? En gaan jullie dan ook wat foto's posten? (dus Raphie en WF33)
Comment